Gå til innhold

En klar regndråpe


Regndråpe

Anbefalte innlegg

Hei jenter! :)

Endelig tilbake på kvinneguiden! Har savna dere snupper! (dere vet hvem dere er :) )

Jeg har blitt singel. Men lykkelig singel! :) Bruddet gikk i og for seg veldig greit for seg. Vi er fortsatt venner, og det føles bra! Nå er det en ny start for meg. Jeg kjenner jeg har blitt meg selv igjen. Jeg har fått ser ting i perspektiv igjen, ting er ryddig og jeg ser klart igjen. Det er en herlig følelse. Jeg begynner i ny jobb i august, og det ser jeg veldig frem til. Skal bli godt å få tankene over på noe annet. :)

Har blitt mye wowspilling siste tiden kan man si! :fnise: Ellers så.. ellers så.. kommer det mer! :sjenert: Er så trøtt i kveld. Prøver å snu døgnrytmen igjen! :natti:

Gleder meg forresten veldig til å se mange av dere igjen på neste treff, og til å hilse på nye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så endte det altså sånn likevel. Godt å høre fra deg igjen, og at du har det ganske bra. Gleder meg veldig til å se deg og til å høre mer om jobben og hvordan du har det om dagen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ser det ut som Regndråpe regjerer Oslo by i allefall! :fnise:

Så koselig med dagbok igjen! Og hilsener! Må si jeg virkelig gleder meg til det treffet altså. Mange av dere som kan se frem til knusekoser! :)

Må si jeg stiller meg undrende til hvem Jack Sparrow er da! :gjeiper: Send meg gjerne en pm! ;)

I dag tenkte jeg jeg skulle ta meg en tur på Skeidar e.l. sammen med mamma for å se etter mørke gardiner til soverommet, teppe til stua, og noe fint å ha på veggene.

Ord kan ikke en gang beskrive hvor deilig det er å slippe å rydde etter noen hele tiden lengre. Leiligheten er MIN! :fnise: Så nå er det ryddig her stort sett hele tiden! :)

Singellivet passer meg bra akkurat nå! :P

Gleder meg veldig til å fortelle om jobben min ja, Enigma. Denne gangen gleder jeg med fra bunnen av hjerterota! Var 60 søkere og jeg fikk den!! :pisk: Eid!! hahaha.

:klem: til dere som er så søte å gidder å lese alt surret mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :goodbye:

Syntes jeg måtte hilse på siden jeg leste alt :fnise:

så bra du eide alle sammen og fikk jobben! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest svanungen

Regndråpe er tilbake jo! :klemmer:

Koselig å se deg her igjen (selv om jeg stusser bittelitt over at jeg fant deg på E-H katalogen. Litt gjemsel? :ler: ).

Godt å høre at du har det bra, og at du trives som singel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen tilbake Regndråpe!

Gratulerer med ny jobb, og med nytt liv, kan man nesten si. :) Håper det går fint i nyjobben!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...