Sheenaca Skrevet 3. august 2009 #1 Del Skrevet 3. august 2009 Hva heter egentlig de store, piggete, amerikanske piggsvindyrene? Jeg forsøker å finne det systematiske navnet på dem, men det var ikke særlig enkelt når jeg ikke engang husker det vanlige navnet på dem. Hva heter de på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 3. august 2009 #2 Del Skrevet 3. august 2009 Hulepinnsvin er egentlig ikke pinnsvin. Regner med det er dem du tenker på. De heter Porcupine på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 3. august 2009 #3 Del Skrevet 3. august 2009 Hulepinnsvin er egentlig ikke pinnsvin. Regner med det er dem du tenker på. De heter Porcupine på engelsk. Det var hulepinnsvin jeg også skulle til å svare. I tillegg finnes det trepiggsvin i Amerika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheenaca Skrevet 3. august 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 3. august 2009 Tusen takk! Det var ordet porcupine som lekte bakerst i hjernen min og nektet å komme frem...hulepinnsvin var altså det jeg var på jakt etter. Skjønte vel egentlig at de ikke er ekte pinnsvin siden de ikke dukket opp i en oversikt over pinnsvinslekten, men det var slik det var greiest å beskrive dem. Takker hjerteligst for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå