Tjorven Skrevet 5. august 2003 #1 Del Skrevet 5. august 2003 Vi bestilte oss i går ny sofa og kjøpte oss nytt stuebord. Det tar ca 2 uker før vi får sofaen, men bordet har vi stående hjemme. Gleder meg veldig til å få det på plass, tror det blir skikkelig fint. Men så er det teppe da... Vi må ha oss nytt gulvteppe, men det er jo så sinnsykt dyrt! :o Har dere noen ideer om hvor vi kan få tak i ålreite tepper til en grei pris, eller har dere noen konkrete ideer om teppe som kan passe til det vi har kjøpt. Dette er sofaen : http://www.skeidarweb.no/sk_visprodukt.asp...ype=0&Search=OK Og dette bordet: http://www.bohus.no/default.asp?menu=0&pag...e=0&product=294 Tar i mot alle tips!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Ikea, skeidar, bohus har tepper.... Men hvordan teppe, farger og sånn er litt vanskeligere, vet ikke hvordan det ser ut ellers hos deg. Farger på veggene, gulvet, listene. Jeg syns beige - brunt teppe hadde vært fint. Da ville jeg hatt eggeskal, antikk, eller beige vegger og hvite lister. Skriv litt mer om fargene så blir det lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 5. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2003 Ikea, skeidar, bohus har tepper.... Vi har kikket her, men ønsker ikke å gi flere tusen kroner for et vanlig gulvteppe! Kjøpte et teppe for 2 år siden til 300 kr, og det holder seg like fint som de dyre. Desverre selger ikke denne butikken tepper lenger... Forøvrig hos oss har vi veldig lyse farger. Vi har brystningspanel der den øverste delen er eggeskallhvit med små beige mønster-flekker, mens veggene ellers er lys, lys grå. Lister er i en litt mørkere gråfarge. Når det gjelder gulvet er det laminat, som er også veldig, veldig lyst! Vi har en innmari lys og trivelig stue iallfall! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. august 2003 #4 Del Skrevet 5. august 2003 Ikea har et ensfarget mellomgrått teppe, syns det hadde passet best med ensvarget teppe til det brune bordet og de fargene dere har. Prisen er fra 395,- - 595,- avhengig av hvor stort det er. Ellers så kommer jeg ikke på noen andre møbelbutikker som selger tepper..... Finnes det ikke noe heter Teppeland? Søk på Gulesider.no kaskje det er noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #5 Del Skrevet 5. august 2003 Ikea har også et off white/eggeskallfarget teppe i ull som ville passet bra! Det koster rundt 700 eller rundt 1200, avhengig av størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #6 Del Skrevet 5. august 2003 Interiørland har tepper, men de ligger nok brått på et par tusen kroner for et salongteppe. Men siden dere har en slik lys stue kanskje det hadde vært fint med med et sisalteppe kantet med blått (som sofaen). Vet at Teppeabo på Bryn i Oslo kanter sisalteppene sine selv, men jeg vet dessverre ikke hva prisen er. Teppeabo har forøvrig mange andre flotte tepper også, men de koster deretter. Lykke til! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #7 Del Skrevet 5. august 2003 Og her fant jeg en side med priser på; http://www.teppeabo.no/naturtepper.htm Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 5. august 2003 #8 Del Skrevet 5. august 2003 > Ikea: Tepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 5. august 2003 #9 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg ville ha valgt en lys teppe til de møblene. Som noen har nevnt, så hadde beige passet veldig fint.. Det finnes jo billige tepper i bohus, møbelringen og ikea++.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 5. august 2003 #10 Del Skrevet 5. august 2003 Bruktbutikker selger gjerne ganske nye tepper av kvalitet. Ikke så dyrt - men utvalget varierer. Kan være verd å ta en titt - du kan komme over noe du liker til en billig pris. En rens koster ca 4-500 kr for et stort teppe (3 ganger 4,5 meter cirka) - men du kan få selve teppet for en pris fra en hundrings til noen hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 5. august 2003 #11 Del Skrevet 5. august 2003 Hva med å droppe teppe (hvis du har et pent gulv riktignok) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 5. august 2003 #12 Del Skrevet 5. august 2003 Hva med å droppe teppe (hvis du har et pent gulv riktignok) ? Enig! Hva med å droppe teppe? Hadde selv teppe, men det kastet jeg bort i vår, og ble STORFORNØYD!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 6. august 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 6. august 2003 Hva med å droppe teppe (hvis du har et pent gulv riktignok) ? Joda, det er selvsagt en mulighet. Men jeg synes det blir litt lunere og koseligere med et fint gulvteppe. Vi har også så stor stue med mye gulvplass at det er greit med et par gulvtepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. august 2003 #14 Del Skrevet 6. august 2003 A-møbler har rimelige tepper. Ikke alle er like fine, men våre gjør i alle fall nytte for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 6. august 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 6. august 2003 Takk for alle gode tips så langt. Tror vi tar en liten tur på IKEA i ferien vår og ser der først. Håper vi finner noe vi liker der! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå