Gå til innhold

Når er det ok å begynne å date etter et brudd?

Gjest Keesie

Anbefalte innlegg

Gjest Keesie

Jeg og mannen gikk fra hverandre for 2 mnd siden.

For min del var det ikke et tap, og merkelig nok føler jeg ingen sorg over bruddet. Vi er gode venner, og har en god tone oss i mellom, og det mener jeg er viktig siden vi har unger sammen.

Men når er det ok å begynne å date igjen? Vil det bli rart om jeg dro på date nå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del var det ikke et tap, og merkelig nok føler jeg ingen sorg over bruddet. Vi er gode venner, og har en god tone oss i mellom, og det mener jeg er viktig siden vi har unger sammen.

Men når er det ok å begynne å date igjen? Vil det bli rart om jeg dro på date nå? ;)

Det kan bare du selv vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Den dagen du ikke spørr deg selv om det ville være rart. Når det bare føles riktig å dra på date. Er fortiden i samme situation.. Og føler ikke megselv klar, lell om eg savner litt å ha noen rundt meg som eg kan kose med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Erfaringsmessig vil jeg si det er rart at du allerede ikke er i et nytt forhold. Rett og slett treg du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...