tøydokka Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Har en katt. Når jeg onanerer sitter den og ser helt forundret ut. Den regelrett glor, legger hodet på skakke osv. Har også hatt sex mens den har vært i samme rom. Da har den vært litt mer beskjeden og kikket på fra avstand..Typen har hund. Den legger seg også litt i bakgrunnen, men følger veldig med på det som skjer. Føler det blir litt forstyrrende, men skal man stenge dyret inne på et annet rom før sex? Hva gjør/tenker dere andre?
grafenberg Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 (endret) I mitt siste forhold hadde vi 2 hunder som ble veldig oppmerksomhetsyke når vi hadde oss en liten runde, så vi lukka igjen døra inn til soverommet når vi ville være alene. Blei litt piping og bjeffing i starten men det gikk fort over. Men om det ikke bryr dere veldig mye har de jo ikke vondt av å se på. kan jo se på det som opplæring! HAHAHA! Endret 31. juli 2009 av grafenberg
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Hehe, det har jeg ikek tenkt så mye over. Har katt selv så hender den er i senga under akten. Men det jeg kan se er at den sover og slapper av uten å følge så mye med. Den er kastrert da så mulig det ikke er noe interesse for den, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Har en katt. Når jeg onanerer sitter den og ser helt forundret ut. Den regelrett glor, legger hodet på skakke osv. Har også hatt sex mens den har vært i samme rom. Da har den vært litt mer beskjeden og kikket på fra avstand..Typen har hund. Den legger seg også litt i bakgrunnen, men følger veldig med på det som skjer. Føler det blir litt forstyrrende, men skal man stenge dyret inne på et annet rom før sex? Hva gjør/tenker dere andre? Vi har katt, og hun ligger veldig ofte i senga (vi har stor seng) ved siden av oss når vi har sex. Som regel blir det til at hun også glaner skikkelig, virkelig glor innstendig sånn som du beskriver det. Ofte ser det ut som hun ligger og sover, men så bråvåkner hun for å stirre på oss med en gang hun skjønner at noe er i gjære... Vi ler mest bare av det, vi har noen ganger lurt på om hun skjønner hva vi driver med, men bortsett fra det bryr det oss ikke noe særlig at hun er tilstede!
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Har en katt. Når jeg onanerer sitter den og ser helt forundret ut. Den regelrett glor, legger hodet på skakke osv. Har også hatt sex mens den har vært i samme rom. Da har den vært litt mer beskjeden og kikket på fra avstand..Typen har hund. Den legger seg også litt i bakgrunnen, men følger veldig med på det som skjer. Føler det blir litt forstyrrende, men skal man stenge dyret inne på et annet rom før sex? Hva gjør/tenker dere andre? Første og siste natt med dame med katt. Katten trodde erigert penis var et leketøy, og angrep med et tigersprang. Jeg syntes det var forstyrrende. Hadde ikke trekant i tankene mine.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Jøss! Sex med dyr I sengen...? Og onanere mens dyr ser på? Når du ser den følger med??? Jeg skjønner at du ikke tenner på dyr i den forstand, men det der var litt vel sært for meg.
Elbereth Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 (endret) I vårt forrige hus hadde vi stort soverom, så vi brukte et hjørne til kontor. Der hadde vi stående skrivebordet, som har hylle oppå. På den hylla hadde kattene hver sin pute og sov noen ganger der om natten. Det hendte at hankatten løftet på hodet og så liksom misbilligende på oss under akten Den første hunden vi hadde lå som regel med en av ungene om natta. Men en kveld vi koste oss, fikk jeg følelsen av å bli stirret på. Da hadde hunden lagt seg i et kleskott på soverommet vårt, og lå og kikket på oss med ett øye over labbene. Hun så ut som hun var kjempeflau og prøvde å gjemme seg så godt hun kunne Edit: Skriveleif Endret 24. august 2009 av Elbereth
Gjest Fisk73 Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Vi har hund, men ikke søren om jeg vil ha han på soverommet! Ønsker IKKE at hunden ser på, det blir alt for sært for meg.... Jeg greier ikke å le av det eller noe...
Suzy Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Gullfisken min har nok sett oss holde på . Det går fint for meg
Gjest Fisk73 Skrevet 24. august 2009 #10 Skrevet 24. august 2009 Gullfisken min har nok sett oss holde på . Det går fint for meg Det hadde jeg nok taklet jeg også
helgemann Skrevet 24. august 2009 #11 Skrevet 24. august 2009 Første og siste natt med dame med katt. Katten trodde erigert penis var et leketøy, og angrep med et tigersprang. Jeg syntes det var forstyrrende. Hadde ikke trekant i tankene mine. ...det gikk bra med "kar'n"??? he he he Stenger katta ute av rommet, klarer ikke å ha et stirrende vesen på meg. Sender katta ut, av og til, også.
Gal_dame Skrevet 24. august 2009 #13 Skrevet 24. august 2009 Har to bikkjer, er ofte ein av de sitter og kikker på oss om vi har oss på stua. Om vi er i senga, så er de stengt ute, men har hendt at den eine har klart å åpne døra og står da ved kanten av senga og vifter med halen og ser ganske så glad ut, før den har prøvd seg å snike seg oppi senga. Begge er (dessverre i tilfellet med sex) slik at de vil være med på alt vi gjør, kan ikkje ein gang klemme hverandre uten at de hopper på oss. Det er forstyrrende å bli glodd på at hundene men når man er midt i akten vil man ikkje akkurat stoppe heller.
tøydokka Skrevet 24. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. august 2009 Første og siste natt med dame med katt. Katten trodde erigert penis var et leketøy, og angrep med et tigersprang. Jeg syntes det var forstyrrende. Hadde ikke trekant i tankene mine. Ha ha!! Herregud jeg ler når jeg ser for meg dette
fin_bil Skrevet 24. august 2009 #17 Skrevet 24. august 2009 Katten er aldri på soverommet, men bikkja mi må jeg ha i et annet rom. Hun er av typen over livlig boxer som helst skal være med på alt. Så jeg tar ikke sjangsen på å få henne opp i senga mens magien skjer.
Noli Skrevet 24. august 2009 #18 Skrevet 24. august 2009 Klart nei fra meg her altså! Upassende at katten ser på, men du synes det er passende at vi skal måtte se penisen din i avataren din?
Kiyo Skrevet 25. august 2009 #19 Skrevet 25. august 2009 Haha, hender innimellom at det dukker opp en katt på soverommet under hyrdestunden er det snakk om rolig sex så risikerer vi at en katt eller to kommer opp i senga i god tro om at hun får kos hun også. Veeeldig fornærmet pus når ingen stopper opp for å klappe henne. samboer og jeg har sluttet å bry oss om stirrende katter for lenge siden
Gjest Iah Skrevet 25. august 2009 #20 Skrevet 25. august 2009 Husker jeg og eksen hadde oss på kjøkkenguvlet en gang for mange år siden. Plutselig fikk han en hundetunge i baken, det la en kraftig demper på stemningen kan man si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå