Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #41 Del Skrevet 5. august 2009 Det er ihvertfall det lureste man kan gjøre: Være dønn ærlig samma hvor flaut eller skremmende det er. Rett og slett Gi faen. Å lure frem og tilbake, lure seg selv, gir faktisk den andre en unnskyldning til å utnytte din ubesluttsomhet, og kan ha deg på gress eller spille spill med deg så lett som bare det. Tar du kontroll over din egen situasjon, har du kontroll over deg selv og andre mennesker ser det og respekterer deg for det. Er du tøff og konfronterer med engang du selv føler at det er riktig, så unngår du at folk får denne makten over deg. Jeg vet at dette stemmer av erfaringer og de som da utnytter er faktisk ikke alltid klar over det selv, nesten så man kan forstå dem tilogmed. Hvis man går rundt å bare tenker, og lar de tankene farge signalene man selv sender ut, vil dette faktisk også kunne gå under kategorien mixede signaler, så dette er nok mer komplsiert en de fleste liker å innse. Mye bra her. Når det virkelig blir vanskelig å være dønn ærlig og/eller Gi faen, det er når du blir redd for å miste vedkommende. Derfor er det veldig viktig å ikke vente for lenge før saker og ting (altså veien videre) blir avklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fix_* Skrevet 5. august 2009 #42 Del Skrevet 5. august 2009 Mye bra her. Når det virkelig blir vanskelig å være dønn ærlig og/eller Gi faen, det er når du blir redd for å miste vedkommende. Derfor er det veldig viktig å ikke vente for lenge før saker og ting (altså veien videre) blir avklart. Det har du absolutt rett i. Hvis ikke blir man bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 5. august 2009 #43 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 7. august 2009 #44 Del Skrevet 7. august 2009 Gi igjen med samme mynt, det er det eneste språket de forstår. Får du kald skulder? Gi kald skulder! Er han interessert, hører du fra han. Guaranteed... Dette er fullstendig feil! Alt handler om et spill... tenk på det som to krefter som skubber hverandre. Når en trekker seg litt unna (spiller hard to get, eller blir usikker), må den andre følge på med mer oppmerksomhet. Deretter skal man snu på det hele, så han må jage deg litt. Ideelt sett skal dette gå frem og tilbake mange ganger både før og etter man blir sammen. For de som har litt peiling kalles disse kreftene yin og yang. For å ta det litt mer konkret: Dersom jeg holder på med ei jente, gjerne ei jeg har tatt initiativet med... så vil jeg etterhvert komme til å teste henne ved å trekke meg litt tilbake, dette for å se hvor interessert hun er, og samtidig ikke komme på altfor sterkt. Dersom hun, som du sier, gir meg en "kald skulder" har hun failet testen, og vil jeg kommer sannsynligvis til å se meg etter andre. Selvfølgelig kan hun vente litt med å komme løpende... ventinga og spenningen er jo halve morroa Sånn jeg ser det er mixede signaler noe både menn og kvinner sender for å teste den andre, og se hvordan de ligger ann. Mange menn er som meg... vi tar initiativ, men ønsker initiativtakende kvinner, så vi trekker oss litt tilbake for å gi dere sjangsen. Dette er selvfølgelig sånn jeg ser det... om andre ser på det annerledes er jeg åpen for diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 7. august 2009 #45 Del Skrevet 7. august 2009 Dette er fullstendig feil! Alt handler om et spill... tenk på det som to krefter som skubber hverandre. Når en trekker seg litt unna (spiller hard to get, eller blir usikker), må den andre følge på med mer oppmerksomhet. Deretter skal man snu på det hele, så han må jage deg litt. Ideelt sett skal dette gå frem og tilbake mange ganger både før og etter man blir sammen. For de som har litt peiling kalles disse kreftene yin og yang. For å ta det litt mer konkret: Dersom jeg holder på med ei jente, gjerne ei jeg har tatt initiativet med... så vil jeg etterhvert komme til å teste henne ved å trekke meg litt tilbake, dette for å se hvor interessert hun er, og samtidig ikke komme på altfor sterkt. Dersom hun, som du sier, gir meg en "kald skulder" har hun failet testen, og vil jeg kommer sannsynligvis til å se meg etter andre. Selvfølgelig kan hun vente litt med å komme løpende... ventinga og spenningen er jo halve morroa Sånn jeg ser det er mixede signaler noe både menn og kvinner sender for å teste den andre, og se hvordan de ligger ann. Mange menn er som meg... vi tar initiativ, men ønsker initiativtakende kvinner, så vi trekker oss litt tilbake for å gi dere sjangsen. Dette er selvfølgelig sånn jeg ser det... om andre ser på det annerledes er jeg åpen for diskusjon. Vel, folk er forskjellige. Noen synes slike spill er interessante og givende. Personlig synes jeg det er umodent, unødvendig og irriterende. Hvis jeg er interessert gir jeg uttrykk for det, og jeg ønsker å få ærlig tilbakemelding på om den andre parten er det eller ikke. Selvsagt skal man ikke være desperat og overivrig, og man må la den andre få litt ro og rom, men jeg ser ingen grunn til å "teste" hverandre slik og spille "hard to get". Ærlig kommunikasjon er bedre enn spill og fiksfakseri. Slikt har i hvert fall ikke jeg tålmodighet og tid til å holde på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 #46 Del Skrevet 7. august 2009 Vel, folk er forskjellige. Noen synes slike spill er interessante og givende. Personlig synes jeg det er umodent, unødvendig og irriterende. Hvis jeg er interessert gir jeg uttrykk for det, og jeg ønsker å få ærlig tilbakemelding på om den andre parten er det eller ikke. Selvsagt skal man ikke være desperat og overivrig, og man må la den andre få litt ro og rom, men jeg ser ingen grunn til å "teste" hverandre slik og spille "hard to get". Ærlig kommunikasjon er bedre enn spill og fiksfakseri. Slikt har i hvert fall ikke jeg tålmodighet og tid til å holde på. Så fornuftig du er Tenk om alle kvinner var som deg .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 7. august 2009 #47 Del Skrevet 7. august 2009 Så fornuftig du er Tenk om alle kvinner var som deg .... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 #48 Del Skrevet 7. august 2009 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. august 2009 #49 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Dette er fullstendig feil! Alt handler om et spill... tenk på det som to krefter som skubber hverandre. Når en trekker seg litt unna (spiller hard to get, eller blir usikker), må den andre følge på med mer oppmerksomhet. Deretter skal man snu på det hele, så han må jage deg litt. Ideelt sett skal dette gå frem og tilbake mange ganger både før og etter man blir sammen. For de som har litt peiling kalles disse kreftene yin og yang. For å ta det litt mer konkret: Dersom jeg holder på med ei jente, gjerne ei jeg har tatt initiativet med... så vil jeg etterhvert komme til å teste henne ved å trekke meg litt tilbake, dette for å se hvor interessert hun er, og samtidig ikke komme på altfor sterkt. Dersom hun, som du sier, gir meg en "kald skulder" har hun failet testen, og vil jeg kommer sannsynligvis til å se meg etter andre. Selvfølgelig kan hun vente litt med å komme løpende... ventinga og spenningen er jo halve morroa Sånn jeg ser det er mixede signaler noe både menn og kvinner sender for å teste den andre, og se hvordan de ligger ann. Mange menn er som meg... vi tar initiativ, men ønsker initiativtakende kvinner, så vi trekker oss litt tilbake for å gi dere sjangsen. Dette er selvfølgelig sånn jeg ser det... om andre ser på det annerledes er jeg åpen for diskusjon. For min del hater jeg dette spillet. Syns det blir barnslig og uinteressant, og bare skaper grobunn for misforståelser og usikkerhet. Ender med at man "spiller" seg bort. Er en dame interessert i meg, men bevisst venter 2 timer med å svare på sms fordi hun skal være hard 2 get, eller er avvisende for å teste meg, shit as...Nei, takk og værsågod neste sier nå jeg. Endret 7. august 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 7. august 2009 #50 Del Skrevet 7. august 2009 For min del hater jeg dette spillet. Syns det blir barnslig og uinteressant, og bare skaper grobunn for misforståelser og usikkerhet. Ender med at man "spiller" seg bort. Er en dame interessert i meg, men bevisst venter 2 timer med å svare på sms fordi hun skal være hard 2 get, eller er avvisende for å teste meg, shit as...Nei, takk og værsågod neste sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #51 Del Skrevet 10. august 2009 Tingen er at hvis man skal si at man er interrisert i å bli kjent med en annen vil ikkje det gjøre at den andre personen interrisert i å bli bedre kjent med deg bare fordi du sier det. Det vil ha motsatt effekt. Om man er dønn ærlig i begynnelsen vel og merke, skyter man seg selv i foten, med mindre den andre føler det samme som deg. Det er ikkje random at noen er mer "interresange" enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå