Steinar40 Skrevet 5. august 2009 #21 Del Skrevet 5. august 2009 Sååå, det betyr at en gutt som jeg hadde litt bra kontakt med og holdt på litt med en stund kanskje var interessert selv om han ikke sendte sms´er? Han kom derimot alltid bort å skulle prate og vise interesse når jeg møtte han IN REAL LIFE som det så fint heter nå tildags... ? Tja, var jeg spåmann så skulle jeg svart deg hehe Men jeg personlig foretrekker i hvert fall å prate normalt i sammen om det er mulig istedet for å sende SMS. Som regel er det vel mulig å prate i tlfen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. august 2009 #22 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg kan kun svare for meg selv, og er eldre enn din "fjortis" Hvis noen vil meg noe som haster, kan de ringe. Hvis det ikke haster kan de ringe på fasttelefonen. Min nyeste mobil er et helvet å knotte inn SMS på, dessuten brukes den i jobb, derfor er unødig trafikk på den mest til plage, hvis ikke den er forhåndsplanlagt. Når jeg har fri, og er hjemme, blir mobilen som oftest liggende i jakkelomma. - I entréen. - Bak to lukkede dører fra der jeg sitter. Det er ikke sikkert jeg ser på den i det hele tatt, når jeg går ut, og er ikke engang alltid den får bli med på tur, bare fordi jeg ikke ser noen grunn til å være tilgjengelig til enhver tid. (Det er jeg jo, men ikke på mobil...) Hvis jeg finner en to dager gammel melding, som ikke inneholder et konkret spørsmål, eller som etter to dager har blitt uaktuell, da sletter jeg den. Hvis det var viktig, kunne de jo ringt. Telefonen ble tross alt oppfunnet for å overføre stemmer, ikke <3 og andre merkelige matematiske formler. Men om jeg skulle oppdage (nei menn er ikke dumme, vi feiker i selvforsvar) at ei jente spiller et spill, som at SMS skulle være en slags synkronsvømmeøvelse, der det kommer frem visse adferdsmønster, så blir det avtenning og værsågod neste. Hvis åpenbare mønster oppstår, som at alle SMSer må besvares etter tur, og at det blir "stille" om mobilen blir hengende i jakka en dag eller to, eller at tiden det tar å svare speiles. Da vet vi at tuppa spiller, og har for mye tid til å skape drama. Og alle menn elsker en dramaqueen, sant? Dette siste er en egenskap vi over tretti regner med at jenter luker av seg etter tenårene. Og har de ikke greid det i løpet av tjueårene, så er de lost cases. Har de ikke lært såpass om menn at vi forventer klar tale, så blir det bare så jævla pes å gå gjennom all den dramatikken vi måtte gjennomlide i tjueåra fordi vi manglet erfaring. - Og må vi gjennom det helvetet igjen, kunne vi vel like gjerne skaffet oss ei på noen og tjue, da? :gjeiper: Endret 5. august 2009 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. august 2009 #23 Del Skrevet 5. august 2009 Sååå, det betyr at en gutt som jeg hadde litt bra kontakt med og holdt på litt med en stund kanskje var interessert selv om han ikke sendte sms´er? Han kom derimot alltid bort å skulle prate og vise interesse når jeg møtte han IN REAL LIFE som det så fint heter nå tildags... ? SMS er en teknologi for overføring av korte tekstmeldinger. Det er IKKE et kjærlighetsbarometer. Men mediumet kan fort irritere bort den gnisten som var, og kvele den før ilden får bli skikkelig tent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 6. august 2009 #24 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg kan kun svare for meg selv, og er eldre enn din "fjortis" Hvis noen vil meg noe som haster, kan de ringe. Hvis det ikke haster kan de ringe på fasttelefonen. Min nyeste mobil er et helvet å knotte inn SMS på, dessuten brukes den i jobb, derfor er unødig trafikk på den mest til plage, hvis ikke den er forhåndsplanlagt. Når jeg har fri, og er hjemme, blir mobilen som oftest liggende i jakkelomma. - I entréen. - Bak to lukkede dører fra der jeg sitter. Det er ikke sikkert jeg ser på den i det hele tatt, når jeg går ut, og er ikke engang alltid den får bli med på tur, bare fordi jeg ikke ser noen grunn til å være tilgjengelig til enhver tid. (Det er jeg jo, men ikke på mobil...) Hvis jeg finner en to dager gammel melding, som ikke inneholder et konkret spørsmål, eller som etter to dager har blitt uaktuell, da sletter jeg den. Hvis det var viktig, kunne de jo ringt. Telefonen ble tross alt oppfunnet for å overføre stemmer, ikke <3 og andre merkelige matematiske formler. Men om jeg skulle oppdage (nei menn er ikke dumme, vi feiker i selvforsvar) at ei jente spiller et spill, som at SMS skulle være en slags synkronsvømmeøvelse, der det kommer frem visse adferdsmønster, så blir det avtenning og værsågod neste. Hvis åpenbare mønster oppstår, som at alle SMSer må besvares etter tur, og at det blir "stille" om mobilen blir hengende i jakka en dag eller to, eller at tiden det tar å svare speiles. Da vet vi at tuppa spiller, og har for mye tid til å skape drama. Og alle menn elsker en dramaqueen, sant? Dette siste er en egenskap vi over tretti regner med at jenter luker av seg etter tenårene. Og har de ikke greid det i løpet av tjueårene, så er de lost cases. Har de ikke lært såpass om menn at vi forventer klar tale, så blir det bare så jævla pes å gå gjennom all den dramatikken vi måtte gjennomlide i tjueåra fordi vi manglet erfaring. - Og må vi gjennom det helvetet igjen, kunne vi vel like gjerne skaffet oss ei på noen og tjue, da? :gjeiper: han gjør jo det selv også. JEG mener at det er han som er en idiot som holder på sånn, da det var han som startet, mens jeg måtte tilpasse meg. Ellers blir det jo sånn at han bruker lang tid, mens jeg hopper på ham og svarer med en gang jeg hører noe fra ham... han oppfører seg dog kjærlig in real life halloo, jeg vet at dere damer vet hva jeg mener nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. august 2009 #25 Del Skrevet 6. august 2009 SMS er relativt enkelt: Holder du telefonen i neven, eller umiddelbar nærhet, svarer du. Hvis du sjekker telefonen hvert tredje minutt etter meldinger, og skaper drama av at de ikke kommer - eller at de kommer, da rykker du stadig bakover i køen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. august 2009 #26 Del Skrevet 6. august 2009 Hvorfor spiller du med på spillet da TS, hvis du synes det er så idiotisk? Synke ned på hans barnslige nivå? Kanksje han bare var veldig opptatt de dagene det tok 6-7 timer før han svarte? Når du var like treg så tok han gjerne det for at du hadde mistet interessen, og tror at du spiller et spill? Spill er for 14iser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå