Gjest Sinna jente Skrevet 3. august 2009 #1 Del Skrevet 3. august 2009 Poenget med asyl er vel at innvandrerne drar hjem når urolighetene i landet oppholder, slik som nordmenn dro hjem fra Sverige efter krigen? Ser ikke poenget med at blir værende her i en kultur de ikke har noe til overs for og fucke opp alle rundt seg. Måtte bare få det ut! En jævla somalier stjal nemlig sykkelen min i dag. Jeg blir så sinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 3. august 2009 #2 Del Skrevet 3. august 2009 Poenget med asyl er vel at innvandrerne drar hjem når urolighetene i landet oppholder, slik som nordmenn dro hjem fra Sverige efter krigen? Ser ikke poenget med at blir værende her i en kultur de ikke har noe til overs for og fucke opp alle rundt seg. Måtte bare få det ut! En jævla somalier stjal nemlig sykkelen min i dag. Jeg blir så sinna Uff - så irriterende å miste sykkelen ! De politikere som nå slipper inn flere innvandrere - bør kunne tiltales for " lands-svik " eller landsforæderi - ved en senere anledning .Når innvandringspolitikken deres og deres beslutninger - har ført til at Norge har mistet all kontroll og er blitt maktesløse mot kriminaliteten de utfører .Og lov og orden er totalt ødelagt her til lands .Er det som er i ferd med å skje nå . Faktisk er det jo mange nordmenn som føler det utrygt å gå på gata i eget land nå - pga innvandrer gjenger som oppfører seg dominante og truende mot dem - og med ingen respekt for lov og orden . De må jo ta ansvar for innvandringspolitikken sin - disse naive norske snillistene som ønsker ta imot flere innvandrere .Syns de burde kunne straffe forfølges etterpå -og ta ansvar på egen kappe for sin naive innvandringspolitikk .De ødelegger det trygge velordnede samfunnet / landet vårt .Ingen tvil . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alCaldazar Skrevet 3. august 2009 #3 Del Skrevet 3. august 2009 Uff - så irriterende å miste sykkelen ! De politikere som nå slipper inn flere innvandrere - bør kunne tiltales for " lands-svik " eller landsforæderi - ved en senere anledning .Når innvandringspolitikken deres og deres beslutninger - har ført til at Norge har mistet all kontroll og er blitt maktesløse mot kriminaliteten de utfører .Og lov og orden er totalt ødelagt her til lands .Er det som er i ferd med å skje nå . Faktisk er det jo mange nordmenn som føler det utrygt å gå på gata i eget land nå - pga innvandrer gjenger som oppfører seg dominante og truende mot dem - og med ingen respekt for lov og orden . De må jo ta ansvar for innvandringspolitikken sin - disse naive norske snillistene som ønsker ta imot flere innvandrere .Syns de burde kunne straffe forfølges etterpå -og ta ansvar på egen kappe for sin naive innvandringspolitikk .De ødelegger det trygge velordnede samfunnet / landet vårt .Ingen tvil . Jeg klarer altså ikke å ta innover meg at voksne (?) mennesker kan uttale seg på den måten. Det er synd det er lite politisk korrekt å dra til folk. Kanskje du kan komme opp med et forslag til hvordan det burde ha vært da? Et forslag som er praktisk gjennomførbart og som faktisk ville ha løst det konkrete problemet, uten å diskriminere noen? La oss for ordens skyld bare anta at somaliere er blant de mest problematiske, rent kriminelt sett, av folkeslagene som er i Norge, slik at det er ute av verden, og at man ikke kan diskriminere et helt folkeslag basert på enkeltpersoners opptreden. Det burde være greie nok premisser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 3. august 2009 #4 Del Skrevet 3. august 2009 Poenget med asyl er vel at innvandrerne drar hjem når urolighetene i landet oppholder, slik som nordmenn dro hjem fra Sverige efter krigen? Ser ikke poenget med at blir værende her i en kultur de ikke har noe til overs for og fucke opp alle rundt seg. Måtte bare få det ut! En jævla somalier stjal nemlig sykkelen min i dag. Jeg blir så sinna Hvordan vet du at det var en jævla somalier ?: Så du det og om du så det hvorfor prøvde du ikke å stoppe det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #5 Del Skrevet 3. august 2009 Det er venstresida og spesielt SV som må ta ansvaret for at landet vårt er blitt rasert slik det er blitt. Jeg føler at jeg blir mer uttrygg av å gå i Oslo om jeg må gå forbi flere innvandrere som henger rundtomkring. Er det slik vi vil ha det? Er det slik SV ville ha det? Sv skal være venn med alle..... I høst blir det FRP....fordi jeg er opptatt av å snu denne innvandringstrenden. Selv om jeg ikke deler FRP sitt syn i deres andre saker, så trekker innvandring det lengste stråen i år. Dessverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #6 Del Skrevet 3. august 2009 Trist å se at mennesker som burde vite å oppføre seg omtaler andre mennesker på en sånn måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 3. august 2009 #7 Del Skrevet 3. august 2009 Poenget med asyl er vel at innvandrerne drar hjem når urolighetene i landet oppholder, slik som nordmenn dro hjem fra Sverige efter krigen? Ser ikke poenget med at blir værende her i en kultur de ikke har noe til overs for og fucke opp alle rundt seg. Måtte bare få det ut! En jævla somalier stjal nemlig sykkelen min i dag. Jeg blir så sinna Nei, det er ikke nødvendigvis det. Det er ikke alle som kommer hit pga uroligheter i landet, men fordi de personlig er forfulgt av en eller annen grunn. Det er ikke ting som nødvendigvis går over, som f.eks en krig. I tillegg har de etter en stund også rett til å søke om statsborgerskap, og da er de norsk på papiret og har ikke noe krav om å dra ut.. uansett forholdene i hjemlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alCaldazar Skrevet 3. august 2009 #8 Del Skrevet 3. august 2009 Det er venstresida og spesielt SV som må ta ansvaret for at landet vårt er blitt rasert slik det er blitt. Jeg føler at jeg blir mer uttrygg av å gå i Oslo om jeg må gå forbi flere innvandrere som henger rundtomkring. Er det slik vi vil ha det? Er det slik SV ville ha det? Sv skal være venn med alle..... I høst blir det FRP....fordi jeg er opptatt av å snu denne innvandringstrenden. Selv om jeg ikke deler FRP sitt syn i deres andre saker, så trekker innvandring det lengste stråen i år. Dessverre.... http://www.regjeringen.no/nb/dep/aid/tema/....html?id=536916 Har du fulgt med på endringene i UDIs praksis de siste årene? Kan vanskelig forestille meg at det kan forsvares å gjøre så veldig mye mer for å avslå søknader enn det som allerede blir gjort. Jeg stemmer borgerlig selv, altså. Jeg vil med andre ord også skifte ut regjeringen, men hva angår innvandring så synes jeg Stoltenberg II er tilstrekkelig aggressive på innstrammingene. Ser absolutt ingen grunn til å stemme frp. Forholdene ville ha vært mye verre med frps integreringspolitikk, fordi de ikke evner å se problemet på en objektiv måte. De ser noe de ikke liker, og reagerer instinktivt med å isolere og dermed forverre problemet. Andre partier er sammensatt av folk som evner å se roten til problemene, og hvordan de bør løses på lang sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #9 Del Skrevet 4. august 2009 her er det mange tullinger. "jeg føler meg ikke trygg når jeg går forbi innvandrere". Synd for deg, men vi må vel alle ta hensyn til deg. Vi må sende hjem alle innvandrere så du kan føle deg trygg igjen. Frykt for innvandrere er patetisk, feigt, fordomsfult og tåpelig. Dere er blitt hjernevasket av media. Det sies at det trengs 3 positive opplevelser for å oppheven 1 negativ. Men problemet er at når det gjelder innvandrere så kommer kun kriminalnyhetene i media. Det er vel for faen ingen som gidder å skrive om "Snill innvandrer hjalp gammel dame over veien. PS: stjal IKKE vesken hennes" Det du leser i media er et falsk bildet. 1/10 innvandrere er kriminelle. Det er ca samme rate blant etniske nordmenn i arbeiderklassen. Nå tilhører også de fleste innvandrerne arbeiderklassen, så da sier vel det oss at dette handler om klasse, og ikke opphav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. august 2009 #10 Del Skrevet 4. august 2009 En jævla bergenser stjal mobilen min - nå er jeg så drittlei disse bergenserne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. august 2009 #11 Del Skrevet 4. august 2009 En jævla bergenser stjal mobilen min - nå er jeg så drittlei disse bergenserne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. august 2009 #12 Del Skrevet 4. august 2009 Ja, for Somalia har jo blitt så rolig og trygt i det siste, er det det du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 4. august 2009 #13 Del Skrevet 4. august 2009 En jævla bergenser stjal mobilen min - nå er jeg så drittlei disse bergenserne! Bergensere er jo kjent for å være frekke. Kanskje Somalia vil ha dem i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #14 Del Skrevet 4. august 2009 Er FAEN så lei trøndere ! Kommer trekkende og ødelegger byen vår med den uforståelige dialekta si og de fæle skinnvestene. Er så jævlig lei! Det toppet seg i dag da en forpult trønder nasket fra butikken jeg jobber i. Politikere, gjør noe! SEND DEM TILBAKE TIL TRØNDERLAG ELLER HVOR FAEN DE KOMMER FRA! PS: Er ikke rasist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #15 Del Skrevet 4. august 2009 Bergensere er jo kjent for å være frekke. Kanskje Somalia vil ha dem i bytte? Heey! Jeg er bergenser og er hverken frekk eller tyvaktig. Kanskje noen bør endre litt på verdensbildet sitt? Ikke frekt ment lizzm. Og Somalia er forresten ikke aktuelt, der et det jo bruninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #16 Del Skrevet 4. august 2009 Er FAEN så lei trøndere ! Kommer trekkende og ødelegger byen vår med den uforståelige dialekta si og de fæle skinnvestene. Er så jævlig lei! Det toppet seg i dag da en forpult trønder nasket fra butikken jeg jobber i. Politikere, gjør noe! SEND DEM TILBAKE TIL TRØNDERLAG ELLER HVOR FAEN DE KOMMER FRA! PS: Er ikke rasist Enig! Trøndere er utrolig slitsomme. Neste gang jeg treffer på en trønder vil jeg kreve penger for alle de gangene jeg må spørre hva de sier. Har forresten hørt at trøndere spiser sodd til frokost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 4. august 2009 #17 Del Skrevet 4. august 2009 Enig! Trøndere er utrolig slitsomme. Neste gang jeg treffer på en trønder vil jeg kreve penger for alle de gangene jeg må spørre hva de sier. Har forresten hørt at trøndere spiser sodd til frokost... Ææææsj. Så sinnsykt ekkelt. Nå ble jeg skikkelig kvalm ass! Burde sende alle trøndere på norskkurs så vi skjønner hva de sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #18 Del Skrevet 4. august 2009 Ææææsj. Så sinnsykt ekkelt. Nå ble jeg skikkelig kvalm ass! Burde sende alle trøndere på norskkurs så vi skjønner hva de sier... Har du ikke skjønt det enda? Det er fint lite håp for trønderne, de har alltid turt frem på den måten, og sånn vil det fortsette å være. De skjønner norsk, men nekter å snakke det.. Det er ikke uten grunn Tore på sporet terroriserte oss vanlige nordmenn all den tiden. Døveforbundet måtte sette alle kluter til for å få NRK til å tekste programmet. Det sitter nemlig en trønder å trekker i trådene for å prøve å tvangstrøndifisere oss. Er det rart jeg ikke er så glad trøndere? --> trenger jeg å si mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trønder_* Skrevet 5. august 2009 #19 Del Skrevet 5. august 2009 Det er venstresida og spesielt SV som må ta ansvaret for at landet vårt er blitt rasert slik det er blitt. Jeg føler at jeg blir mer uttrygg av å gå i Oslo om jeg må gå forbi flere innvandrere som henger rundtomkring. Er det slik vi vil ha det? Er det slik SV ville ha det? Sv skal være venn med alle..... I høst blir det FRP....fordi jeg er opptatt av å snu denne innvandringstrenden. Selv om jeg ikke deler FRP sitt syn i deres andre saker, så trekker innvandring det lengste stråen i år. Dessverre.... Jeg har bodd i Oslo i snart 25 år og har ennå ikke følt denne utryggheten, og jeg går stadig vekk der innvandrere henger rundt. Ikke har jeg følelsen av å måtte dekke meg til pga. andres religion og ikke har jeg blitt kalt hore av verken innvandrede kvinner eller menn. På natterstid i helgene er det områder jeg holder meg unna, men det er områder jeg alltid har holdt meg unna fordi det alltid har vært bråk der. Ja, til flere trøndere i Oslo Da hadde det blitt levelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #20 Del Skrevet 5. august 2009 Hmmm, jeg føler at innlegget mitt ikke ble tatt på alvor.. er dere like naive alle sammen? Her har det til og med vært en trønder innom som mener trøndere bør overta hovedstaden. Kle den med barter, skinnvester og dynke den med karsk. Mistenker Giske spesielt for å påvirke den norske kulturen, våkn opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå