Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #21 Del Skrevet 4. august 2009 Ja, jeg er vel redd det er mye i det du skriver her. Men hva tenker du at vi skal gjøre med det? Du tenker kanskje at man skal være klar over de faktiske forhold, være oppmerksom og ta sine forholdsregler. Mer er det nok ikke å gjøre er jeg redd. Jeg satt det på spissen for å få frem poenget litt klarere og irriterte tydeligvis en fjortiss på meg her, hehe, men det er ikke noe nytt akkurat. At folk synes det er rart at vi mennesker er slik ,skjønner jeg virkelig ikke. Jo mer vi vet at vi har en kynisk (kan jo diskuteres om den egentlig er det men tjo den er nok det) og biologisk natur, kan vi tappe inn i den "andre dimensjonen" so to speak. Folk er livredde for at det finnes en fysisk og en åndelig verden som vi alle er del av. Vi kan tappe inn i den spirituelle delen og lage gode relasjoner til andre mennekser uten et snev av sjalusi eller maktarroganse og helt uten å sende ut feil signaler. Problemet til mange mennesker er at de ikke vedkjenner seg noe annet enn en materialistisk og fysisk tilstedeværelse i verden og sammenblander ekte gode følelser med sine egoistiske følelser. De blir blandet sammen og det som oppstår er at personen som har følelsene ikke klarer å skille på hva de gir ut av signaler og hva de faktisk føler eller ønsker. Egoet kommer rett og slett i veien, selv for de mest sympatiske menneskene også. Selve hovedgrunnen slik jeg ser det, til ullykelige forhold, er nettopp egoet. Man ser det så ofte, de som aldri klarer å slå seg til ro, men alltid fyker rundt som om de snart skal dø. Det er egoet dems som skriker dem rett i trynet, at nå FÅR DU FAEN MEG KOMME DEG UT DIT OG BLI ELSKET OG DET NOE BRENNKVIKT. Jeg gjør det også en del selv, lar egoet komme i veien, men jeg vet at jeg gjør det, og akspeterer at dette er noe jeg ønsker å forbedre ved meg selv. Egoet er viktig for oss, og vi trenger det, men alle bør virkelig prøve å roe det ned litt. Vi har et ego, alle menn og kvinner, har et ego og det gjør at vi noen ganger ikke er ærlige i våre hensikter. Ha nå kommer vel bollebea og snorker seg ihjel her hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. august 2009 #22 Del Skrevet 4. august 2009 Vi har et ego, alle menn og kvinner, har et ego og det gjør at vi noen ganger ikke er ærlige i våre hensikter. Ja, egoet - eller selvet - skaper fort problemer for både en selv og andre man kommer borti. Det er alltid en fordel å prøve å ikke gå over lik. Dette er en interessant betraktning i sammenhengen: Personlighetsmessige problemer kan skyldes et urealistisk selvbilde, enten i form av et altfor optimistisk eller pessimistisk syn på eget verd og muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #23 Del Skrevet 4. august 2009 Ja, egoet - eller selvet - skaper fort problemer for både en selv og andre man kommer borti. Det er alltid en fordel å prøve å ikke gå over lik. Dette er en interessant betraktning i sammenhengen: Personlighetsmessige problemer kan skyldes et urealistisk selvbilde, enten i form av et altfor optimistisk eller pessimistisk syn på eget verd og muligheter. du glemte den derre personlighetsforstyrrelsen din...historisk? nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. august 2009 #24 Del Skrevet 4. august 2009 du glemte den derre personlighetsforstyrrelsen din...historisk? nei.... haha Godt at noen følger med i klassen hehe Ikke historisk, nei - men Histrionisk. Og den er ikke min - håper jeg virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2009 #25 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er imponert nok om det i det heletatt kommer noe som ligner på et signal fra kvinner... Det kreves jo mastergrad i tankelesing for å omgås disse skapningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christa Skrevet 4. august 2009 #26 Del Skrevet 4. august 2009 Er han bare helt rett frem og gjør det klart at han liker henne, blir det fort uinteressant for dama. Fatte det den som kan. Nope! Jeg setter virkelig pris på en mann som er tydelig på at han vil ha meg. Han viser besluttsomhet, styrke, kraft....og da smelter jeg. Jeg vil ha en mann som tar meg med storm! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #27 Del Skrevet 4. august 2009 Nope! Jeg setter virkelig pris på en mann som er tydelig på at han vil ha meg. Han viser besluttsomhet, styrke, kraft....og da smelter jeg. Jeg vil ha en mann som tar meg med storm! :-) Det tror jeg de fleste kvinner er enige i. Ubesluttsomme typer er det verste som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. august 2009 #28 Del Skrevet 4. august 2009 Nope! Jeg setter virkelig pris på en mann som er tydelig på at han vil ha meg. Han viser besluttsomhet, styrke, kraft....og da smelter jeg. Jeg vil ha en mann som tar meg med storm! :-) Fint det da, er jo sånn det bør være. Men kjenner da til noen jenter som ikke tenker akkurat sånn hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #29 Del Skrevet 5. august 2009 Fint det da, er jo sånn det bør være. Men kjenner da til noen jenter som ikke tenker akkurat sånn hehe. de tenker sånn innerst inne! Jeg lover deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2009 #30 Del Skrevet 5. august 2009 Nope! Jeg setter virkelig pris på en mann som er tydelig på at han vil ha meg. Han viser besluttsomhet, styrke, kraft....og da smelter jeg. Jeg vil ha en mann som tar meg med storm! :-) Jeg forstår selvfølgelig at du ønsker det Problemet er bare at mannfolk også bare er mennesker og (vanligvis) ikke spåmenn. Hvordan skal vi kunne VITE at akkurat "du" er den vi vil ha, og at akkurat "du" kan gi "meg" alt jeg trenger? Deri ligger problemet .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #31 Del Skrevet 5. august 2009 Anbefaler ingen å involvere seg med mennesker som gir miksede signaler samme om det er dame/ mann - er ikke ett bra karaktertrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2009 #32 Del Skrevet 5. august 2009 Det tror jeg de fleste kvinner er enige i. Ubesluttsomme typer er det verste som finnes! Besluttsomme typer (i denne sammenheng) lever mye mer på sine instinkter enn på sin vurderingsevne. Dvs. han går hovedsaklig på utseende etc. og tenker ikke mye på om dere egentlig passer i sammen. Slike "instinktive" gutter/menn vil ofte ikke kunne gi kvinnen den kommunikasjonen hun trenger senere i forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ?! Skrevet 5. august 2009 #33 Del Skrevet 5. august 2009 Nope! Jeg setter virkelig pris på en mann som er tydelig på at han vil ha meg. Han viser besluttsomhet, styrke, kraft....og da smelter jeg. Jeg vil ha en mann som tar meg med storm! :-) Ja, men vil han mer enn å ta meg med storm - det er vel der de mixede signalene kommer inn. Hva vil han med meg, og hadde det vært så enkelt som å bare spørre spørsmålet og få et klart svar hadde det vært greit. Men vi (kvinner og menn) er like dårlige på å komme med klartekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jupp Skrevet 5. august 2009 #34 Del Skrevet 5. august 2009 Hva er det med mannfolk og miksa signal? Jeg blir gal av det. Kan ikke jeg bare møte en mann som gir meg klare signal om hva han vil? hvorfor gidder de det egentlig? I know! Nå har jeg havnet i fellen igjen. Denne mannen har jaktet på meg i laang lang tid. Fikk meg til slutt på lørdag etter å ha sovet der mange ganger før uten at det har "skjedd" noe. Trodde da det var trygt. Han klenget på meg hele natta også etter vi hadde hatt oss. Er så glad i deg, du er så njudelig, håper du vil spise middag her i morgen bla bla bla. ISKALD på søndag. Har heller ikke hørt fra han siden :-) Gutter digger å bruke følelsene til jenter som en lek om de kjeder seg. Eller er så patetiske at de er villige til å bruke år med løgner for å få seg noe. Æsj og usj. Udyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2009 #35 Del Skrevet 5. august 2009 I know! Nå har jeg havnet i fellen igjen. Denne mannen har jaktet på meg i laang lang tid. Fikk meg til slutt på lørdag etter å ha sovet der mange ganger før uten at det har "skjedd" noe. Trodde da det var trygt. Han klenget på meg hele natta også etter vi hadde hatt oss. Er så glad i deg, du er så njudelig, håper du vil spise middag her i morgen bla bla bla. ISKALD på søndag. Har heller ikke hørt fra han siden :-) Gutter digger å bruke følelsene til jenter som en lek om de kjeder seg. Eller er så patetiske at de er villige til å bruke år med løgner for å få seg noe. Æsj og usj. Udyr! Da har du lært det og dropper selvfølgelig han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #36 Del Skrevet 5. august 2009 Da har du lært det og dropper selvfølgelig han? Ja selvsagt er han på svartelista mi nå. Men lært og lært. Trodde jeg endelig hadde funnet ut hvorfor dette skjedde; nettopp fordi jeg hadde sex for tidlig med gutter jeg kunne se for meg et forhold med. Men når de er villige til å holde ut i 1 år uten sex men med løgn og fanteri for å få seg noe så hjelper ikke det. Det er the story of my life. Tryggeste man kan gjøre er å holde seg langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #37 Del Skrevet 5. august 2009 Ja selvsagt er han på svartelista mi nå. Men lært og lært. Trodde jeg endelig hadde funnet ut hvorfor dette skjedde; nettopp fordi jeg hadde sex for tidlig med gutter jeg kunne se for meg et forhold med. Men når de er villige til å holde ut i 1 år uten sex men med løgn og fanteri for å få seg noe så hjelper ikke det. Det er the story of my life. Tryggeste man kan gjøre er å holde seg langt unna! Neida - de ålreite gutta er der de, skjønner du! Det er bare det at du ikke har truffet han som er der for deg ennå. Han kommer nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fix_* Skrevet 5. august 2009 #38 Del Skrevet 5. august 2009 Ja selvsagt er han på svartelista mi nå. Men lært og lært. Trodde jeg endelig hadde funnet ut hvorfor dette skjedde; nettopp fordi jeg hadde sex for tidlig med gutter jeg kunne se for meg et forhold med. Men når de er villige til å holde ut i 1 år uten sex men med løgn og fanteri for å få seg noe så hjelper ikke det. Det er the story of my life. Tryggeste man kan gjøre er å holde seg langt unna! Tror nok du bare har vært veldig uheldig. Ikke la det knekke deg, reis deg opp og kom deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 5. august 2009 #39 Del Skrevet 5. august 2009 Miksede signaler er noe herk. Men hvor klar og tydelig er du fra starten av? Sier du fra i klartekst at du ikke gidder noe "tull"? Spør du rett ut selv? Forteller du at ham at hvis han ikke er interessert, vil du bare vite det med en gang, heller enn å gå og lure? Mulig du gjør det, men jeg bare spør, siden det er mange damer som går og venter og lurer i evighet fordi de ikke tør å si i fra selv heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fix_* Skrevet 5. august 2009 #40 Del Skrevet 5. august 2009 Miksede signaler er noe herk. Men hvor klar og tydelig er du fra starten av? Sier du fra i klartekst at du ikke gidder noe "tull"? Spør du rett ut selv? Forteller du at ham at hvis han ikke er interessert, vil du bare vite det med en gang, heller enn å gå og lure? Mulig du gjør det, men jeg bare spør, siden det er mange damer som går og venter og lurer i evighet fordi de ikke tør å si i fra selv heller. Det er ihvertfall det lureste man kan gjøre: Være dønn ærlig samma hvor flaut eller skremmende det er. Rett og slett Gi faen. Å lure frem og tilbake, lure seg selv, gir faktisk den andre en unnskyldning til å utnytte din ubesluttsomhet, og kan ha deg på gress eller spille spill med deg så lett som bare det. Tar du kontroll over din egen situasjon, har du kontroll over deg selv og andre mennesker ser det og respekterer deg for det. Er du tøff og konfronterer med engang du selv føler at det er riktig, så unngår du at folk får denne makten over deg. Jeg vet at dette stemmer av erfaringer og de som da utnytter er faktisk ikke alltid klar over det selv, nesten så man kan forstå dem tilogmed. Hvis man går rundt å bare tenker, og lar de tankene farge signalene man selv sender ut, vil dette faktisk også kunne gå under kategorien mixede signaler, så dette er nok mer komplsiert en de fleste liker å innse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå