Gå til innhold

Brud04's bryllupsdagbok

Brud04

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg også vært hos Brudespesialisten i Drammen og prøvd kjoler også. Falt for en der også......... hmmm blir vanskelig dette her. Den kjolen heter Lynnis. Den hos Kristin Brudesalong ligner på Royal Romance, men er mye enklere i skjørtet.

Har tenkt og tenkt, men tror nok at det kommer til å blir den i Drammen. Litt mer "fresh" kjole. Skal dit på lørdag for å prøve igjen. Veldig hyggelig betjening hos Brudespesialisten i Drammen forresten.

Skal bli godt å få bestilt kjole og tilbehør og få det unnagjort foreløpig. Da er det kjøp av ringer som blir det neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :hoppe:

Jeg har bestilt meg Kjole: Min kjole :sjarmor:

På "min" er det blått i mønsteret. Kjempestilig. Synes kjolen er myyye finere i virkeligheten enn på dette bildet :D

Har også kjøpt meg sko og tiara. Slør m/perler, øredobber og smykke er bestilt.

5 måneder til jeg får kjolen da :roll: Men, men de månedene går vel fort, og jeg har jo masse annet å holde på med: Invitasjoner, kirkeprogram, bordplan osv, osv

Forloveren min og Mamma har også funnet seg nydelige kjoler. Mamma strålte da hun kom ut i en nyyydelig kongeblå kjole. Hun kommer til å bli kjempefin. Forloveren min skal ha en lysere blå, todelt kjole. Dødslekker!!!

Ååå er så glad for at kjolen og tilbehøret er i boks, vel iallefall bestilt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag var jeg og sambo ute for å ordne klær til ham og se på ringer.

Sambo prøvde på sjakett og bestemte seg i løpet av 10 minutter. De har det enkelt disse gutta. Vel, han var iallefall superstilig, og jeg kjente at jeg fikk suuug i magen :lol:

Så var vi innom Thune, Karl Johan for å se på ringer - dårlig utvalg og service :-?

Dro så innom Urvik på Aker Brygge som hadde supert utvalg - og enestående service. Tror vi har funnet ut hvordan ringene skal se ut, men det haster ikke å bestille. Skal titte litt til først.

Da skulle dette være i orden:

Kirke

Lokale

Forlovere

Toastmaster

Fotograf

Videofilmer

Transport

frisør

Hotell

Klær og tilbehør til meg

Klær til sambo

Klær til lillesnuppa

Musikk til festen

Invitasjoner

Gjestebok + polaroidkamera

Såpeboble-beholdere

Engangskameraer

Gaveåpnere

Ringer

Må ordnes:

Bordkort - nesten ferdig

Kirkeprogram

Musikk i kirken

Bordprogram

Bordplan

Kjøreplan for dagen og festen

Blomster

Tiara til lillesnuppa

Mat og drikke

Bordpynt

papirer!!

BLITZ TIL POLAROIDKAMERAET

Har sikkert glemt noe, men føler ennå at vi har good tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var kjempe fin! Ser dere skal ha mye av det samme som oss..Såpebobler, engangskamera, esker etc! Polariodkamera var en lur idè til gjesteboken! Det har jeg jo, men den tar ikke så bra bilder da! Får se litt hva vi gjør der! Men det er godt å kunne snappe opp litt tips og idèer her inne..Høres ut som en flott bryllupsreise!

Lykke til videre med planleggingen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jepp, da har Toastmaster takket ja. Da var det bare å overlesse ham med arbeid.... :ler: En ting til på plass!!

Har vært på møte i kirken. Der fikk vi en gjennomgang av vielsen og fikk høre forskjellige marsjer og salmer. Helt OK. Har ennå ikke funnet helt ut hvilke marsjer vi skal ha, men det haster jo ikke så veldig ennå.

Invitasjonene blir levert på døren i morgen....ååå gleder meg. Håper alt er som det skal!!

Ellers har jeg snakket med frisøren, og neste gang skal vi sette opp tidskjema for pynting og sminking. Virker som hun kan sakene sine :) Føles veldig trygt!!!

Nå skal jeg ta meg en tur inn på sjekklisten min og se hva som haster.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, invitasjonene kom på døren og alt så bra ut. En ting mindre å tenke på. Hadde også bestilt små hvite roser som skal limes på bordheftene. Tror de kommer til å bli kjempefine.

Må på handletur for å finne papir og stæsj til bordheftene, bordoversikten og bordkortene..... kanskje på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ringene våre er i boks. Er par nr. 2 ovenifra. :sjarmor:

Har nå kjøpt inn ark til bordplan og til bordkort. Bordkortene ble ikke helt sånn jeg hadde tenkt, så jeg får vri hjernen for å komme opp med noe annet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine ringer.

(Jeg tok meg den frihet å endre linken din - du manglet bare en / forran den siste url'en)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ringene har kommet!! Yippeeeyyy. Sambo ringte meg akkurat.

Vi skal reise å hente dem sammen. Får forsøke å titte litt på hva vi skal sette på ønskelisten i samme slengen. Begynner å haste litt nå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Brud04!!

Morsomt å lese dagboken din. Kjolen din er nyydelig, og likeså ringene dere har valgt!!

Det som er litt morsomt, er at jeg gifter meg i juni, og vi har også bestillt tur til Maldivene gjennom Manta reiser... kjempebra service der forresten!!! Hvilken øy skal dere til? (send en PM hvis du ikke vil legge det ut her... hvis du vil fortelle da...) Vi skal til Vakurufalhi og Mirihi. Har funnet ut at det kan være litt moro å variere litt... Skal ellers også en tur innom Dubai.

Ønsker deg lykke til videre med planleggingen, skal følge med!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og hopper på stolen. Er så mye jeg skulle gjort, men har ikke tid til noen bryllupsgreier for tiden. Ringene er ennå ikke hentet og vi har ikke fått tid til å se på ønskelisten heller.......uff :roll:

Vel, tenkte kanskje å printe invitasjonene på jobben i morgen, hvis det er stille........

Har jo forresten snakket med en venninne av meg som skal lage brudebuketten og oppsatsene. Jeg har sett på en bukett jeg liker veldig godt og hun var også enig i at den vil stå bra til kjolen min :-)

Her er [url=http://svartbrud.weidt.se/blommor_ivattotorrt7.html] buketten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It is now torsdag 29.04.2004 at 13:20:10

Event: Vi gifter oss

Scheduled For 28.08.2004 14:00:00

3 months 29 days 39 minutes 50 seconds or

17 weekends or

121 days or

2 904 hours (1 936 waking hours) or

174 279 minutes or

10 456 789 seconds

:hoppe::sjokkert: :-D :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har ringt meninghetskontoret og .... JIIIIIIIIIPPPPPPPPPPIIIIIIIIII

vi får den presten vi har ønsket oss. Såååå deilig. Han døpte datteren vår og er superflink.

Fikk også vite at det er en vielse før oss, men ikke etter. Suuuuperbra. Slipper å tenke på å måtte stresse bort fra kirkeområdet. Kan jo selvfølgelig ennå komme en vielse etter oss, men det er vel lite sannsynlig........

Teksten i invitasjonene er klar. Skal printes i neste uke. Og sendes ut i begynnelsen av juni. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

It is now fredag 14.05.2004 at 10:41:47

Event: Vi gifter oss

Scheduled For 28.08.2004 14:00:00

3 months 14 days 3 hours 18 minutes 13 seconds or

15 weekends or

106 days or

2 547 hours (1 698 waking hours) or

152 838 minutes or

9 170 292 seconds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da er invitasjonene ferdig printet ut. Ble kjempefine!!! Og ringene er hentet!! Nyyydelige :sjarmor:

Fredag: husk å bestille fødselsattester!!

Nå skal jeg begynne å jobbe litt med kirkeprogram og bordprogram. Må også bestemme oss for musikk i kriken!!!!!!

Snart bare 3 måneder igjen...........GULP!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, jeg synes det var gøy å lese dagboken din for vi gifter oss på samme dag. Vi har også mye i boks, men har ikke helt ferdig invitasjoner, og har ikke sendt inn papirene til menigheta men det går vel greit. Brudebuketter ser jeg på hver dag og det er såå mye vakkert. Beundrer deg som har bestemt så mye allerede :-)

Jeg er veldig spent på været og temperaturen den dagen, det nærmer seg høst. Været på den dagen i fjor (da var vi på 600 moh) var sol og varmt på dagen og litt småkaldt på kvelden. Flere sier det er en fordel, for de fleste pleier å svette på en slik dag, deilig med frisk "høstluft" med andre ord :P

Kan jeg spørre i hvilken kommune du gifter deg i? Nittedal her. Hvor fant du den utregningsformelen som sier antall dager, sekunder osv?

Tenkte å vise den til gubben :ler:

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg videre i planleggingen. Det virker som om alt er i boks, så du får nok ingen problemer, bare kos! Og det er jo sånn det skal være.

Jeg skal også til Maldivene på bryllupsreise, drar om 10 dager! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...