Nynaeve Skrevet 31. juli 2009 #21 Del Skrevet 31. juli 2009 Tror sjansen er stor for at du bytter ut en god fantasi med en flau virkelighet... Har du lyst har du lov (har du vett lar du være?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 31. juli 2009 #22 Del Skrevet 31. juli 2009 Har du lyst har du lov (har du vett lar du være?) ...men er du nøden så gjør 'u det allikavæl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. juli 2009 #23 Del Skrevet 31. juli 2009 Var jeg kvinne hadde jeg ikke tatt i han med en ildtang engang - en skam for alt hankjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 31. juli 2009 #24 Del Skrevet 31. juli 2009 Egentlig er jeg enig med Steinar i at denne fyren høres alt annet enn ok ut... ...men at du har lyst til å leke deg litt før du evt. slår deg til ro igjen ser jeg ikke noe problem med... tror nok jeg bare ville funnet meg en annen hadde jeg vært deg, TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. juli 2009 #25 Del Skrevet 31. juli 2009 Har du lyst har du lov. Husk gummi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyseparert Skrevet 31. juli 2009 #26 Del Skrevet 31. juli 2009 HI her. Jeg har ikke møtt ham ennå, men har tekstet masse med ham i det siste og snakket med ham på telefonen. Han er mer enn gjennomsnittet sexfiksert (men det er kanskje litt det som også tenner meg), men jeg har oppdaget nye sider ved ham og han er faktisk ganske respektfull og hyggelig også. Så jeg har bestemt meg for å treffe ham og se hvordan han er IRL. Når det blir, vet jeg ikke helt. Kanskje i løpet av helgen, skal holde dere orientert. PS: Det virker forøvrig ikke som om han kun har det i kjeften, men det vil jo tiden vise ... Og ja, selvsagt skal jeg bruke gummi om noe skulle skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 31. juli 2009 #27 Del Skrevet 31. juli 2009 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juni Skrevet 1. august 2009 #28 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg er 35 år, har ligget med 4 menn, og regner meg ikke akkurat som løs på tråden (bortsett fra med min kjære mann). Likevel, hvis jeg var i ditt tilfelle, hadde jeg sannelig skaffet meg en elsker. Kanskje det ikke blir denne mannen, men det finner du ut når du treffer han. Jeg synes de som kaller det umoralsk er helt på trynet. Det eneste som er viktig her et at dere er enig om det, ellers blir det kynisk utnytting. Også ville jeg helt klart ha beskyttet meg! Ikke noe sex er verdt kjønnsykdommer eller HIV! Men regner ikke med at du er så tjukk i huet, du kan tross alt ikke være helt ung. Lykke til og nyt livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. august 2009 #29 Del Skrevet 1. august 2009 HI her. Jeg har ikke møtt ham ennå, men har tekstet masse med ham i det siste og snakket med ham på telefonen. Han er mer enn gjennomsnittet sexfiksert (men det er kanskje litt det som også tenner meg), men jeg har oppdaget nye sider ved ham og han er faktisk ganske respektfull og hyggelig også. Så jeg har bestemt meg for å treffe ham og se hvordan han er IRL. Når det blir, vet jeg ikke helt. Kanskje i løpet av helgen, skal holde dere orientert. Det er absolutt ikke nødvendig - ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 1. august 2009 #30 Del Skrevet 1. august 2009 Lykke til! Jeg har selv vært singel i ca 7 mnd nå etter ekteskap og 10 år med samme mann. Her var jeg jo heller ikke klar for noe seriøst med en gang, men man har jo litt behov, så jeg har hatt to forskjellige menn jeg har hatt som elskere, ikke samtidig da, enne først så andre nå. Han ene traff jeg ute på byen, men vi venta faktisk ganske lenge med sex, traff hverandre flere ganger først. For selv om vi var enige om att det bare skulle være sex og ikke kjærster vi skulle være, så synes jeg det er greit å bli kjent først, og finne ut litt om den andre, frister ikke mye med en som ligger med alt. Han andre traff jeg på nett, og vi prata aldri om sex før vi traff hverandre, vi venta også en god stund før vi hadde sex. Her er vi og enige om att det kan ikke bli seriøst. Så en sånn mann som du prater om hadde jeg aldri møtt. Men det er bare meg da. Finnes faktisk en del av de der ute og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Innom en tur Skrevet 1. august 2009 #31 Del Skrevet 1. august 2009 Når det blir, vet jeg ikke helt. Kanskje i løpet av helgen, skal holde dere orientert. Jo, gjør gjerne det, selv om Steinar40 ikke vil vite det, han kan jo la være å lese. Jeg mener du bare må skaffe deg en elsker hvis du vil, selv om jeg ikke syns denne typen er et åpenbart førstevalg, og det ser ut som om du allerede har begynt å forsvare og idyllisere ham. Og det selvfølgelige: Møt ham på nøytral grunn første gang, ikke manøvrer deg inn i en situasjon det er vanskelig å komme ut av igjen hvis du ikke trives med ham i RL. Men dette har du allrede skjønt, du er voksen, så jeg skal ikke fornærme deg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #32 Del Skrevet 1. august 2009 Hvordan var han? Og hadde han det bare i kjeften eller var han kjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyseparert Skrevet 2. august 2009 #33 Del Skrevet 2. august 2009 Nå har jeg truffet ham. Det ble et veldig kort førstemøte fordi jeg hadde ikke tid til noe annet. Men jeg ble ikke skuffet. Han var mye mindre harry enn jeg hadde trodd og var faktisk ganske så ordentlig og ikke påtrengende i det hele tatt. Fikk en klem da vi møttes og en da vi skiltes. Vi snakket litt om løst og fast, kun et par småantydninger av erotisk karakter, men nok til at vi begge skjønte at her er kjemien i orden. Og så avtalte vi at vi skal møtes igjen i morgen på dagen en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 2. august 2009 #34 Del Skrevet 2. august 2009 Vet ikke helt jeg, liker ikke tanken på å møte folk fra nettet uansett hva, men hvis jeg skyver det vekk, så synes jeg du skal følge hva du selv føler! Hvis du har lyst til å møte han for å ha sex, så gjør du det da! Ikke noe verre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #35 Del Skrevet 2. august 2009 Nå har jeg truffet ham. Det ble et veldig kort førstemøte fordi jeg hadde ikke tid til noe annet. Men jeg ble ikke skuffet. Han var mye mindre harry enn jeg hadde trodd og var faktisk ganske så ordentlig og ikke påtrengende i det hele tatt. Fikk en klem da vi møttes og en da vi skiltes. Vi snakket litt om løst og fast, kun et par småantydninger av erotisk karakter, men nok til at vi begge skjønte at her er kjemien i orden. Og så avtalte vi at vi skal møtes igjen i morgen på dagen en gang. Da så! Så koselig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 3. august 2009 #36 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Er det umoralsk av meg å møte ham kun med det i tankene? Han har jo lagt opp til det selv, og vet jo at jeg er nyseparert. Jeg regner dessuten med at han ikke er min type egentlig, men rent seksuelt så tror jeg han er veldig bra? Kan det vært "sunt" for meg å få rast litt fra meg etter et tiårs ekteskap, før jeg finner noe mer varig? Umoralskt? Nei, ikke sålenge dere er ærlige og begge er enige om hva dere er ute ettter. "Whatever floats your boat" Gjør som du vil. Du er fri og frank, og kanskje du trenger å rase fra deg litt før du slår deg til ro igjen. Du trenger jo ikke gå og snakke om det. La det være din greie. Er det kun sex du er ute etter så kan en elsker være en god løsning i en periode. Hvis typen virker litt "kvalm"; det er snakk om en elsker, og da kommer jo hans personlighet i annen rekke. (Sålenge han respekterer deg og dine grenser! VIKTIG!) Endret 3. august 2009 av CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 3. august 2009 #37 Del Skrevet 3. august 2009 I går fikk jeg separasjonspairene i posten og det var egenlig ganske trist. Det gikk liksom opp for meg at bruddet nå er definitivt. Jeg trenger nok en stund på å bearbeide bruddet før jeg går inn i et nytt forhold. Men så har det seg sånn at jeg har kommet i kontakt med en mann på nettet som jeg opprinnelig egentlig syntes var litt harry, dessuten så var han veldig sexfiksert og skrøt veldig av utstyret sitt bl. a. Jeg avviste ham i startet, men han har ikke gitt seg så lett, og nå har jeg putselig begynt å leke med tanken på å treffe ham, og det verste er at jeg egentlig bare tenker pur sex. Er det umoralsk av meg å møte ham kun med det i tankene? Neida det er ikke umoralsk Han har jo lagt opp til det selv, og vet jo at jeg er nyseparert. Jeg regner dessuten med at han ikke er min type egentlig, men rent seksuelt så tror jeg han er veldig bra? Men dette er bare noe du tror etter å ha truffet han en gang på ordentlig, og så snakket på nett... Tror du kan bli skuffet... Kan det vært "sunt" for meg å få rast litt fra meg etter et tiårs ekteskap, før jeg finner noe mer varig? Tror det er bra for deg, hvis fyren lever opp til forventningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myztical Skrevet 11. august 2009 #38 Del Skrevet 11. august 2009 Du trenger ikke ta det første og beste (eller tilgjengelige) bare fordi du er nyseparert. Hvorfor ikke ta en titt på alle fiskene i havet og så plukke ut en? Hva enn du gjør, think twice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiselotteC Skrevet 11. august 2009 #39 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Dette er hva jeg ville sagt om jeg ikke etterpå hadde lest at du faktisk har rukket å møte ham : Jeg synes ikke dette handler om moral. Dersom begge har lyst, hva i alle dager skulle være galt om to voksne, single mennesker forlystet seg med hverandre? Sex er normalt, sex er hverdagslig, sex er et behov de aller, aller fleste har. Når det er sagt, synes jeg jo som mange andre her at fyren høres litt snål ut. Skryte av utstyret sitt - jeg synes det er en smule lavpannet. Lite attraktivt. Dersom jeg var deg, ville jeg avventet til jeg møtte en person jeg likte, ikke bare fysisk, men også på andre måter. Som var ute i samme ærend som meg: kjødelig omgang uten forpliktelser. Men hvem vet, kanskje du kommer til å like nettopp denne fyren. Det er jo bare å foreslå et møte, gjerne på dagtid i en offentlig setting, og se ham an. Endret 11. august 2009 av LiselotteC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 12. august 2009 #40 Del Skrevet 12. august 2009 Har selv vært gift i 11 år, og etter å ha vært singel en stund fant jeg meg en ung elsker. Vi vet begge at dette kun er sex. Han har ikke de egenskapene jeg er ute etter i en partner, men vi har det gøy, og det er fantastisk sex. Hvis du tenner på han, selv om han er stor i kjeften og litt harry, so what... Tror det er godt for kropp og sjel og føle seg atraktiv og få utløp for sexuelle hehov. Desuten så har jeg mer respekt for de som har en fast elsker ved behov, en de som prøver ut noe nytt hver helg. Så lenge det er to voksne mennesker som vet hvor rammen er satt så er det bare å kjøre på. Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå