Mel-anie Skrevet 27. august 2004 #61 Del Skrevet 27. august 2004 Lest i boken din, og vil ønske deg masse lykke til på den store bryllupsdagen !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud04 Skrevet 1. september 2004 Forfatter #62 Del Skrevet 1. september 2004 Takk for lykkeønskninger Mel-anie!!! :-) Vi hadde en utrolig flott dag!!!!!!!!!!!!!!!!! Hele dagen var helt perfekt. Ingenting å sette fingeren på. Jeg følte meg som en prinsesse. Mannen min var suuuperkjekk. Vielsen var nydelig med flott trompetspill og en utrolig flink og artig prest. Artig hos fotografen. Super middag med flotte taler. Et fantastisk gavebord!!!! Megabra storband og gjester i feststemning. EN HELT FANTASTISK DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ikke helt klart å lande ennå. Føles helt merkelig Men når jeg har fått summet meg skal jeg skrive mer detaljert om dagen. Og når jeg får bilder skal jeg nok få lagt de inn også Om noen få dager reiser vi sydover og det skal bli utrolig deilig å få litt tid for seg selv. Gleder oss til det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå