Gjest Nyseparert Skrevet 31. juli 2009 #1 Del Skrevet 31. juli 2009 I går fikk jeg separasjonspairene i posten og det var egenlig ganske trist. Det gikk liksom opp for meg at bruddet nå er definitivt. Jeg trenger nok en stund på å bearbeide bruddet før jeg går inn i et nytt forhold. Men så har det seg sånn at jeg har kommet i kontakt med en mann på nettet som jeg opprinnelig egentlig syntes var litt harry, dessuten så var han veldig sexfiksert og skrøt veldig av utstyret sitt bl. a. Jeg avviste ham i startet, men han har ikke gitt seg så lett, og nå har jeg putselig begynt å leke med tanken på å treffe ham, og det verste er at jeg egentlig bare tenker pur sex. Er det umoralsk av meg å møte ham kun med det i tankene? Han har jo lagt opp til det selv, og vet jo at jeg er nyseparert. Jeg regner dessuten med at han ikke er min type egentlig, men rent seksuelt så tror jeg han er veldig bra? Kan det vært "sunt" for meg å få rast litt fra meg etter et tiårs ekteskap, før jeg finner noe mer varig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 31. juli 2009 #2 Del Skrevet 31. juli 2009 Hehe, stikkord : nyseparert - sex med en harry type som skryter av utstyret sitt, ikke din type, "rase fra seg". Umoralsk ? Nei - du er jo separert og i utgangspunktet "free to go" og gjøre hva pokker du vil !!! Du bestemmer selvsagt selv hva du vil gjøre og med hvem heretter. Selvsagt har du sikkert noen betenkeligheter med å treffe en mann via nettet, men det er jo spenningen som tiltrekker, ikke sant ?? Kun for sex ? hva mener han om det ?? Bør være greit å finne ut av og deretter en enkel avgjørelse for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. juli 2009 #3 Del Skrevet 31. juli 2009 I går fikk jeg separasjonspairene i posten og det var egenlig ganske trist. Det gikk liksom opp for meg at bruddet nå er definitivt. Jeg trenger nok en stund på å bearbeide bruddet før jeg går inn i et nytt forhold. Men så har det seg sånn at jeg har kommet i kontakt med en mann på nettet som jeg opprinnelig egentlig syntes var litt harry, dessuten så var han veldig sexfiksert og skrøt veldig av utstyret sitt bl. a. Jeg avviste ham i startet, men han har ikke gitt seg så lett, og nå har jeg putselig begynt å leke med tanken på å treffe ham, og det verste er at jeg egentlig bare tenker pur sex. Er det umoralsk av meg å møte ham kun med det i tankene? Han har jo lagt opp til det selv, og vet jo at jeg er nyseparert. Jeg regner dessuten med at han ikke er min type egentlig, men rent seksuelt så tror jeg han er veldig bra? Kan det vært "sunt" for meg å få rast litt fra meg etter et tiårs ekteskap, før jeg finner noe mer varig? Det høres ut som en større tabbe spør du meg. Og hvor har "utstyret" hans vært tidligere? *grøss* Hvorfor gå der alle andre har vært før deg? Du burde heller bruke tid alene for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emoticon Skrevet 31. juli 2009 #4 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvorfor skal du ikke kunne treffe han kun for sex, hvis det er det dere har lyst til? Tror ikke det er så mange som er klar for et nytt seriøst forhold idet de avslutter et ekteskap/samboerskap, og da kan det være greit med litt uforpliktende flørting og sex, som et krydder i hverdagen. Det er jo en måte å få tankene over på hyggeligere ting også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #5 Del Skrevet 31. juli 2009 Det høres ut som en større tabbe spør du meg. Og hvor har "utstyret" hans vært tidligere? *grøss* Hvorfor gå der alle andre har vært før deg? Du burde heller bruke tid alene for deg selv. Enig med Steinar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #6 Del Skrevet 31. juli 2009 I går fikk jeg separasjonspairene i posten og det var egenlig ganske trist. Det gikk liksom opp for meg at bruddet nå er definitivt. Jeg trenger nok en stund på å bearbeide bruddet før jeg går inn i et nytt forhold. Men så har det seg sånn at jeg har kommet i kontakt med en mann på nettet som jeg opprinnelig egentlig syntes var litt harry, dessuten så var han veldig sexfiksert og skrøt veldig av utstyret sitt bl. a. Jeg avviste ham i startet, men han har ikke gitt seg så lett, og nå har jeg putselig begynt å leke med tanken på å treffe ham, og det verste er at jeg egentlig bare tenker pur sex. Er det umoralsk av meg å møte ham kun med det i tankene? Han har jo lagt opp til det selv, og vet jo at jeg er nyseparert. Jeg regner dessuten med at han ikke er min type egentlig, men rent seksuelt så tror jeg han er veldig bra? Kan det vært "sunt" for meg å få rast litt fra meg etter et tiårs ekteskap, før jeg finner noe mer varig? Det er ikke moralsk feil, men det er heller ikke spesiellt sunt. Hva mener du egentlig med sunt? Sunt for at du skal føle deg begjært og tiltrekkende igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cami Skrevet 31. juli 2009 #7 Del Skrevet 31. juli 2009 Høres ut som en grusom type, spør du meg, menn som må skryte av utstyret sitt er ikke noe for meg, men tenner tanken deg så er det jo ikke noe eller noen som hindrer deg..? Go for it, men husk at fantasien ofte er MYEE bedre enn virkeligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. juli 2009 #8 Del Skrevet 31. juli 2009 Tenkte jeg kunne vinkle problemstillingen på en litt annen måte også Si at du og jeg fikk kontakt - altså når du er ute etter noe mer varig - og så fikk jeg på en eller annen måte vite om at du hadde "rast litt fra deg" som du kaller det. Hvordan tror du at jeg hadde reagert da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også ganske nysingel Skrevet 31. juli 2009 #9 Del Skrevet 31. juli 2009 Tenkte jeg kunne vinkle problemstillingen på en litt annen måte også Si at du og jeg fikk kontakt - altså når du er ute etter noe mer varig - og så fikk jeg på en eller annen måte vite om at du hadde "rast litt fra deg" som du kaller det. Hvordan tror du at jeg hadde reagert da? Nå er ikke jeg TS, men jeg personlig hadde vel ikke reagert annerledes enn om det var du som hadde "rast fra deg". Dette er 1-en mann hun lurer på om hun skal treffe kun for sex, ikke et fotballag, å rase fra seg med 1-en mann er vel ikke så galt? Jeg ser at de mennene jeg har fått spørsmål om date fra som nyskilt har hatt mange damer, mens jeg ennå ikke har gått til sengs med noen av dem for kjemien har ikke vært der enten fra deres side eller min side. Men hadde jeg likt en av de jeg har datet så hadde det ikke spilt noen rolle egentlig. Som skilt og voksen vet jeg at alle har en fortid. Ellers holder jeg med de som mener at fantasien er mye bedre enn virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. juli 2009 #10 Del Skrevet 31. juli 2009 Nå er ikke jeg TS, men jeg personlig hadde vel ikke reagert annerledes enn om det var du som hadde "rast fra deg". Dette er 1-en mann hun lurer på om hun skal treffe kun for sex, ikke et fotballag, å rase fra seg med 1-en mann er vel ikke så galt? Jeg ser at de mennene jeg har fått spørsmål om date fra som nyskilt har hatt mange damer, mens jeg ennå ikke har gått til sengs med noen av dem for kjemien har ikke vært der enten fra deres side eller min side. Men hadde jeg likt en av de jeg har datet så hadde det ikke spilt noen rolle egentlig. Som skilt og voksen vet jeg at alle har en fortid. Ellers holder jeg med de som mener at fantasien er mye bedre enn virkeligheten. Og hva slags mann er det? En sex-fiksert tulling spør du meg - i beste fall. Og gudene vet jo hva "utstyret" hans bringer med seg av sykdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaka Skrevet 31. juli 2009 #11 Del Skrevet 31. juli 2009 Og hva slags mann er det? En sex-fiksert tulling spør du meg - i beste fall. Og gudene vet jo hva "utstyret" hans bringer med seg av sykdommer. Dette er fordommer, det er ikke sikkert det er mer enn praten med han og at hun dropper alle tanker på sex når hun får møte han live. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også ganske nysingel Skrevet 31. juli 2009 #12 Del Skrevet 31. juli 2009 Og hva slags mann er det? En sex-fiksert tulling spør du meg - i beste fall. Og gudene vet jo hva "utstyret" hans bringer med seg av sykdommer. Finnes mange sexfikserte her i landet som ikke er tullinger, men det kan godt være at denne mannen er det. Det får hun vite hvis hun treffer han. Jeg hadde brukt han som fantasi for god sex med meg selv, tror sånne menn som dette har det mest i kjeften og ikke har mye mer å by på men bevares hun kan jo bli overrasket og kanskje det blir dem resten av livet. Livet har bydd på overraskelser før det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. juli 2009 #13 Del Skrevet 31. juli 2009 Dette er fordommer, det er ikke sikkert det er mer enn praten med han og at hun dropper alle tanker på sex når hun får møte han live. Kanskje - kanskje ikke. Men det jeg tenker på er innstillingen og oppførselen til TS - i dette tilfellet. Mulig det ikke betyr noe for andre, men for meg betyr det faktisk mye at en kvinne ikke ligger med alt som beveger seg. Det beviser nemlig at hun ikke har moral - i min verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. juli 2009 #14 Del Skrevet 31. juli 2009 Finnes mange sexfikserte her i landet som ikke er tullinger, men det kan godt være at denne mannen er det. Det får hun vite hvis hun treffer han. Jeg hadde brukt han som fantasi for god sex med meg selv, tror sånne menn som dette har det mest i kjeften og ikke har mye mer å by på men bevares hun kan jo bli overrasket og kanskje det blir dem resten av livet. Livet har bydd på overraskelser før det.... Så det er helt greit at han er sex-fiksert bare han ikke er en tulling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også ganske nysingel Skrevet 31. juli 2009 #15 Del Skrevet 31. juli 2009 Så det er helt greit at han er sex-fiksert bare han ikke er en tulling? Ja, sex er moro det med den rette mannen og da er det greit at han er sexfiksert. ;-) Det spørs hva du legger i sexfiksert, sexprat hele tiden og reklamering av utstyret sitt fra første samtale er ikke ok og nok til at jeg dropper ut. Men har jeg blitt kjent med en mann og kommet så langt at jeg liker han godt og han liker meg og vi har sex så kan han gjerne være sexfiksert sammen med meg. Så du syns TS ikke viser moral ved å legge ut sitt spørsmål om hun skal ha sex med denne mannen eller ikke, betyr det at hun ligger med alt som beveger seg? Ja, kanskje - det er din tolkning. Min tolkning er ikke den samme, men jeg ville brukt denne mannen som en fantasi til det dukket opp en annen jeg virkelig likte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bel Skrevet 31. juli 2009 #16 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg tror jeg ikke hadde orket det.. Tror jeg faktisk hadde blitt skikkelig avtent, hvis han var harry og skrøt av hvor god han var i senga. En som er god i senga, går ikke rundt å skryter av det. Han har sikkert dårlig selvtillit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. juli 2009 #17 Del Skrevet 31. juli 2009 Ja, sex er moro det med den rette mannen og da er det greit at han er sexfiksert. ;-) Det spørs hva du legger i sexfiksert, sexprat hele tiden og reklamering av utstyret sitt fra første samtale er ikke ok og nok til at jeg dropper ut. Men har jeg blitt kjent med en mann og kommet så langt at jeg liker han godt og han liker meg og vi har sex så kan han gjerne være sexfiksert sammen med meg. Så du syns TS ikke viser moral ved å legge ut sitt spørsmål om hun skal ha sex med denne mannen eller ikke, betyr det at hun ligger med alt som beveger seg? Ja, kanskje - det er din tolkning. Min tolkning er ikke den samme, men jeg ville brukt denne mannen som en fantasi til det dukket opp en annen jeg virkelig likte. Jo, når du tar med "den rette mannen" så er jeg faktisk helt enig med deg Egentlig syns jeg at TS burde ha såpass godt vett selv, men fordelen med at hun la ut sitt spørsmål er jo at det ble en interessant diskusjon her hehe Og du virker jo til å faktisk å ha en både sunn og fornuftig innstilling - i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #18 Del Skrevet 31. juli 2009 Det høres ut som en større tabbe spør du meg. Og hvor har "utstyret" hans vært tidligere? *grøss* Hvorfor gå der alle andre har vært før deg? Du burde heller bruke tid alene for deg selv. Klokt. Enig med Steinar. Huff som det utstyret har tatt alle horer og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 31. juli 2009 #19 Del Skrevet 31. juli 2009 Det er nå ikke sikkert at denne mannen har vært overalt da? Kan hende at han ikke har hatt sex på lenge han, og det kan hende han har vært seriøs med forhold før. Kan hende så mye rart... selv om han virker harry og har skrytt av utstyret sitt så er det ikke dermed sagt at han har fått napp andre steder før... Og kondom er en fin ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 31. juli 2009 #20 Del Skrevet 31. juli 2009 I går fikk jeg separasjonspairene i posten og det var egenlig ganske trist. Det gikk liksom opp for meg at bruddet nå er definitivt. Jeg trenger nok en stund på å bearbeide bruddet før jeg går inn i et nytt forhold. Men så har det seg sånn at jeg har kommet i kontakt med en mann på nettet som jeg opprinnelig egentlig syntes var litt harry, dessuten så var han veldig sexfiksert og skrøt veldig av utstyret sitt bl. a. Jeg avviste ham i startet, men han har ikke gitt seg så lett, og nå har jeg putselig begynt å leke med tanken på å treffe ham, og det verste er at jeg egentlig bare tenker pur sex. Er det umoralsk av meg å møte ham kun med det i tankene? Han har jo lagt opp til det selv, og vet jo at jeg er nyseparert. Jeg regner dessuten med at han ikke er min type egentlig, men rent seksuelt så tror jeg han er veldig bra? Kan det vært "sunt" for meg å få rast litt fra meg etter et tiårs ekteskap, før jeg finner noe mer varig? Kjør på! Egentlig burde du jo bare funnet deg noen for lenge siden om forholdet var noe dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå