Gå til innhold

Kjenner du voksne menn som aldri har hatt dame?

Gjest Gjest_Ida_*

Anbefalte innlegg

Gjest Fugl Fønix
Problemet er nok at når man først har gått en stund uten kjæreste, så får man etterhvert helt urealistiske drømmer i forbindelse med det. Jeg kjenner tre slike menn, men bare en er urealistisk. De to andre er rett og slett kvinnehatere, men hvorfor aner jeg ikke.

Det tror jeg stemmer godt for noen av de jeg kjenner. Særlig han ene setter vel kravliste urealistisk høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pinata
Det tror jeg stemmer godt for noen av de jeg kjenner. Særlig han ene setter vel kravliste urealistisk høyt.

Dette er bullshit og ganske typisk for karer som ikke tør å ta initiativ overfor damer. De bruker det som unnskyldning for ikke å gå etter det de vil ha. Dette er basic lærdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du se en mann kysse en kvinne, er det ment for dine øyne?

Lol, det er jo ikke det som var poenget :P

Har vel ikke akkurat behovet for å se det i seg selv, men når man _aldri_ har sett vedkommende være på sjekkern, sammen med en dame el. så indikerer jo det at dette er en av de sjenerte single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Ganske typisk for karer som ikke tør å ta initiativ overfor damer. De bruker det som unnskyldning for ikke å gå etter det de vil ha. Dette er basic lærdom.

Sier meg enig i det. Det er et eller annet merkelig med de menn som ikke har tatt på en kvinne innen de er 30. Sosiale outcasts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, det er jo ikke det som var poenget :P

Har vel ikke akkurat behovet for å se det i seg selv, men når man _aldri_ har sett vedkommende være på sjekkern, sammen med en dame el. så indikerer jo det at dette er en av de sjenerte single.

Er det ingen som tenker tanken at de faktisk kan være frivillig single? At de ikke er interessert og at de kanskje har et annet fokus i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som var slik. Da han først fikk seg dame, var det full pakke med en gang, og de ble gift og fikk to tette veldig kjapt etter.

Ellers kjenner jeg en annen som er slik, men han har en kronisk sykdom som hemmer det sosiale livet betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm synes som om det er flere voksne menn som aldri har hatt dame enn jeg trodde, er dette typisk for menn, eller kjenner dere noen damer også som aldri har hatt type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm synes som om det er flere voksne menn som aldri har hatt dame enn jeg trodde, er dette typisk for menn, eller kjenner dere noen damer også som aldri har hatt type?

Hvordan kan du trekke den slutningen bare fordi du skrev et innlegg her?

Tror ikke dette gjelder mange, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som tenker tanken at de faktisk kan være frivillig single? At de ikke er interessert og at de kanskje har et annet fokus i livet...

Selvfølgelig er ikke det umulig, men enkelte av dem har gitt ganske klart uttrykk for at de ønsker å finne seg noen, eller i hvert fall ha en flørt nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig i det. Det er et eller annet merkelig med de menn som ikke har tatt på en kvinne innen de er 30. Sosiale outcasts.

Du har et for enkelt syn på saker. Du burde lære deg at livet ikke er enten svart eller hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare typisk for menn.

http://en.wikipedia.org/wiki/Love-shyness

Jeg kjenner ingen som aldri har hatt type. Jeg har en venninne som har vært singel i noen år nå (32), men så setter hun karriere først, og det virker litt avskrekkende på menn som vil ha fast forhold, tror jeg.

Dessuten utvikler man jo en del uvaner som singel, som å ikke re opp senga, eller dumpe alle klær på sofaen etter at man kommer fra jobb.. Om menn er på samme måten, så tror jeg ikke sånt er til å holde ut. Jeg kan tåle at egne bluser ligger slengt, men å ha stinkende treningstøy, grandiosaesker og tennissokker overalt, det tåler jeg ikke. Da får disse gutta heller være single. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et for enkelt syn på saker. Du burde lære deg at livet ikke er enten svart eller hvitt.

En trenger da ikke ha et svart/hvitt syn på alt, selv om en mener at det er merkelig når folk ikke skaffer seg partner innen de blir 30!!!! Det er jo merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trenger da ikke ha et svart/hvitt syn på alt, selv om en mener at det er merkelig når folk ikke skaffer seg partner innen de blir 30!!!! Det er jo merkelig.

Det er uvanlig, ja. Må det være merkelig?

Må de være "sosiale outcasts" og altså dårligere mennesker enn gjestdeluxe og deg?

Kanskje målet er å ha flest mulige partnere innen man blir 30 da eller?

Slike kvinner vil i hvert fall ikke jeg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er uvanlig, ja. Må det være merkelig?

Må de være "sosiale outcasts" og altså dårligere mennesker enn gjestdeluxe og deg?

Kanskje målet er å ha flest mulige partnere innen man blir 30 da eller?

Slike kvinner vil i hvert fall ikke jeg ha!

OK, tatt i betraktning at mennesker er som minefelt, så burde jeg tråkket forsiktigere. For meg betyr merkelig det samme som vanskelig å forstå med stor overlapp til ordet uvanlig. For meg er det ikke synonymt med å være et dårligere menneske, jeg vet ikke engang hvordan en definerer dårlig menneske. Jeg snakker om mennesker jeg liker og ikke liker, basta. Jeg burde kanskje hengt på en 10-siders lang disclaimer for at du ikke skulle føle deg støtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, tatt i betraktning at mennesker er som minefelt, så burde jeg tråkket forsiktigere. For meg betyr merkelig det samme som vanskelig å forstå med stor overlapp til ordet uvanlig. For meg er det ikke synonymt med å være et dårligere menneske, jeg vet ikke engang hvordan en definerer dårlig menneske. Jeg snakker om mennesker jeg liker og ikke liker, basta. Jeg burde kanskje hengt på en 10-siders lang disclaimer for at du ikke skulle føle deg støtt.

Poenget mitt var bare at livet aldri er bare enten svart eller hvitt.

Mennesker er individer. Ingen kan generelt påstå at noen annen er en "sosial outcast" før man faktisk kjenner personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse vet jeg med sikkerhet at det må være mange av.

Alle de sjenerte nerdeguttene med under middels utseende på videregående må enten ha drukket seg fulle og endt opp med en feit dundre, eller så forblir de ukyssede til de blir 40.

Selv er jeg høyt utdannet, tjener bra og trener 10-14 timer i uka (hard trening, dvs. så det går på senefester og skjelettet løs, ikke fisletrening der man står å drar i en f-ings kabel i 2X20 rep til man blir lei og går hjem).

Jeg har også mange (mannlige) venner og før jeg ble en sur, bitter drittsekk fikk jeg daglig folk til å gapskratte av artige utspill og vitser.

Jeg hater å dra på nattklubber (liker kun heavy metal, avskyr rap og techno), bruker all energien min på jobb og trening, så jeg ser bare filmer og spiller TV-spill med kamerater i helgene.

Videre er jeg ikke på langt nær kjekk nok til at jenter sjekker meg opp på gata, i butikker eller andre steder i hverdagen.

Dette fører til at mine muligheter til å få meg en ONS eller et forhold er minimale; jeg kan bare tenke meg hvordan det må være for en fyr som er under 180, utrent, har 300 000 i inntekt og ellers er helt ordinær.

Flere av mine venner går bevisst etter jenter som ser ut som troll, rett og slett fordi alternativet er å være single. Jeg velger å være single. Den dagen jeg får nok reiser jeg til Russland. Å ydmyke meg selv ved å forsøke å sjekke opp jenter på utsteder og risikere å få avslag er jeg 1000 ganger for stolt og arrogant til og de jentene jeg ønsker å bli sammen med er visstnok "urealistiske pene" for meg har jeg fått høre (som om en dames utseende er nok til at hun skal kunne være "out of my league" *fnys*).

....og slik går nå dagene.....:)

Hva hjelper det med utdannelse, når du ikke har dannelse?

Det du kaller fisletrening, så er det mange som holder seg i form av det. kjenner faktisk folk opp i 50 åra som har drevet med fisletrening hele livet, og en 35 åring kan mage ganger ikke måle seg med de.

Såå de under 180 og under 300.000 er umulig? gud hjelpe deg......for en innstilling.

Kansje om du ble mindre selvopptatt, så slapp du å reise til Russland.

eg må bare spy av slike som deg......

Kansje en dag du oppdager hvordan livet virkelig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Problemet er nok at når man først har gått en stund uten kjæreste, så får man etterhvert helt urealistiske drømmer i forbindelse med det. Jeg kjenner tre slike menn, men bare en er urealistisk. De to andre er rett og slett kvinnehatere, men hvorfor aner jeg ikke.

jeg har en slik venn, en veldig god en også.

vi har snakket mye generelt om damer - og jeg får ikke inntrykk av at han egentlig er ekstremt kresen.

det er jo todelt: han tar ikke hva som helst, men han bruker det nok også som en slags unnskyldning for at spørsmålet ikke skal komme opp.

han her er veldig sosial og utadvendt, men på en balansert måte. kommer overens med hvem som helst, og har mange jentevenner.

problemet hans er delvis at han forelsker seg i venninnene..... selv de som er opptatt. men han forteller det aldri, selv om det er veldig tydelig for alle andre.

men jeg tror kanksje jeg vet hvorfor han bare får venninner og ikke kjæreste, og det er hans oppførsel ovenfor damer når han er interessert:

jeg bare gremmes av å se på ham :sjenert:

jeg føler at han ser på venninnene som mennesker, men "interessentene" som objekter - en slags karakter i en film.

gjør han ikke dette, så går han inn i "kameratrollen" med en gang, og da er jo leken over.

jeg har forsøkt å få frem virkeligheten i hvordan det faktisk er når man er interessert i noen/forhold osv, men han har nok desverre fått noen sære forestillinger jeg ikke tror de damene han er interessert i deler med ham.

så da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner bare ikke helt hvorfor det ikke blir noe mer med de damene han møter. Altså for det første så møter han nok ikke så mange nye damer elelr hr så store muligheter til et. Men han har flere guttekompiser so av og til har fest og det hender jo at det dukker opp et par damer som er venninner av noen.. Jeg har også hatt han med på fest med flere av mine venninner, og en og annen gang har han fått kontakt med en søt jente der,men han har aldri kommet noe lengere. Eller de har ikke vært interessert i noe mer.

Jeg trodde det var sånn at til slutt så finner man seg noen uansett hvor lite pen man er eller hvor lite intellegent man er osv osv. Det er vel alltid noen for alle?!

Men denne kameraten min er hverken stygg eller dum...Han er nok langt fra den kjekkeste jeg har sett, men han er morsom og hyggelig osv. Han kler seg greit,men har litt mage. (noe mange faktisk har). Han bor kjempefint og er veldig glad i jobben sin. Han snakker en del om hva hva han har gjort,stillingen sin osv. På det punktet utrsåler han veldig mye selvtillit. Kanskje litt too much etter min smak, men det er jo mange som er sånn egentlig. Spesielt menn=) Og det er jo ikke sikkert alle reagerer slik som meg heller..

Der det kanskje skorter litt i kommunikasjon med damer, som mange gutter vinner jenter på, er mye kødding og sjarmerende oppførsel. Han går nok ikke akkurat inn for å prøve å være morsom eller vise seg fra en sånn side heller.. Han eer mest opptatt av å vise seg fra en side han nok mener er den beste, nemlig jobbsiden. Det kan jo hende at det er flere jenter som synes det er spennende å høre på og at han høres ut som en interessang person på den måten.

Videre spør han nok heller ikke akkurat for mye om andre, men det er jo maange som er sånn også. Som kanskje ikke vet helt hva de skal spørre om fordi de ikke kejnner folk godt nok, og da heller prater mest om seg selv e.l.

Jeg bare vil forstå han bedre. Hvor er problemet?? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt han med på fest med flere av mine venninner, og en og annen gang har han fått kontakt med en søt jente der,men han har aldri kommet noe lengere. Eller de har ikke vært interessert i noe mer.

Er ikke det bare å spørre de venninnene dine som han har hatt kontakt med da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det bare å spørre de venninnene dine som han har hatt kontakt med da? :)

Jeg kjenner dem ikke såå godt at jeg har turt å legge meg oppi det. Det har vel aldri vært noe mer i det fra deres side heller kun fra hans, så får vel ikke så mye ut av det. De kjenner han jo ikke så godt basert på en fest eller to heller.

Men jeg har jo mine mistanker basert på hva jeg synes jeg det negative med han,men alle mennesker har jo negative sider. Det er jo ingen grunn til å ikke få seg dame egentlig...

Men kanskje jeg skal slutte å bry meg meg han egentlig. Det er jo egentlig ikke min sak. Synes bare det er litt trist at han er så mye for seg selv, og ikke blir med ut eller tar i mot en hånd hvis hn får det liksom. Han er vel litt stolt ogs, men hadde det vært meg og jeg ikke hadde noe særlig kontakt med gutter, ville jeg blitt glad for at jeg hadde en kamerat med forhåpentligvis flere kjekke guttevenner tror jeg.. Jeg skjønner ikke at han ikke er mer interessert i å være med meg eller venninna mi på ting helller der det sikkert hadde vært flere jenter å bli kjent med også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...