Gå til innhold

Brud04's bryllupsdagbok


Brud04

Anbefalte innlegg

På lørdag skjedde det. Sambo fridde!!!!!!!!!!!! Yiiiippppeeeey!! :D

Vi gifter oss lørdag 28. august 2004!!! :hjerter:

Jeg har surfet rundt på disse sidene og har snappet opp mange gode tips allerede. Disse sidene vil nok bli gull verdt etterhvert som jeg skal begynne planleggingen for fullt. Håper jeg kan bidra med litt også.

Vel, datoen er iallefall satt og vielsen er bestilt. Skal se på lokale på torsdag. Greit å få det unna iallefall, selv om det er over et år til det skjer.

Man blir jo LITT gira da!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen i gjengen som gifter seg neste år. Gratulerer så mye som forlovet da, og lykke til med planleggingen. Dere er jo godt på veg alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Hei Brud 04!

Vi har ogdså nettopp bestemt oss for å gifte oss...morsomt å planlegge :D

Men vi har ikke kommet så langt som å bestille vielse enda...må vente til 4 mnd før :x

Lykke til med planleggingen :)

Mvh Leya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har allerede en del ting kommet på plass.

- Vielsen er bestilt

- Lokalet er i boks (det var på håret - var egentlig reservert...puh)

- Snakket med forlover

- Reservert frisør

- Reservert Fotograf

- Hotellrom er bestilt

Tenkte at når jeg ikke fikk vielsen på den dagen jeg ville først og nesten ikke fikk lokalet, så var det bare å sette igang med frisør, fotograf og hotell. Folk er jammen tidlig ute!! Men, men nå er iallefall dette iorden.

Jeg har tittet litt rundt på brudekjoler og har vel falt for et par stykker. Skal stikke innom en brudesalong eller to før salget i september. Så har jeg litt mer formening om hva jeg kler og ikke kler. Gleder meg :lol:

Jeg har bedt min beste venninne (helt fra barneskolen) om å være forlover. Hun sa JA på straken. Og det beste er at hun gleder seg supermye og er like interessert i bryllupet som jeg er. Får nok masse god hjelp av henne ja.

Vi skal sove på hotell natten før bryllupet og da skal vi ta fotpleie og skravle masse. Får vel ikke en blund på øyet vel. Så om morgenen skal vi til samme frisørsalong og stæsje oss. :sjarmor: Dette blir SÅ bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer, du skriver i det første innlegget at dere skal gifte dere 28.august og i det siste at dere ikke fikk den dagen dere ønsket....

Hvilken dag ble det....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Nå er det en stund siden jeg har skrevet i dagboken, men jeg har surfet rundt her hver eneste dag. Spennede å se hva andre tenker på og man får jo så mange gode tips.

Jeg har ikke begynt å prøve brudekjoler ennå. Har tittet masse på nettet og sett maaange fine, men har i dag ingen favoritt. Må nok komme meg ut og prøve litt snart....

Ellers har vi booket storband til den store dagen! Yiiippppeeey :D

Vi har alltid snakket om at når vi gifter oss DA skal vi ha storband. Og det blir det!!

Har også tatt kontakt med en fyr for videofilming i bryllupet. Venter på tilbud i posten.

Var en tur innom Norway Designs for å se hva de kunne by på. Veldig bra utvalg!!! Jeg tror jeg sånn nogenlunde vet hvordan invitasjonene skal se ut, men jeg skal titte litt mer rundt. Må være helt sikker!!

Ellers skal jeg på messa den 27.09. Skal ha med forlover og en venninne. Håper det er mange gode tips og ideer man kan ta med seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke skjedd så mye siden sist. Vi har bestilt transport fra kirken. En stilig Roll-Royce :sjarmor:

Har også bestilt bryllupsreise til Maldivene, men er nå litt usikker på om vi skal reise dit eller ikke. Grunnen er at det er regntid i september, men man kan være heldig også. Og det kan også regne " i den tørre perioden". Vi skal se litt på det i dag og bestemme oss for om vi skal gå for Maldivene eller ikke. Frister jo veldig da, men bare regn blir kjedelig.

Var hos frisøren i går (På Håret) og fikk klippet og farget håret. Uvant til å begynne med, men i dag synes jeg det er dritstilig. Håret ble farget mørkt underst og gyldent på toppen. Ble utrolig bra. Super service og flinke folk der. (Bogstadveien) Skal få ordnet håret og bli sminket der på den store dagen.

Brudekjoletittingen tror jeg at jeg utsetter til etter nyttår. Da regner jeg med at vårkolleksjonene er rett rundt hjørnet, men jeg skal på messa 27. september uansett.

that's all :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsreise: MALDIVENE!!!!!!!!!!! Tjoooooohei!! :hoppe:

Etter å ha snakket med en meget hyggelig dame på Mantareiser er det ingen tvil. Vi begynte å snuse på Mauritius og Scheychellene, men man kan få regn hvor som helst og det er kun korte skurer det er snakk om.

Deilig å få avklart det!!!!

Da er disse tingene i boks:

Kirke

forlovere

Lokale

Storband

Fotograf

Overnatting

Transport

Frisør/sminkør

Videofilming

Altså: masse som står igjen. Godt jeg har goood tid :lol:

Gjestelisten er nesten klar: Blir rundt en 60 gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

YIIIIIIIIIIIPEEEEEEEEEEEEEEEY JEG SKAL TIL LONDON!!! :hoppe:

Moder'n og jeg har bestilt oss tur og reiser et par uker før jul. Da skal det shoppes!!!! Skal forsøke å være ferdig med flesteparten av julegavene før vi reiser, så vi bare kan kose oss. Jeg skal selvfølgelig stikke innom div. butikker for å kjøpe stæsj til bryllupet. Vi har sett oss ut noen invitasjoner som vi godt kunne tenke oss. Åååååååååå jeg gleder meg!!!

Synd ikke "gubben" kan være med, men han må dessverre jobbe. Men, men...da blir det mere shopping på meg :briller:

Håper jeg får ordnet en del ting, så jeg får strøket av på lista mi. Har forholdt meg ganske rolig til nå.......men etter jul skal jeg ut å finne kjole :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Har så smått begynt å titte på invitasjoner. Tenkte først å lage selv, men har nå fått prøve på en veldig søt invitasjon fra Confetti Store i London. (Ivory papir m/ivory roser som danner et hjerte.)

Men vi har ikke helt bestemt oss, må titte litt rundt.

Bordkortene tror vi blir en liten eske (ivory/hvit) m/sjokoladehjerter i. Knyter en sløyfe rundt esken og fester en navnelapp på toppen. Tror det blir bra.

Ellers har vi nok bestemt oss for hvite/ivory roser. Kanskje med innslag av noe lilla?? Iallefall duse farger!!!

Har tenkt litt på å sette en "veske" på midten av bordene med en bukett roser i......så det i et magasin her og det var skikkelig stilig....

Uff, har så mye ideer i toppen, så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne :wink: Tror kanskje mye er i boks etter londonturen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Tilbake fra London. Har hatt tre herlige dager!!! Shopping, musikaler, god mat og utgåtte sko :ler:

Fikk ordnet litt til bryllupet da:

Gjestebok

Fotoalbum

Engangskameraer

Såpeboblebeholdere

Bordkort (små vesker i papp)

Og en nyyydelig brudepikekjole

De hadde selvfølgelig ikke invitasjonene inne på lager. Må bestilles over internett.....

Ellers fikk jeg kjøpt meg litt klær og nesten alle julegavene.

Brudekjoleprøving i januar med magen full av ribbe :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Må innrømme at jeg har smuglest litt i dagboken din :D Vi skal jo gifte oss med kun et par måneders mellomrom, og det er alltid greit å finne ut av hvordan andre ligger ann i planleggingen.

Så at du skal bruke På Håret i Bogstadveien. Har fått anbefalt dem av en venninne også, men lurer på om du vet hvor mye de tar?

Kult at du hadde en bra tur til London! Jeg digger den byen! Har du forresten planlagt at folk skal blåse såpebobler på dere når dere kommer ut av kirken, eller hva er planen med de såpebobleholderne? Såpebobleblåsing var faktisk en utrolig kul idé :D

Lykke til videre med planleggingen!

Amelie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpebobler skal blåses på oss når vi kommer ut av kirken ja.

En venninne av meg hadde det da de giftet seg. Kjempelurt og stilig på bildene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På lørdag fikk vi bekreftelse fra kirken og invitasjon til samling i kirken med andre brudepar. Vi får snakke med presten og høre forskjellige brudemarsjer og salmer. Utrolig bra synes jeg!!

Det dukket opp noen sommerfugler når jeg leste brevet........ og nå er det snart bare 8 mnd. til bryllupet :D

Vel, nå tar jeg iallefall juleferie og håper på at det ikke kommer så altfor mye ekstra på sidebeina i jula. Skal jo prøve kjole på nyåret...... :o

GOD JUL

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

+ 2 kilo i julen! Phøy! Så nå er det slankings her i gården. Skal ut og prøve kjole på torsdag i neste uke, så nå må det strammes inn her.... :evil:

Ellers tror jeg vi har bestemt oss for mat og bryllupskake:

Forrett: Parmaskinke m/stæsj

H.rett: Hjortefilet m/ enda mer stæsj

dessert: Sjokolademousse

Bryllupskake: Passionsfruktkaka fra Pascal. Vet den er "velbrukt", men den er jo sååå god da.

Så må vi bestemme oss hvor hva som skal stå i invitasjonene så vi får bestilt dem......

I år skal jeg gifte meg......trallalllaaaaallaaaallllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Kristins brudesalong i går og fikk god hjelp av en veldig hyggelig dame. Jeg prøvde mange kjoler og syntes faktisk at alle var fine, men jeg falt veldig for en Maggie Sottero-kjole. Men skal prøve flere kjoler på lørdag. Må være sikker. Jeg finner ikke noe bilde av kjolen da. Skal lete videre....

Kjempegøy å prøve på så fine kjoler da. Litt prinsesse........ :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...