Gå til innhold

husdyr som ser på..


tøydokka

Anbefalte innlegg

Hadde en kastrert hannkatt da jeg giftet meg. Til da hadde han bare sett (og ikke brydd seg særlig) min ganske ensformige alenesex, og aldri sett en penis. Den brukte også å ligge under dyna en stund og kose før jeg sovnet.

På bryllupsnatten kom den så forsiktig og blyg smygende opp mot hodegjerdet på senga. Jeg hadde ikke samvittighet til annet enn å løfte på dyna for at den skulle komme under. Den gikk 1/2 meter ned, og DER fikk den se noe forferdelig skummelt! :sjokkert: Jeg tror den måtte ha minnet om en orm eller noe, for katta ble hysterisk redd og rygget bakover så det smalt i veggen!

Stakkars pus nærmet seg ikke senga igjen så lenge det var to i den.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bare bare å stenge katten inne på badet heller. Da må man i så fall leve med at stønnelydene akkopagneres av mjauing og krafsing på døren.. Ikke akkurat helt turn on det heller. Katten vil jo ikke utestenges fra det "gode selskap". Den vil være der hvor menneskene er, og spesielt viss den blir innestengt. Lukkede dører er ikke populært hos min pelsdott hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon
Har en katt. Når jeg onanerer sitter den og ser helt forundret ut. Den regelrett glor, legger hodet på skakke osv. Har også hatt sex mens den har vært i samme rom. Da har den vært litt mer beskjeden og kikket på fra avstand..Typen har hund. Den legger seg også litt i bakgrunnen, men følger veldig med på det som skjer. Føler det blir litt forstyrrende, men skal man stenge dyret inne på et annet rom før sex? Hva gjør/tenker dere andre?

uGH, HA HA HA, jeg har opplevd mange episoder med både katter og bikkjer, kattene er verst. Steng døra.

Hannhunder bruker ikke være så ille, ikke tisper som har fått et kull heller, katter er eller kan være ekstreme, og de kan gå til angrep når man har det som best, fordi det høres ut som man har smerter...

Angrriper menn bare. Med klør. Jeg må bare le, har bare en kattepus, men hun er tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har både katt og hund fra før vi ble sammen, og jeg har mer eller mindre latt hun få beholde sine vaner og sin måte å styre på når det gjelder disse dyrene hennes. Katten bryr seg ikke noe spesielt, men hunden vil som regel henge i nærheten under hyrdestunden. Synes det var hardt å bli vant til, men det er like pyton å måtte høre på uling fra den utenfor døren om vi stenger den ute.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke dyrene på soverommet, men dersom det skjer i stuen så hender det at de er der. Hunden ligger som regel bare og sover, og ofrer oss ikke et blikk engang. Men den lille pusekatten som ikke er mer enn 13 -14 uker tror at det er leketid :skratte: Så da må den ta seg en tur på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...