Gå til innhold

Treff kun for sex?

Gjest Nyseparert

Anbefalte innlegg

Jeg var flere ganger inne på tanken mens jeg var singel, men endte opp med å feige ut flere ganger.

I dag når jeg har fått kjæreste igjen er jeg egentlig veldig glad for det.

Sex og kropp er veldig nært og personlig for meg og jeg orker bare ikke å dele det sånn helt uten videre.

Men det er min personlige oppfatning, jeg har flere venninner som er lykkelige med både forskjellige menn hist og pist og/eller med faste pulevenner. Helt greit bare jeg slipper å gjøre det sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sandy_*
Har selv vært gift i 11 år, og etter å ha vært singel en stund fant jeg meg en ung elsker. Vi vet begge at dette kun er sex.

Han har ikke de egenskapene jeg er ute etter i en partner, men vi har det gøy, og det er fantastisk sex.

Hvis du tenner på han, selv om han er stor i kjeften og litt harry, so what...

Tror det er godt for kropp og sjel og føle seg atraktiv og få utløp for sexuelle hehov.

Desuten så har jeg mer respekt for de som har en fast elsker ved behov, en de som prøver ut noe nytt hver helg.

Så lenge det er to voksne mennesker som vet hvor rammen er satt så er det bare å kjøre på.

Kos deg.

Helt enig!

Jeg hadde en elsker en gang som på mange måter var selve motsetningen til det jeg ville ha i en mann. Men vi hadde utrolig bra seksuell kjemi, han var sexy, gjorde meg vanvittig kåt og ga meg multiorgasmer, og vi fikk ikke nok av hverandre fysisk. Så man trenger absolutt ikke vente til man møter et nytt ektemann-materiale, faktisk mener jeg det er sunnere å ha uforpliktende sex rett etter et brudd. Folks følelser er ofte all over the place da og man har lett for å "feilaktig" forelske seg i sin rebound. Derfor er det nesten smart å rebounde med en fyr som det helt klart bare er fysisk med, synes faktisk det viser høyere moral og selvkontroll enn de som er i et nytt seriøst forhold dagen etter det forrige tok slutt. Så lenge du ikke blander følelser inn i bildet så er det bare sunt og, det er bra å føle seg seksuelt begjært igjen og ikke minst så utløser sex masse endorfiner og gjør deg generelt glad. Ikke hør på de som mener du bør sitte alene og sture, det er det mest usunne du kan gjøre etter et brudd.

Å møte noen fra nettet for sex virker passe drøyt og skremmende på mange, og det er jo en terskel å gå over - men det er slettes ikke en dum ting om man tar sine forholdsregler (kondom osv). Det er så langt ifra umoralsk man kan komme, sex er livet og bør nytes og deles når folk har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Dude
Tenkte jeg kunne vinkle problemstillingen på en litt annen måte også :)

Si at du og jeg fikk kontakt - altså når du er ute etter noe mer varig - og så fikk jeg på en eller annen måte vite om at du hadde "rast litt fra deg" som du kaller det.

Hvordan tror du at jeg hadde reagert da?

Vi lever i 2009 og om du som mann hadde reagert på at en kvinne har rast fra seg, kommer du i mine øyner fra en annen planet.

Dessuten har det seg slik at man ikke spør eller snoker i partnerens tidligere sexliv, det er aldri sunt.

Jeg håper jo du som mann på 40 har rast fra deg når du var yngre, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...