Gå til innhold

Nå får innvandrerne se å dra seg hjem

Gjest Sinna jente

Anbefalte innlegg

Gjest trøndern
Hmmm, jeg føler at innlegget mitt ikke ble tatt på alvor.. er dere like naive alle sammen? Her har det til og med vært en trønder innom som mener trøndere bør overta hovedstaden. Kle den med barter, skinnvester og dynke den med karsk.

Mistenker Giske spesielt for å påvirke den norske kulturen, våkn opp!

Ja, kanskje vi er naive eller så kan det hende at vi ikke er så lettskremte av oss. Eller så er vi formet av at vi ikke har opplevd noe særlig negativt til tross for mange år i hovedstaden. At vi ikke er skremte betyr ikke at vi liker kriminalitet, men vi ser kanskje for oss andre løsninger enn bare å stenge grensen. Å stenge grensen for mørkhudede, eller muslimer, demmer ikke opp for kriminelle fra andre land hvor de er like hvite som oss. Det er både kriminelle polakker og litauere samt rumere (litt mørkere enn oss kanskje) her i landet, og hvordan ser man forskjell på en kriminell polakk og en ærlig polakk? Noe som forøvrig blir samme problemstilling som hvordan se forskjell på en ærlig og uærlig muslim.

En trønder er nå å foretrekke framfor en bergenser spør du meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest øhøm!
Det sitter nemlig en trønder å trekker i trådene for å prøve å tvangstrøndifisere oss.

Er det rart jeg ikke er så glad trøndere?

--> :tronderbart: trenger jeg å si mer?

SNIKTRØNDERIFISERING!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - så irriterende å miste sykkelen !

De politikere som nå slipper inn flere innvandrere - bør kunne tiltales for " lands-svik " eller landsforæderi - ved en senere anledning .Når innvandringspolitikken deres og deres beslutninger - har ført til at Norge har mistet all kontroll og er blitt maktesløse mot kriminaliteten de utfører .Og lov og orden er totalt ødelagt her til lands .Er det som er i ferd med å skje nå . Faktisk er det jo mange nordmenn som føler det utrygt å gå på gata i eget land nå - pga innvandrer gjenger som oppfører seg dominante og truende mot dem - og med ingen respekt for lov og orden .

De må jo ta ansvar for innvandringspolitikken sin - disse naive norske snillistene som ønsker ta imot flere innvandrere .Syns de burde kunne straffe forfølges etterpå -og ta ansvar på egen kappe for sin naive innvandringspolitikk .De ødelegger det trygge velordnede samfunnet / landet vårt .Ingen tvil .

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok, jeg orker ikke flere kriminelle muslimer. Søskenbarnet til bestevenninna mi ble brutalt overfalt og voldtatt av en muslimsk iraker for 6 måneder siden, nå er hun helt ødelagt og måtte slutte å studere. Jeg synes det er så trist at så mange velger å forsvare dem. Bare i Oslo sto muslimer bak samtlige av de siste 50 overfallsvoldtektene. Da er det vel lov til å "generalisere"? De fleste muslimer jeg har vært i kontakt med har et kvinnesyn som stinker, tror nok det er normen når man kommer inn på dem. Om Norge trenger arbeidskraft kan man i det minste importere folk som klarer å integrere seg, f.eks arbeidssomme kinesere og indere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare i Oslo sto muslimer bak samtlige av de siste 50 overfallsvoldtektene. Da er det vel lov til å "generalisere"?

Flertallet av fangene i fengsler i USA er svarte. Er det lov til å generalisere svarte også av den grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flertallet av fangene i fengsler i USA er svarte. Er det lov til å generalisere svarte også av den grunn?

Husk at svarte utgjør barre 12-13 % av befolkningen, og da de fleste som sitter i fengsel er svarte, unge menn, så kan man vel generalisere 20-år gamle svarte menn? Er det slik at 1/5 afroamerikanske menn blir drept eller noe slikt, tror jeg så det i en film.

Nå har jeg personlig ikke noe mot afroamerikanere, synes at vi godt kunne hatt flere Obamer her i Norge (som har vokst opp med en hvit mor og bestemor). Obama har vel sagt at afroamerikanske barn burde vokset opp med en kjærlig hvit mor og bestemor, da kulturen deres med hensyn til ansvar og barn er helt på trynet. I tillegg har vel sorte menn og kvinner litt mer testosteron enn oss andre, så de har har vel litt vanskeligere for å kontrollere impulsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo ingenting i linken om at gjerningsmennene er muslimer.

Det er heller ikke "i det siste" det er snakk om, men de siste tre årene hvor det er anmeldt 41 overfallsvoldtekter i Oslo. Det står ikke hvor mange gjerningsmenn det er som står bak overfallsvoldtektene. Kanskje det er 10-20 personer bak, det er helt klart feil å generalisere ikke-vestlige innvandrerer på bakgrunn av dette.

Hvordan hadde du likt det om noen dro frem statistikk over voldtekter utført av nordmenn, og påstått at det er slik nordmenn er? Voldtektsmenn/kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinkerbell87
Poenget med asyl er vel at innvandrerne drar hjem når urolighetene i landet oppholder, slik som nordmenn dro hjem fra Sverige efter krigen? Ser ikke poenget med at blir værende her i en kultur de ikke har noe til overs for og fucke opp alle rundt seg.

Måtte bare få det ut! En jævla somalier stjal nemlig sykkelen min i dag. Jeg blir så sinna :kjefte:

Ja for det er alle innvandrere sine feil at sykklen din ble stjålet? Jeg skjønner at det er trist, og at du er skuffet. Men du skal ikke gre alle over en kam. Mange jobber, skatter, uten å gjøre noe kriminelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mann 52
Det står jo ingenting i linken om at gjerningsmennene er muslimer.

Det er heller ikke "i det siste" det er snakk om, men de siste tre årene hvor det er anmeldt 41 overfallsvoldtekter i Oslo. Det står ikke hvor mange gjerningsmenn det er som står bak overfallsvoldtektene. Kanskje det er 10-20 personer bak, det er helt klart feil å generalisere ikke-vestlige innvandrerer på bakgrunn av dette.

Hvordan hadde du likt det om noen dro frem statistikk over voldtekter utført av nordmenn, og påstått at det er slik nordmenn er? Voldtektsmenn/kvinner?

"Med et annet kvinnesyn enn vi har" .... Det sier seg selv at det er muslimer, har en kamerat som jobber innenfor politiet i Oslo og han sier det stort sett er innvandrere fra muslimske land som er årsaken til det meste av faenskapet i Oslo for tiden. Selv hvitsnippsforbrytelser overgår de oss vestlige i, bare se på taxisjåførene.

Nei, nå må vrake SV og se å ta seg sammen. Dette går ikke lenger. På min arbeidsplass (industri) har de fleste gått over til FrP (på grunn av innvandringspolitikken), dette er egentlig ganske synd med tanke på at FrP er mot fagforeningsarbeid. Men AP skyter vel seg litt i foten når de importerer så mange lykkejegere, og som en konsekvens må se seg nødt til å nedbygge velferdsstaten (som jo alle er for). De trenger en oppvåkning! Hva jeg skal stemme? Jeg er tillitsmann og har vært medlem av Arbeiderpartiet i en årrekke, men nå synes jeg AP har leflet for lenge med disse virkelighetsfjerne papirflytterne, og må se å stenge grensene for å kunne bevare AFP og gode velferdsordninger for oss som virkelig fortjener de og har jobbet for de (og vår foreldregenerasjon).

Vi jobber ikke for at Fatima skal sitte hjemme på ræva og masseprodusere nye sosialklienter og unnasluntere (vi har hatt noen somalere og afghanere på arbeidsplassen, men de ble tatt for tyveri og var generelt arbeidssky, så de fikk fyken alle mann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje vi er naive eller så kan det hende at vi ikke er så lettskremte av oss. Eller så er vi formet av at vi ikke har opplevd noe særlig negativt til tross for mange år i hovedstaden. At vi ikke er skremte betyr ikke at vi liker kriminalitet, men vi ser kanskje for oss andre løsninger enn bare å stenge grensen. Å stenge grensen for mørkhudede, eller muslimer, demmer ikke opp for kriminelle fra andre land hvor de er like hvite som oss. Det er både kriminelle polakker og litauere samt rumere (litt mørkere enn oss kanskje) her i landet, og hvordan ser man forskjell på en kriminell polakk og en ærlig polakk? Noe som forøvrig blir samme problemstilling som hvordan se forskjell på en ærlig og uærlig muslim.

En trønder er nå å foretrekke framfor en bergenser spør du meg. :ler:

Har du et konkret eksempel på hvilke andre løsninger man ser for seg her?

Jeg spør fordi jeg lurer, ikke fordi jeg er uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e sjøl trønder, å æ må bære sei at æ skjønne godt koffer så mang trøndera fløtte t Oshlo. Vi skjønne jo itj kvarranjer ein gang oppi hær, så det e BRA godt å færra t Oshlo innjimellom, så vi i det minjste kain ha en samtale kårr værtfallj ein tå partan skjønne ka som bli sagt. Forøvri e vi like ferbannja egoistisk som somalieran, så vi gir faan ti om dåkk Oshlo-ænsera ikke skjønne ein dritt tå ka vi sei. Såo gett åover it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
"Med et annet kvinnesyn enn vi har" .... Det sier seg selv at det er muslimer, har en kamerat som jobber innenfor politiet i Oslo og han sier det stort sett er innvandrere fra muslimske land som er årsaken til det meste av faenskapet i Oslo for tiden. Selv hvitsnippsforbrytelser overgår de oss vestlige i, bare se på taxisjåførene.

Det sier ikke seg selv at det er muslimer, nei. Og selv om de hadde kommet fra et muslimsk land, er det ikke sikkert de er troende muslimer av den grunn.

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal blande religion oppi dette og bruke det som en slags forklaring.

Det står nok ingen steder i Koranen at det er lov å overfalle og voldta andre.

Du har vel en link som viser at "hvitsnippsforbrytelser" blir begått av ikke-vestlige innvandrere i mye større grad enn andre?

Nei, nå må vrake SV og se å ta seg sammen. Dette går ikke lenger. På min arbeidsplass (industri) har de fleste gått over til FrP (på grunn av innvandringspolitikken), dette er egentlig ganske synd med tanke på at FrP er mot fagforeningsarbeid. Men AP skyter vel seg litt i foten når de importerer så mange lykkejegere, og som en konsekvens må se seg nødt til å nedbygge velferdsstaten (som jo alle er for). De trenger en oppvåkning! Hva jeg skal stemme? Jeg er tillitsmann og har vært medlem av Arbeiderpartiet i en årrekke, men nå synes jeg AP har leflet for lenge med disse virkelighetsfjerne papirflytterne, og må se å stenge grensene for å kunne bevare AFP og gode velferdsordninger for oss som virkelig fortjener de og har jobbet for de (og vår foreldregenerasjon).

Jeg tror ikke SV har så veldig mye påvirkning på innvandringspolitikken, ta bare innstrammingstiltakene regjeringen har kommet med, SV tok dissens på flere punkter. Det viser jo litt hvordan styrkeforholdet i den rødgrønne regjeringen er.

Har du spurt deg selv om hva som egentlig gjør du er villig til å stemme på Fremskrittspartiet for å "stenge grensene"? Hvor er det skoen trykker?

Det er dessuten svært naivt å tro at Fremskrittspartiets innvandringpolitikk vil være mulig å gjennomføre. Norge som nasjon er forpliktet av ulike internasjonale avtaler og konvensjoner som gjør at man ikke kan "stenge grensene".

Vi kan ikke lage en usynlig mur mot resten av verden, den er vi en del av enten du liker det eller ikke.

Er virkelig problemene med enkelte ikke-vestlige innvandrere så store at du vil stemme Fremskrittspartiet?

Hva konkret ser du for deg partiet vil gjøre for å løse dem?

Vi jobber ikke for at Fatima skal sitte hjemme på ræva og masseprodusere nye sosialklienter og unnasluntere (vi har hatt noen somalere og afghanere på arbeidsplassen, men de ble tatt for tyveri og var generelt arbeidssky, så de fikk fyken alle mann).

Igjen generaliserer du til det ekstreme.

Men det er vel enklest for deg å forholde seg til andre på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Det å begrense litt på inntaket av innvandrere har ikke noe med rasisme og gjøre. Jeg mener at man bør begrense inntaket og heller fokusere på å integrere de som kommer - det er jo det som har blitt problemet i norge - at det er alt for lite ressurser til norskopplæring og integrering i samfunnet - og derfor blir mange av dem kriminelle. Når vi bare fortsetter og fortsetter å la det renne inn over grensene og bruker ressursene på å bygge nye mottak osv så er det jo ikke rart det blir som det blir her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å begrense litt på inntaket av innvandrere har ikke noe med rasisme og gjøre. Jeg mener at man bør begrense inntaket og heller fokusere på å integrere de som kommer - det er jo det som har blitt problemet i norge - at det er alt for lite ressurser til norskopplæring og integrering i samfunnet - og derfor blir mange av dem kriminelle. Når vi bare fortsetter og fortsetter å la det renne inn over grensene og bruker ressursene på å bygge nye mottak osv så er det jo ikke rart det blir som det blir her.

Signerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer

Signerer også.

Derimot er det enkelte som fremstiller det slik at det virker som de er skikkelige rasister. Jeg skjønner at folk blir frustrerte, men de trenger ikke å skjelle ut alle innvandrere/utlendinger av den grunn. Ofte er det faktisk ikke deres feil at ting har blitt som de har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...