Gå til innhold

Hva er det med disse thaidamene?

Gjest Gjest_Undrende_*

Anbefalte innlegg

Gjest Chiffon
Lar meg stadig imponere av KG-ernes utilslørte hat mot folk som velger bortenfor A4. Særlig hvis lupen avslører at de selv kommer til kort, på noen måte. :ler:

Jeg går ut i fra at jeg er en av de som imponerer deg i så fall, men kjøp og salg av mennesker blir ikke bedre fordi man kaller det kjærlighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går ut i fra at jeg er en av de som imponerer deg i så fall, men kjøp og salg av mennesker blir ikke bedre fordi man kaller det kjærlighet ;)

Godt at du vet bedre hva de måtte føle for hverandre da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chiffon
Godt at du vet bedre hva de måtte føle for hverandre da ;)

Klart det blir ekte kjærlighet av å finne noen på en kjøp og salg side, chatte i tre måneder og møtes en uke i Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tine_*

De fleste av disse jentene kommer fra fattige hjem, og det de sender hjem av penger er nok til å heve levestandarden for familien deres i hjemlandet.

Så mange av disse jentene ofrer seg rett og slett for fellesskapet. Men det er nok enkelte som virkelig faller for mannen sin også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

En nabo flyttet til Russland for en tid siden. Hvorfor? fordi han var lei av all baksnakkingen og fordømmelsen han fikk for å ha funnet en noe yngre russisk kone.

Jeg lar med fremdeles fascinere av norske kvinners sinne mot de par som består av én stk norsk mann og en kvinne fra et fattig land. Et sinne som ikke kan komme av annet enn at norske kvinner føler seg truet når norske menn kan drite en lang i norske kvinner, og få det livet de vil med en annen bedre kvinne.

På sikt har norske kvinner "likestilt" seg ut i det evige singellivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange illusjoner her. Dere forstår vel at ALLE forhold i bunn og grunn, flyktige, platoniske som "dype", er utveksling av tjenester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menneskeforakten blir ikke mindre av å kalle andre menneskers lykke for prostitusjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann med dame fra utlandet.

For min egen del og historie kan jeg si følgende: Trådstarter mener deter galt å finne seg en dame som er sånn eller sånn. Er det galt å stille krav? Dere jenter syntes å være flinke til det. Møteplassen, match og andre kontaktformidlings sider er fulle av profiler der jentene forteller hva de er ute etter og hva slags krav dere har. Skal ikke vi gjøre det samme?. Selv satte jeg meg ned å tenkte meg godt om etter et 9 år langt forhold med ei norsk jente. Hva nå? hva vil jeg ha? Jeg fant ut at jeg ville lete opp den mest attraktive fantastiske kvinnen jeg kunne finne. Jeg ville virkelig unne meg selv en kvinne som ville få blodet til å bruse i årene mine. Ei dame jeg ikke ville leve uten. Og jeg valgte verden som leteplass, ikke bare oslo eller Norge. Jeg slapp å dra lenger en 1,5 time med fly for å finne henne.

For å snakke litt om roller så er hun ikke unnerdanig på noen som helst måte. Men manneting gjør hun ikke og vet dere hva? Jeg elsker det. Hun er kvinnen med stor k og kler og oppfører seg som en også. Hun kler seg flott og passer på seg selv. Det hater jo mange damer som vi møter på vår veg. Selv så erjeg utrolg stolt. (Og bare for å si det så er vi like gamle)

Vi giftet oss etter et halvt år... Det er jo helt sykt...mener sikkert dere. Men jeg levde med en dame i 9 år uten å ville gifte meg med henne også.. Det er vel sykere egentlig. Her fant jeg en dame som har så mye og begjærer så voldsomt at jeg måtte gjøre hun min for en hver pris. Noe å tenke på for dere som har menn som aldri får ut fingeren....??

Og i senga er det også helt andre saker nå en det var før.

Egentlig så burde det jo ikke være så farlig om noen av oss norske men går ut av landet for å finne seg partner. Vi blir jo stemplet som bygdetullinger eller stygge eller ...... likevel så da er vi vel ikke aktuelle for dere likevel og da bør dere vel unne en landsmann å kunne finne lykken et annet sted. Med de norske statistikkene for skilsmisse så er vi jo "fucked anyway) så hvorfor ikke.

Det å finne seg en livspartner er det viktigste i livet. Hvorfor kaste det bort på byturer og "det skjer når det skjer" mentalitet. Jeg har tapt nok tid på slikt og nå har jeg endelig funnet henne. Jeg måtte vente til jeg var over 30 år men nå bruker jeg all min tid for å gjøre livet fint for oss. Jeg er ikke redd for å vise min kjærlighet for henne offentlig noe som er vanlig for henne men desverre uvanlig for oss nordmenn. Det har tatt meg lang tid å prøve å venne meg av med den norske "berlinerpopplene" aktige være måten. Det er ikke lett men jeg tar et skritt om gangen.

Fint sagt det den damen sa: Selv om hun er norsk føler hun seg ikke nødt til å velge norsk mann... Og jeg sier: Velg hva du vil. Jeg ser ikke ned på deg om du gifter deg med en mann fra et annet land.

Mann med dame fra utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cynthia

Dere har ikke tenkt på at noen av disse asiatiske damene som dere sender stygge blikk faktisk kan være adopterte? Jeg gikk sammen med faren min på gata i Oslo her forleden og gud så mange stygge blikk vi fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nabo flyttet til Russland for en tid siden. Hvorfor? fordi han var lei av all baksnakkingen og fordømmelsen han fikk for å ha funnet en noe yngre russisk kone.

Jeg lar med fremdeles fascinere av norske kvinners sinne mot de par som består av én stk norsk mann og en kvinne fra et fattig land. Et sinne som ikke kan komme av annet enn at norske kvinner føler seg truet når norske menn kan drite en lang i norske kvinner, og få det livet de vil med en annen bedre kvinne.

På sikt har norske kvinner "likestilt" seg ut i det evige singellivet.

Du er jo akkurat like ille du, som generaliserer norske kvinner. Vi er ikke like fordømmende og grusomme alle sammen vi heller :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_katrin_*
Dere har ikke tenkt på at noen av disse asiatiske damene som dere sender stygge blikk faktisk kan være adopterte? Jeg gikk sammen med faren min på gata i Oslo her forleden og gud så mange stygge blikk vi fikk.

Jeg er en norsk ung kvinne, typisk blond og blå øyner. Da jeg var i Thailand for et år siden, fikk jeg også mange stygge blikk fra thailandske kvinner. Så asiatiske kvinner er ikke noe bedre enn norske kvinner vist det er du du vil komme frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cynthia
Jeg er en norsk ung kvinne, typisk blond og blå øyner. Da jeg var i Thailand for et år siden, fikk jeg også mange stygge blikk fra thailandske kvinner. Så asiatiske kvinner er ikke noe bedre enn norske kvinner vist det er du du vil komme frem til.

Det jeg ville frem til, er at jeg så å si aldri får denne type blikk når jeg går sammen med gutter på min alder. Men da jeg gikk sammen med faren min, haglet blikkene plutselig. Har flere adopterte venninner som har kjent dette på kroppen.

Endret av Cynthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk sammen med min far på gaten i Oslo her forleden. Fikk også stygge blikk.

Jeg har ett typisk nordisk utseende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cynthia
Jeg gikk sammen med min far på gaten i Oslo her forleden. Fikk også stygge blikk.

Jeg har ett typisk nordisk utseende ;)

Tydelig at nordmenn er mer fordømmende enn jeg hadde trodd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Katrin_*
Det jeg ville frem til, er at jeg så å si aldri får denne type blikk når jeg går sammen med gutter på min alder. Men da jeg gikk sammen med faren min, haglet blikkene plutselig. Har flere adopterte venninner som har kjent dette på kroppen.

Okei, jeg skjønner hva du mener. Men jeg vet ikke hvordan du føler, siden jeg ikke selv er adoptert. Jeg er ening at det er feil av folk og gi stygge blikk og ikke minst respektløs. Men det er ikke bare her i Norge man får slike blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye generaliseringer her, og jeg kan være enig i at jeg synes det er litt trist når jeg ser en norsk, stakkarslig mann i 60-årene gå hånd i hånd med en knock out av en asiatisk dame som ikke kan ha passert 23 ...

Men da ser jeg dem med mine øyne og Vestens kanskje til dels forvridde syn på hva kjærlighet egentlig er ...

Jeg kjenner et par der hun er fra Thailand og han fra Norge. Hun er ganske så tradisjonell når det gjelder kjønnsrollemønster, hun steller og ordner for mannen sin, lager mat, passer på at alt er rent og hyggelig i tillegg til at hun jobber 100 %. Han tar seg av "mannejobbene" i hjemmet, og står for hovedinntektene mht jobb. Jeg vet ikke om noen som er så lykkelige som de to. Han elsker at hun tar seg av ham, og hun sier at han behandler henne så respektfullt og kjærlig at hun ikke kunnet funnet en bedre mann. Disse to har vært sammen i 13-14 år.

Kanskje det finnes flere typer kjærlighet enn det vi i Vesten oppfatter som det eneste riktige? Kanskje det går an å ha et godt kjærlighetsforhold som oppstår på en annen måte eller på et annet grunnlag enn intens forelskelse?

Jeg vet ikke, men dersom disse parene er lykkelige og i tillegg greier å forsørge slekta på andre siden av jorda - så er vel det fint.

De fleste som kommer hit til Norge blir vel fort nok opplyst på hvilke rettigheter de har, og en del av disse blir skilt - helt sikkert med rette, uansett om grunnen er at de ikke elsker hverandre eller om det er hennes litt kyniske jakt på et bedre liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke så mange folk som har fordommer mot blandete ekteskap. Men jeg omgås mennesker med en veldig høy utdannelse (har faktisk ingen venner uten minst 3 års utdannelse, de fleste har 4-5, fra de beste skolene i verden som LSE, HEC osv), som reiser mye i sine jobber og har internasjonale kolleger (fra thailand også!). Har aldri hørt et pip fra dem og ingenting i nærhetene av det dere skriver her. Mange har utenlandske partnere, alt fra Asia til Afrika. Tror det har mye med ditt eget nivå å gjøre. Jeg forestiller meg folk med slike fordommer som bondknøll som aldri har vært utenfor landegrensen, med begrensete interesser og lav intelligens. Åh nei, glemte Kos selvfølgelig (er jo der mange av dere høster deres internasjonale erfaringer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt...ser ikke helt at de er pene men.

Jeg liker ikke asiatiske folk jeg da...kunne ikke falt for en asiatisk mann. Asiatiske menn og kvinner ser sinte ut og har lite fine manerer.

Norske menn som vil ha disse asiatiske damene er vel menn som Pee Wee her i forumet da: en mann som aldri har dame men som betaler for de, slik som Robotkalle. Og alle er de samlet her. For en gjeng.

Fy skam deg. Få vekk de fordommene du har for de er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskeforakten blir ikke mindre av å kalle andre menneskers lykke for prostitusjon.

Hva er det du ikke forstår her? Prostitusjon handler om kjøp og salg av sex. Det hun du henvender deg til kaller kjøp av mennesker, begrenser du til å kalle kjøp av sex. Vi vet godt at mange av disse ekteskapene mellom eldre norske menn og yngre asiatiske kvinner ikke er lykkelige. Vi vet også at mange av disse norske mennene utilslørt sier at de vil ha seg en kone som er lydig, underdanig og oppofrende. Det handler altså ikke kun om jevnbyrdige ekteskap. Å føle forakt for menn som bevisst velger seg kvinner fra fattige samfunnslag for å tilfredsstille drømmen om å ha noen til å slave for seg, handler ikke om menneskeforakt pr definisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...