Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #1 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg ville faktisk bare takke dere for at dere har gitt meg en god latter på en ellers litt kjip tirsdag :D . ( nemlig tilbake på jobb , etter en fantastisk ferie) Lurer faktisk på om jeg skal starte en dagbok om det, så dere får alle detaljer, time etter time, dag etter dag om min perfekte ferie Har lest gjenom noen av innleggene her på personlige m og ris og ros og fått meg en god latter. som sagt ville bare si Tusen Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Bedre m gamle brukere enn ingen brukere..... :oops: Åhhh, den var dum....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #3 Del Skrevet 5. august 2003 Lurer faktisk på om jeg skal starte en dagbok om det, så dere får alle detaljer, time etter time, dag etter dag om min perfekte ferie Har lest gjenom noen av innleggene her på personlige m og ris og ros og fått meg en god latter. som sagt ville bare si Tusen Takk :D Det viktigste i dagboken din må vel nesten bli handlelistene. Hva handlet du, hvor handlet du og hvor mye kostet det? Dette er dog bare aktuelt hvis det er dyrt, pent og/eller eksklusivt nok. Vi er ikke interessert i å lese at "så var vi på SuperBrugsen og handlet oksekød og hakkebøf", for eksempel... Ellers takker jeg ydmykt og overrasket for ros. Stort sett har det gått i kjeftbruk og sletting av tråder de siste dagene, så sånt varmer en sart sjel. Jeg snakker selvsagt om Sandman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #4 Del Skrevet 5. august 2003 hoho:. Handlelister er selvfølgelig et must, men jeg vil også skrive listen jeg hadde over alt som skulle med + reiseantrekk, hvor det var kjøpt og stoff type for hele familien. Ros skal dere sannelig ha for å klare og se det komiske i noe av tingene som står her inne og ikke ta alt så forbaska seriøst. :D . Forklaringen på gamle alex er at jeg hadde alex som nick her for lenge siden ( ca 2år) og nå har noen andre stjålet det( rappet det, berøvet fra meg er det faktisk ) så da ble det gamle alex :D . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #5 Del Skrevet 5. august 2003 Gamle Alex: 1) Hyggelig å treffe deg (dette sier jeg bare for å motbevise alle påstander om manglende dannelse som kommer på PM og med torpedoer) 2) Vær glad du ikke kalte deg Erik forrige gang. Da hadde du fått det vanskeligere mht. valg av "nytt" nick... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. august 2003 #6 Del Skrevet 5. august 2003 Hei, Gamle Alex!!! Er du av hankjønn?????? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 5. august 2003 #7 Del Skrevet 5. august 2003 Nei! Hun er av hunkjønn!! Har også bommet der - flaut. Det MÅ være fordi jeg kjenner minst en Alex som er mann, og derfor automatisk tolker det slik. Hadde store problemer med Væren i sin tid også Men trøffel og sændis har finni tonen må jeg si, og jeg ler så jeg griner sjøl dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #8 Del Skrevet 5. august 2003 Heeeeey Sændis - legg merke til at jeg behendig unngikk å bruke formuleringen "stort tap" om nicket som ble stjålet. Fint om du også lar være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. august 2003 #9 Del Skrevet 5. august 2003 Nei! Hun er av hunkjønn!! Har også bommet der - flaut. Det MÅ være fordi jeg kjenner minst en Alex som er mann, og derfor automatisk tolker det slik. Hadde store problemer med Væren i sin tid også Men trøffel og sændis har finni tonen må jeg si, og jeg ler så jeg griner sjøl dorian Litt vel mye kjønnsforvirring i spaltene her.....Er d noen som tror at chimp er en mann forresten....??? Jepp! Trøff og Sandy er KG's Tuppen og Lillemor.....må ikke forveksles m lurven og Linemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #10 Del Skrevet 5. august 2003 Dorian :kysse: :kysse: . Hunkjønn jeg ja, men liker litt forvirring jeg . Det er jo kun et forsøk til å få alle sykelig inntresert i livet mitt... og ja trøffelhelt det var et stort tap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #11 Del Skrevet 5. august 2003 Trøff og Sandy er KG's Tuppen og Lillemor.....må ikke forveksles m lurven og Linemor! Gud forby :o ...eh...ja, det har han vel forsåvidt forsøkt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. august 2003 #12 Del Skrevet 5. august 2003 Kommer du nå trekkende m den der gudfader'n din nå igjen.....Nå syns jeg du skal ta og pelle deg tilbake til Høyre-partiet ditt....Av pest el kolera velger man.......tjahhh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #13 Del Skrevet 5. august 2003 Kommer du nå trekkende m den der gudfader'n din nå igjen.....Nå syns jeg du skal ta og pelle deg tilbake til Høyre-partiet ditt....Av pest el kolera velger man.......tjahhh!!! Pest! Pest! Pest er best til hverdag og fest! Faen som du sporer av, chimpy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #14 Del Skrevet 5. august 2003 Koleri,kolera, av det blir man lykkelig og glad. ]Ok, den var skikkelig dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #15 Del Skrevet 5. august 2003 Koleri,kolera, av det blir man lykkelig og glad. Jeg føler faktisk at det ble mer schwung og halloi over pest-slagordet! Kanskje det ville være best å gjøre det så enkelt at selv Klanen kunne synge? Kolera Kolera MMuuuhhhaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. august 2003 #16 Del Skrevet 5. august 2003 Prest, prest! This is a test! Trøff, hvor liker du deg best? Hos Valgerd og Bondevik? Som jeg syns er en jævla snik! En avsporing til og du havner vel Hos Kal'i Hagan med et smell! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. august 2003 #17 Del Skrevet 5. august 2003 Handlelister er selvfølgelig et must, men jeg vil også skrive listen jeg hadde over alt som skulle med + reiseantrekk, hvor det var kjøpt og stoff type for hele familien. Synes du overser en viktig detalj; nemlig hvordan stoffet kjennes mot den myke huden til familiemedlemmene, og hvilkeekslusive produkter fra London/Paris/NY de ulike personene har brukt for å få til denne mykheten. Kan gi et eksempel: "regntøyet ga en klam, men allikevel deilig avkjølende følelse mot den myke huden ved anklene." Bør kunne fungere som et eksempel til etterfølgelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #18 Del Skrevet 5. august 2003 Chimp: Khalid Hagen er også overvurdert, men dét hører hjemme under en annen tråd... Donpedro: Jeg prøvde slike selvbiografiske formuleringer i starten av min egen dagbok, men morderatorene gav meg en advarsel fordi setningen "svetteperlene laget en i beste fall interessant og særpreget odør rundt meg, der de laget skitne små bekker nedover den blekfete kroppen min" gav dem plagsomme indre bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #19 Del Skrevet 5. august 2003 Ja det var nok mer swing og swung over din ja . Chimp , meget imponert, veldig bra. Donpedro- ja det er klart alle disse detaljene må med. Dere kan glede dere til reise dagboken min, men den blir kun skrevet hvis dere lover ca 5000 visninger og masse innlegg om hvor god smak jeg er og hvor heldig jeg er som har et såååååååååå fantastisk liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 5. august 2003 #20 Del Skrevet 5. august 2003 Donpedro- ja det er klart alle disse detaljene må med. Dere kan glede dere til reise dagboken min, men den blir kun skrevet hvis dere lover ca 5000 visninger og masse innlegg om hvor god smak jeg er og hvor heldig jeg er som har et såååååååååå fantastisk liv Go ahead honey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå