Kjetil S. Skrevet 20. mai 2010 #161 Del Skrevet 20. mai 2010 At enkelte geografiske områder har en del kvinner som er svært vakre, og med flotte kropper, er ikke til å stikke under en stol. At ekteskap i mellom norske kvinner og menn ofte ikke kan sies å ha evig holdbarhet er dessverre også en forholdsvis stor sannhet. Bor man under det samme tak som et menneske i fra en helt annen kultur, så vil man naturligvis oppleve å ha "alle de normale problemene", pluss kulturforskjellene på toppen av dette. Å mene at mennesker i fra andre kulturer "ikke har bein i nesa", og at de vil innfinne seg i all mulig dritt, er selv å ha bind for øynene! Men på den annen side så er det mye som tyder på at ekteskap og samhold ofte kan stå sterkere i andre kulturer enn vår egen, og så lenge man er to om å løse de problemer som ville kunne måtte oppstå, og å kjempe for hverandre fremfor i mot hverandre, så vil jeg nok tro at slike ekteskap kan gro seg svært sterke, og kanskje mye sterkere enn de i mellom to særnorske mennesker, for å bruke dét uttrykket. Man trenger heller ikke å være så jævla forelsket for at ting skal kunne gå bra i lengden, for det går nemlig helt fint å kunne gro seg glad i hverandre dersom ens forskjellige personligheter viser seg å være tilrettelagt for dette. Og det tror jeg faktisk at minst like ofte er tilfelle som at noen blir utnyttet på noe som helst slags vis av den andre part. Jeg tror at mange kvinner i fra andre kulturer er mye mer fokusert på fremtidens muligheter enn de norske kvinnene, som nok er litt flinkere til å fokusere på hvor feilfritt alt skal måtte være før det eventuelt vil være verdt å ta en sjanse her i livet, og helt og fullstendig å vise seg villig til å kunne gå for den. ...tror jeg... :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #162 Del Skrevet 22. mai 2010 Thaidamene er feminine og våger å være kvinne. Norske kvinner ser ut som menn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 22. mai 2010 #163 Del Skrevet 22. mai 2010 Thaidamene er feminine og våger å være kvinne. Norske kvinner ser ut som menn.... Det gjør jaggu meg mange av thaidamene jeg har sett også. De aller færreste er pynta og sminka bruker de sjelden, og de kler seg omtrent som norske damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå