Gå til innhold

SÆNDIS!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har du tatt med deg tråden "Sandmans store tap" og stukket av? Den er jo borte, jo :o

Hvis du på død og liv skal være så stygg, så finn frem dassavataren din igjen. Din lømmeltølper! (to undervurderte skjellsord satt sammen har en eksplosiv effekt!)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din lømmeltølper! (to undervurderte skjellsord satt sammen har en eksplosiv effekt!)

Det var da fælt til kraftsalver på "morran" da :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det var da fælt til kraftsalver på "morran" da :hoho:

Pøh! Du skulle hørt da jeg dundret høyre lilletå i dusjkanten for et par timer siden. Da sa jeg både #### og ####### og ikke minst """ " """" """"""" """" så mange ganger at du vil ikke tro det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ser at den er borte, Trøff... det var vel kanskje ikke verdens største bombe at den forsvant... den ga nok Morderatorene noen ubehagelige asossiasjonsparaleller... (det siste er et nytt ord, oppfunnet akkurat nå...)

....ellers, så er jeg inne i en periode om dagen, der jeg grubler på hva jeg skal bli når jeg blir stor.... vet du forresten hva du skal bli...?

...er det noe mer faenskap vi kan finne på når vi først er i siget...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til orientering, Sændis; det er 4 l'er i parallell. Alt det du lærer av å kommunisere med meg!

Så du legger skyldes på at morderatorene fikk litt hikke. Javel, jeg registrerer det... Men den andre tapstråden ligger jo fortsatt ute her, ser jeg. Har vi brutt noen copyrightbestemmelser, kanskje? Sitert mer enn to linjer?? Tror ikke det, nei...

Når jeg blir stor, skikkelig stor, skal jeg bli hovedflyplass. Da kan jeg finne på masse fillernskap uten å være i noe som helst slags sig; da kan jeg være tåkete, få strømbrudd, ansette sure tollere, streike, servere dyr og dårlig mat... - i det hele tatt! Hvis du ikke finner ut hva du vil bli, så kan du få være taxebane hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg hvem jeg skal be om hjelp, dersom jeg mangler et "passende ord" Trøffel :ler:

Alltid greit å utvide "gloseboka"

Ikke for det, de gangene lilletåa mi treffer ting i lysets hastighet, da er det skjelden mørkt rundt meg ja :frustrert: :frustrert: :frustrert:

men men, lite som slår lømmeltølper :hoho:

Ser at Sandman er på "leit", så kanskje det kunne vært noe for dere, å finne opp nye ord ??

Lage ordboken: SændiTrøffels ord for misshandlede ben og tær. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:adopterer assosiasjonsparalleller:

Pss..Dobbel s etter a-en, ikke etter o-en. :kul:

Fin "frøken" og læremester, du, Retz... sender meg på gangen hvis jeg bråker litt, lugger jentene, og slik...?

...dagens oppgave: Prøv å si assosiasjonsparalleller etter at du har knekt ei flaske rødvin... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
...dagens oppgave: Prøv å si assosiasjonsparalleller etter at du har knekt ei flaske rødvin... :ler:

...men vent helst til etter jobb... Sjefen min ble jævlig mistenksom da han kom inn halvveis i flaska her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin "frøken" og læremester' date=' du, Retz... sender meg på gangen hvis jeg bråker litt, lugger jentene, og slik...?[/quote']

Jepp. Jeg er nærmest språkfanatiker. Bråk og slåssing er jeg definitivt for, det er noe vilt og vakkert med blodsprut på veggene. Norsk natur på sitt beste. :briller:

Jeg klarer ikke en gang å si det ordet inni meg. Selv ikke med Øystein Sunde som stand-in. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...