Gjest Euforia Skrevet 11. august 2009 #41 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg synes frynser er grusomme... Skjønner at noen synes frynser er kult på vesker og sko, men på GENSERE OG BUKSER. BikBok har mange fæle eksempler på hvor stygt det er. Fant en hvit topp der med fargerike kuler på i frynser forrige gang jeg var der. Blir litt for indianerfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. august 2009 #42 Del Skrevet 11. august 2009 Noe jeg så her om dagen hos "Only" var jeans i harem-stil. Altså skinny jeans med utrolig stor plass mellom bena. Tinger er jo som alle vet, at damer ikke har noe mellom bena. Og tilogme for mannfolk trengs ikke så stor plass O.o Det hørtes ikke dumt ut det da. God, luftig plass mellom bena, så man slipper å øke risikoen for soppinfeksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 11. august 2009 #43 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg trodde faktisk at sånne hippiebånd var en spøk når de først kom ut og jeg så det på bilder. At det var litt sånn "hihi, se den teite måten jeg har tatt på hårbåndet, ta bilde av meg!" Jeg klarer fortsatt ikke helt å ta det seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 11. august 2009 #44 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg trodde faktisk at sånne hippiebånd var en spøk når de først kom ut og jeg så det på bilder. At det var litt sånn "hihi, se den teite måten jeg har tatt på hårbåndet, ta bilde av meg!" Jeg klarer fortsatt ikke helt å ta det seriøst. Haha... Ja, det glemte jeg visst å skrive ned. Skjønner ikke helt hvorfor jeg alltid forbinder det med romvesen og ikke hippie. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 12. august 2009 #45 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg trodde faktisk at sånne hippiebånd var en spøk når de først kom ut og jeg så det på bilder. At det var litt sånn "hihi, se den teite måten jeg har tatt på hårbåndet, ta bilde av meg!" Jeg klarer fortsatt ikke helt å ta det seriøst. Jeg er så enig! Skjønner ikke hvordan bærerne av slike faktisk kan synes at det er fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sandy_* Skrevet 12. august 2009 #46 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg er lei av folk som har kastet seg på den "slitt hullete bukse"-trenden (et halvt år for seint), som har kjørt mislykka DIY ved å klippe runde eller firkanta malplasserte store hull med en kjøkkensaks. Jeg er lei gladiatorinspirerte sko med skyhøye hæler. Mest av alt er jeg lei disse superkorte kjolene - eller ofte er det faktisk ment å være lange topper, men blir brukt som kjoler - i diverse rosanyanser som unge berter sjangler rundt i byen i. De ser ekstremt billige ut i alle betydninger av ordet, men egentlig mest i den betydningen at de ser ut som en topp fra salgsbøtta på Cubus eller Gina Tricot. To butikker som voldtar og tar knekken på det meste av trender i Norge. Fordelen er vel at de slipper å dra opp kjolen når de skal drite, rompa henger ute til luft fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. august 2009 #47 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg er lei av folk som har kastet seg på den "slitt hullete bukse"-trenden (et halvt år for seint), som har kjørt mislykka DIY ved å klippe runde eller firkanta malplasserte store hull med en kjøkkensaks. Okei, så du mener februar er rette måneden å gå med slitte hullete jeans? Endret 12. august 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 14. august 2009 #48 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg kom forresten på en trend jeg tror man vil se mye av i høst, og som jeg syns stort sett er ganske fæl. Nemlig støvletter til midt på låret. Jeg antar at den ofte vil komme i kombinasjon med jakker som gjør at personen blir dobbelt så bred over skuldrene som hun er. De to verste trendene, helt klart. Når det gjelder markerte skuldre, syns jeg puffermer og markerte skuldre f.eks. i form av broderier eller annen markering på skuldrene er fint. Som Diane Krüger her, i den røde kjolen øverst eller de to korte i henholdsvis hvitt og pudderrosa i andre bilderad. I motsetning til dette, som jeg syns er grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #49 Del Skrevet 14. august 2009 Det jeg liker minst med moten nå, er - drainpipes - gravidtopper. Alt er kjempevidt og flagrende, og får meg til å se tre ganger så feit ut som jeg egentlig er - at det er så mye rosa- og beigetoner. Det plagsomme er at det KUN er dette de har, overalt. Så vi som ikke liker moten sliter med å finne noe vi faktisk liker. Alt skal være søtt og flagrende og ferskenfarget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 14. august 2009 #50 Del Skrevet 14. august 2009 Det jeg liker minst med moten nå, er - drainpipes - gravidtopper. Alt er kjempevidt og flagrende, og får meg til å se tre ganger så feit ut som jeg egentlig er - at det er så mye rosa- og beigetoner. Det plagsomme er at det KUN er dette de har, overalt. Så vi som ikke liker moten sliter med å finne noe vi faktisk liker. Alt skal være søtt og flagrende og ferskenfarget. Jeg syns det er rart at du syns det bare er "søte" klær i butikkene. Det er mye av det, men jeg syns også det er en del "tøffere" ting. Mye skinnjakker, røffere sko. Det kommer sikkert også enda mer bikerinspirerte ting utover høsten. Noe av det jeg liker med moten nå, er nemlig at jeg syns det er så mye forskjellig i butikkene. At det nesten skulle være lettere enn før å finne noe som passer egen stil. Men ellers er jeg enig med en annen gjest her, at det beste hadde vært om det ikke var trender. Både sånn at mange ikke kjøpte unødvendig mye klær, og sånn at det er mer variasjon i butikkene, slik at det som er umulig å oppdrive ett år dominerer fullstendig på bekostning av andre ting et annet år. (Men som sagt, så syns jeg det er mer variasjon nå enn ofte tidligere, men det kan jo handle litt om hva jeg ser etter også.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå