Chan.:. Skrevet 31. august 2009 Forfatter #141 Del Skrevet 31. august 2009 Det ble Inglourious Basterds, fantastisk bra! Det blir liksom litt mer edge med Tarantino. Ellers ... så skal jeg snart flytte. Ut av byen! Til et sted med løpestier, skiløyper, vann og fjellet mye nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. september 2009 #142 Del Skrevet 1. september 2009 Ellers ... så skal jeg snart flytte. Ut av byen! Til et sted med løpestier, skiløyper, vann og fjellet mye nærmere. Velkommen til gøy på landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 1. september 2009 #143 Del Skrevet 1. september 2009 Ellers ... så skal jeg snart flytte. Ut av byen! Til et sted med løpestier, skiløyper, vann og fjellet mye nærmere. Så gøy! Flytter dere langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 1. september 2009 #144 Del Skrevet 1. september 2009 Hurra for flytting! Nå ble jeg som vanlig sabla nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 1. september 2009 #145 Del Skrevet 1. september 2009 Hurra for flytting! Nå ble jeg som vanlig sabla nysgjerrig. Jeg også. Jeg bare prøvde å pakke det pent inn i et diskret spørsmål, og håpet på at det fikk henne til å bable i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 1. september 2009 #146 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg også. Jeg bare prøvde å pakke det pent inn i et diskret spørsmål, og håpet på at det fikk henne til å bable i vei. Jeg er dessverre ikke så diskret anlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. september 2009 #147 Del Skrevet 1. september 2009 Hurra for flytting! Nå ble jeg som vanlig sabla nysgjerrig. Godt noen tør sette ord på alles nysgjerrighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 3. september 2009 Forfatter #148 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg vil ikke skrive noe konkret her (bombe ), men skal vel få forfattet noen PMer etterhvert. Ikke akkurat nå, siden jeg er på vei til sengs. *flink* Har vært på trening, men formen er laber - snart begynner jeg vel å grynte. Hodet sprenger på, og jeg håper det går over til i morgen! Jeg har nemlig noen løse teaterplaner i morgen kveld, på lørdag skal vi på tur og søndag er også opptatt med hyggelige planer. Vil så gjerne! Nå skal jeg kyle i meg en smoothie med proteiner, bær og juice, og smyge meg under dyna. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. september 2009 #149 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg vil ikke skrive noe konkret her (bombe ), men skal vel få forfattet noen PMer etterhvert. Ikke akkurat nå, siden jeg er på vei til sengs. *flink* Har vært på trening, men formen er laber - snart begynner jeg vel å grynte. Hodet sprenger på, og jeg håper det går over til i morgen! Jeg har nemlig noen løse teaterplaner i morgen kveld, på lørdag skal vi på tur og søndag er også opptatt med hyggelige planer. Vil så gjerne! Nå skal jeg kyle i meg en smoothie med proteiner, bær og juice, og smyge meg under dyna. God natt! Teaterplaner.... hva og hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 4. september 2009 #150 Del Skrevet 4. september 2009 Hvordan en formen Chan, fikk du tatt knekken på det du kjente i går? Håper du våknet frisk og rask, og at du får med deg alt du vil i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 4. september 2009 Forfatter #151 Del Skrevet 4. september 2009 Vi droppet teateret, og det er jeg litt glad for nå, siden det er en deilig, rolig fredagskveld. Planen var Jesus Christ Superstar. I stedet ble det trening og speedbesøk, og nå blir det straks mat og vin her hjemme. Jeg elsker fredager! Inspirert av Imogens dagbok fikk jeg veldig lyst til å kjøpe en serie av noe slag på DVD - det er jo genialt for hjemmekvelder. Jeg har blitt glad i krim i det siste (på film/serier), men det finnes jo sikkert mye annet bra som jeg ikke vet om. Jeg følger ikke med på noen serier, så jeg får ta en liten runde på Amazon eller noko. Jeg er visst skrivelat. Går og lager mat isteden. Ha en fin fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 4. september 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 4. september 2009 ... og formen er forresten mye bedre - takk, Imogen. Det glemte jeg å svare på. Litt trening hjalp på hodepinen, heldigvis! Jeg er en smule fornøyd nå, på grunn av tre ting. 1. Jeg fant en dressbukse jeg brukte for mange år siden, som er som ny, og ganske så fin! Jeg har egentlig lagt den stilen på hylla for lenge siden, men jeg kler sånne bukser ganske godt, og det er litt fint på høsten, når man kan bruke fin kåpe og støvletter til. Jippi! Å finne "nye" klær i sitt eget skap er jo det aller beste. 2. Bimbogleder: jeg har en bukse i litt treningsstil med strikk i livet som jeg en gang brukte - men som har vært altfor, altfor, altfor stram rundt hoftene/magen veeeldig lenge nå. Jeg kan faktisk ikke tro at den en gang passet. I kveld prøvde jeg den igjen, og den var fortsatt for liten, men det var jaggu ikke så mye igjen før den passer heller. Den skal jeg inn i. Fint mål. Egentlig synes jeg slike ting er latterlige, å absolutt måtte passe inn i en spesiell bukse (kjøp deg en ny, lissåm), men jeg har jo allerede bestemt meg for å gå ned, så det fungerer egentlig bare som en morsom motivasjonsfaktor. 3. Hele neste uke består av veldig, usannsynlig interessant kurs. Jeg gleder meg! *** Som vel nevnt har også leselysten kommet litt tilbake, får ihvertfall lest litt de fleste kveldene før jeg sovner. Shantaram er utrolig fengende faktisk, litt overraskende siden det er en liten murstein og jeg aldri har hørt om verken boka eller forfatteren før. Jeg har ikke kommet langt, men den ligger an til å bli en favoritt. Jeg har også fått pakke i posten med spennende fagbøker, som jeg sluker rått. Lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 5. september 2009 Forfatter #153 Del Skrevet 5. september 2009 Hjemme fra koselig kveld hos venner. Helga føles kjempelang, og jeg tror det er søndag i dag. Det betyr en ekstra fridag! Nemlig i morgen. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 6. september 2009 #154 Del Skrevet 6. september 2009 Hjemme fra koselig kveld hos venner. Helga føles kjempelang, og jeg tror det er søndag i dag. Det betyr en ekstra fridag! Nemlig i morgen. Jippi! Jeg leste dette nå og tenkte "er det bare lørdag idag ??" Men dessverre er det nok arbeidsdag imorgen... Morsomt med flytteplaner til mer grisgrente strøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 8. september 2009 Forfatter #155 Del Skrevet 8. september 2009 Hei Kanei! Ja, jeg gleder meg veldig til flytting! Det vil si, jeg gleder meg jo ikke til flyttingen, til det har jeg vært igjennom det et par ganger for mye. Men til å ha flyttet. Jeg har en litt travel høst i vente før den tid, men samtidig blir det mye moro. Jeg har hentet frem kalenderplanleggeren min igjen - den skal jeg fortsette å bruke for å holde oversikten og ha litt bilde av hva som skjer fremover. Jeg er litt dag-til-dag-menneske, og er verken glad i eller flink til å fastsette avtaler langt frem i tid. Helst vil jeg gjøre det på impuls, når jeg får lyst. Men det fungerer jo ikke alltid så glimrende i praksis. Jeg er trøtt og sliten i både kropp og hode nå, og jeg trodde resten av uka ble travel. Jeg hadde tatt feil av noe jobbgreier, så resten av uka blir faktisk utrolig rolig og avslappende. Så deilig! På fredag skal vi på markatur, og helga skal jeg bruke til å lese masse, blant annet. Foreløpig ingen andre planer. Godt! Vi har kjøpt oss telt nå, og jeg håper vi får til en tur om noen uker. Vi har litt mangelfullt utstyr, men forhåpentligvis ordner det seg. Kunne tenkt meg å dratt ut fredag - søndag siste helga i september. Det er allerede spikret en tur rundt de tidene, men jeg kunne tenkt meg en til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 9. september 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg kan konstatere at mangel på søvn gjør meg fullstendig frynsete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 9. september 2009 #157 Del Skrevet 9. september 2009 Gå og legg deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 9. september 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg får ikke sove når jeg venter på Mannen. Men jeg tror jeg skal få sove innen en times tid, og da bedres det jo betraktelig likevel. Imens, hva jeg må vil finne ut eller skaffe innen lørdag ettermiddag: - Konstatere at lønningen har kommet inn på konto, aller først. - Liggeunderlag x 2 - Kan jeg kjøpe meg ny sovepose nå, eller blir det litt vel mange penger ut for tiden? Den jeg har er ikke noe for høsttemperaturer. Også må vi sjekke om Mannens pose holder mål, men det tror jeg den gjør. - Eventuelt skaffe et par regnponchogreier, som en nødløsning - Sjekke ullundertøyslageret og eventuelt oppdatere det litt - Teste nytt telt (blir ingen overnattingstur denne helga, men kan være greit å ha satt det opp et par ganger før man skal ut, vurderer å ta det med opp i marka på fredag) Vi vurderer en tur neste helg. Så får vi se hvordan det står til med gjennomføringsevnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 10. september 2009 #159 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg får heller ikke sove når jeg venter på mannen. Helt umulig. Telttesting før man drar til fjells høres ut som en særdeles god plan. Hvilket telt endte dere opp med til slutt? Dessuten er jeg fjellmisunnelig. Dessverre tillater ikke formen min helt fjellturer om dagen. Selv om man selvfølgelig kan ta det litt "lett". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 10. september 2009 #160 Del Skrevet 10. september 2009 Her er turmotivasjonen stor, skjønner jeg ! Synd dere ikke får til tur i helga, når det er meldt så fint vær. Men det holder seg forhåpentligvis fint en stund nå Både liggeunderlag og sovepose er viktig for teltkomfort. Ikke noe som er verre enn å fryse på kjølige høstnetter... Men med gode ullklær i soveposen blir den jo betydelig varmere Er det ikke gode salgtilbud på Oslo Sportslager for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå