Gå til innhold

Brud04's bryllupsdagbok


Brud04

Anbefalte innlegg

Så koselig med besøk i dagboken min. Er ikke så flink selv, får liksom ikke tid til å sitte så mye her inne for tiden, men det blir bedre nå på sommeren :-)

Nå har jeg bestilt nye utskrifter av fødselsattestene og da er det bare å få skrevet på egenerklæring og forlovererklæring, så skal papirene leveres.

Ønskelisten er nesten ferdig og må leveres denne uken, da invitasjonene sendes ut på lørdag :sjarmor:

Nå begynner det å kile i magen. Må få orden på en hel haug av småting. Glad jeg ennå har god tid. ....venter på kjolen nå.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er fødselsattestene på plass. Må skrive under på egenerklæring og få forlovere til å skrive sine.

Vi satt i går og tittet litt på salmer og marsjer. Jeg må jo si at jeg har veldig lyst på Lohengrin som inngangsmarsj og Mendelshons som utmarsj.

Håper bare vi får kortet ned på inngangsmarsjen så den ikke blir for lang.

Disse er jo veldig mye brukt, men det er skikkelig bryllup for meg når jeg hører disse. Sambo er også enig

Salmer: Deilig er jorden og Guds godhet sang i sinnet.

Soloinnslag: "klinga mina klockor" "weddingsong" "air" - en eller to av disse blir det......... :plystre:

Vel, litt til er jo på plass da.

Vi har også begynt å titte på vin. Skal prøvesmake mat med vin til i neste uke. :sikle:

Ønskelisten skal leveres i morgen, og nå er det bare to dager til invitasjonene går i posten :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It is now torsdag 03.06.2004 at 11:04:01

Event: Vi gifter oss

Scheduled For 28.08.2004 14:00:00

2 months 25 days 2 hours 55 minutes 59 seconds or

12 weekends or

86 days or

2 066 hours (1 377 waking hours) or

124 015 minutes or

7 440 958 seconds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er jeg drukket ut!! :kul:

Jeg ble hentet kl. 17.00 på lørdag av en venninne og fikk bind over øynene. Endte opp i et selskapslokale sammen med sambo :o Der hadde forloverne og flere laget i stand et skikkelig selskap for oss. Nærmere 40 stykker hadde kommet for å feste sammen med oss.

Vi fikk servert Tapas og alt mulig av drikke. Vi fikk kaker, blomster, gavekort på cd/DVD (kr. 1500) Salsatime på Bårdar og en haug med rødvin. Fy søren som vi koste oss.

Mange vil sikkert si at det måtte jo være et kjedelig utdrikningslag, men vi hadde det suuperkuult. Masse feststemte folk og bare moro. Beste laget jeg kunne fått iallefall :sjarmor:

Vi har også prøvesmakt bryllupsmaten med viner til og blitt enige der. Papirene er underskrevet og sendt inn til kirken.

Når det gjelder inn/utmarsj, soloinnslag og salmer har vi allerede endret mening. Nå er vi ikke sikre på noen ting.............. :roll: Får tenke litt til...........

Nå går jeg bare og venter på kjolen min, hadde vært godt og fått den på plass snart :wink:

Invitasjonene er forresten også sendt og det er faktisk bare noen få som ikke har svart, enda svarfristen går ut 15. juli. Ganske bra det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og hva har skjedd siden sist..........

Jo, bryllupsreisen til Maldivene er avbestilt!!! :o

Vi fant ut at vi har lyst på en langhelt til Paris eller Roma + en tur til syden med lillesnuppa vår istedet. Sånn er det når man får barn. Orker ikke å være så lenge fra dem...iallefall ikke vi.

Så Maldiveneturen utsetter vi til 5 eller 10 års bryllupsdag :-) ..må ha noe å glede seg til :ler:

Ellers er kirkeprogrammet så og si ferdig. Må bare fylle inn hvilke marsjer vi skal ha.

Marsjer ja; akkurat nå så er det Brurmarsj från Florsen i Brurs og Canon in D som er på topp..........endrer seg sikkert snart....... ikke lett å bestemme seg.....

Jeg har også så vidt begynt på bordheftet, men har myye igjen der ennå. .........og så venter jeg på kjolen min da....... hmmm tror jeg skal ringe brudebutikken nå jeg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg Lissemor. Ja, nå begynner det å nærme seg :sjarmor:

Jepp, da har jeg ringt brudesalongen og kjolen har kommet :hoppe: Har fått prøvetime 19. juli :-) Yipppeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har så smått begynt å se på bordplasseringen igjen...

Venter enda på svar fra 2 par, men de har enda noen dager på seg før svarfristen går ut.

Ikke lett å sette de rette menneskene ved siden av hverandre. Vil jo gjerne at alle skal føle seg vel :)

Når svarfristen går ut den 15 får vi sette igang med de siste forberedelsene. Vil gjerne ha alt under kontroll så fort som overhodet mulig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Event: Bryllup

Scheduled For 28.08.2004 14:00:00

1 month 21 days 1 hour 5 minutes 32 seconds or

7 weekends or

52 days or

1 249 hours (833 waking hours) or

74 945 minutes or

4 496 731 seconds

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

It is now onsdag 04.08.2004 at 13:38:39

Event: Bryllup

Scheduled For 28.08.2004 14:00:00

24 days 21 minutes 21 seconds or

3 weekends or

24 days or

576 hours (384 waking hours) or

34 581 minutes or

2 074 880 seconds

Jepp, da er vi i samme måned som bryllupet. Hjelp så fort tiden har gått.........., men jeg tror alt er under kontroll.

Skal til samtale hos presten i morgen og kjolen skal hentes den 12. Trengte ikke å gjøre noe med den. Skal kun rettes ut

Har en del småting igjen, men det fikser jeg innen en uke eller to.... :o)

Gleder meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos Presten i går og det var faktisk kjempehyggelig. Gikk gjennom vielsesfoløpet og snakket sammen en time. Utrolig allright prest!!! Tror det blir en flott vielse :-)

Jeg måtte ringe brudesalongen i går og høre om kjolen min var stjålet. Var jo innbrudd hos Brudespesialisten natt til onsdag. Men heldigvis hang kjolen min hos syersken!!! Takk og pris!!!! Tenk på de stakkars brudene som skal gifte seg i morgen og ikke har kjole... uff, da hadde jeg fått panikk!!!

Ellers skal vi ut og handle inn de siste tingene i morgen og vi føler at det faller på plass nå. Deilig følelse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og handlet på lørdag og fikk ordnet ark til bordheftet. Så nå får jeg bare gjøre meg ferdig med alt som skal printes, så jeg kan få disse ferdig.

Nå er det ikke mye som står igjen før alt er klappet og klart for bryllup :sjarmor:

Kjolen skal jeg hente førstkommende torsdag :danse:

It is now mandag 09.08.2004 at 15:17:29

Event: Bryllup

Scheduled For 28.08.2004 14:00:00

18 days 22 hours 42 minutes 31 seconds or

2 weekends or

19 days or

454 hours (303 waking hours) or

27 282 minutes or

1 636 950 seconds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordkortene er nesten ferdige nå. Jeg har printet ut navn på gjennomsiktige ark som limes på små vesker. Veskene skal fylles med sjokoladehjerter, og så vips! er de ferdige.

Bordheftene og bordplanen er også nesten ferdig, men de printer jeg ikke ut før siste uken.

Skoene har jeg begynt å gå inn, trenger noen dager til tror jeg. Er litt stramme oppå foten.

KJolen hentes i morgen. Må sjekke at korsettet er som det skal!! Skulle syes inn litt rundt brystet..... Kjøpe underskjørt og strømper!!

It is now onsdag 11.08.2004 at 14:29:54

Event: Bryllup

Scheduled For 28.08.2004 14:00:00

16 days 23 hours 30 minutes 6 seconds or

2 weekends or

17 days or

407 hours (271 waking hours) or

24 450 minutes or

1 467 005 seconds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er kjolen på plass hos forloveren min. Deilig!!!

Jeg droppet korsettet, da jeg synes at det ikke ble noe pent. Fikk en pølse oppe på ryggen pga. strammingen. Ikke bra! Så nå blir det stroppeløs BH. Må få tak i en med skikkelig hold!! Må også kjøpe strømper, så tror jeg faktisk klærne er i boks!!!

It is now fredag 13.08.2004 at 14:08:12

Event: Bryllup

Scheduled For 28.08.2004 14:00:00

14 days 23 hours 51 minutes 48 seconds or

2 weekends or

15 days or

359 hours (239 waking hours) or

21 591 minutes or

1 295 507 seconds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått gjennomgått kjøreplanen med Toastmaster. Og BH er på plass!!

Det som står igjen er:

printe bordhefte

printe bordplan

printe kirkeprogram

strømper

papposer og lys til å sette ute på gresset

fylle bordveskene med sjokoladehjerter

kjøpe fast pudder

ta sol

ringe å få bekreftet alle bestillinger

Hmmmmmm er det alt??? Må tenke litt.......

It is now mandag 16.08.2004 at 09:53:54

Event: Bryllup

Scheduled For 28.08.2004 14:00:00

12 days 4 hours 6 minutes 6 seconds or

1 weekend or

12 days or

292 hours (195 waking hours) or

17 526 minutes or

1 051 565 seconds

Selv om jeg gleder meg til den store dagen skal det bli godt å få det unnagjort. Tenke kun bryllup for tiden og om jeg har glemt noe............ :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordkortene er ferdige, og ble kjempefine :-)

I kveld skal jeg finne bilder som skal inn i bordheftet, pluss at jeg skal legge meg i boblebadet og ta ansiktsmaske :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åtte dager igjen.....

Nå som du går inn i innspurten, husk å trekke pusten dypt og nyte hvert sekund! Vips så er det gått fjorten dager, alt er "over" og du sitter litt andpusten tilbake og ikke vet helt hva som traff deg.....

Jeg gleder meg til å få se bilder av deg!

Klem Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tex!

Takker for tips!

For øyeblikket bare gleder jeg meg skikkelig til dagen. Bryllupsnervene har ikke vist seg ennå, men de kommer nok....... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It is now fredag 20.08.2004 at 10:53:10

Event: Bryllup

Scheduled For 28.08.2004 14:00:00

8 days 3 hours 6 minutes 50 seconds or

1 weekend or

8 days or

195 hours (130 waking hours) or

11 706 minutes or

702 409 seconds

Jepp, 8 dager igjen!! Alt går bra og nesten alt er på plass. Har noen småinnkjøp igjen som jeg håper jeg skal få gjort unna i morgen.

Nå skal jeg forsøke å legge meg tidlig, spise sunt, drikke masse vann og trene muskler den siste uken....... hvilke muskler?? :hoho:

Nei, man må jo gjøre sitt beste for å se bra ut - håper jeg blir fornøyd med sminke og hår på dagen.......... hmmm........ er det litt nervner som begynner å snike seg fram :o

BLÅS!!! Dette kommer til å bli så bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skrivende stund holder jeg på med printing av bordheftet. Har stressa fælt for å finne en printer som printer bra fargebilder på "vanlig" papir. Så sambo måtte komme opp med printeren han har på jobben. Så nå er jeg igang :-) Går litt tregt, men det skjer da noe :wink:

I kveld blir det å pakke ned diverse saker som skal kjøres ut til selskapslokalet. I morgen og fredag har jeg nemlig fullt program med hudpleie, fotpleie og neglepåsetting. Pluss alt som skal hentes og leveres..........puh, skal bli godt når fredagskvelden kommer og man kan sette seg ned og slappe av. Min forlover og jeg skal kose oss og sove over på hotell natt til lørdag. Vi skal spise en god middag og krype tidlig til køys. Trengs litt søvn!!!

Gleder meg veldig til lørdag. Skal forsøke å slappe helt av og kose meg. Håper bare at været blir bra nå da....

Krysser fingrene for det!

Vet ikke om jeg titter innom her før på mandag pga. fri i morgen og fredag og fullt program. Vi får se.............

It is now onsdag 25.08.2004 at 14:04:10

Event: Bryllup

Scheduled For 28.08.2004 14:00:00

2 days 23 hours 55 minutes 50 seconds or :o

0 weekends or

3 days or

71 hours (47 waking hours) or

4 315 minutes or

258 949 seconds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...