Gå til innhold

Plutselig er jeg blitt singel.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Syns også det er dumt å alt som får deg til å tenke på ham. Den nærmeste tiden tenker du jo på ham uansett.. bilder eller ei. Hvis det blir et problem ville jeg pakket vekk alt som minner deg om ham i en eske og levert den til venner/ foreldrene dine, for så å kunne ha dem senere. Selv om det føles vondt og grusomt nå, kommer det en dag da du ser tilbake på dette med et smil om munnen og som en del av det som har gjort deg til den du er idag. Lykke til! :klemmer:

Syns også det er dumt å kaste... glemte et ganske sentralt ord her

Videoannonse
Annonse
Gjest Camillen
Skrevet

Det er vondt nå,men vit at det blir bedre og bedre for hver dag..til det til slutt ikke er noen vonde/triste følelser for fyren igjen..

Eksen min dumpet meg nyttårsaften, for en annen jente, og selv om vi hadde hatt et turbulent forhold, føltes det som et slag i trynet! Verden raste sammen, jeg var helt patetisk, ringte han konstnat og gråt og ba om en ny sjangs...ble sykmeldt lenge, spiste ikke, sov ikke, måtte ha piller for å slappe av, hadde konstant en vond klump i magen og gråt av alt og ingenting.

2 måneder senere var det over, og nå kunne jeg ikke brydd meg mindre. Har møtt mannen i mitt liv, er forelska og superhappy og ser en fantastisk framtid for meg :)

Du får tenke positivt, kanskje det var til det beste, skriv en liste over alt du hatet ved han, rydd vekk tingene hans og ting han har gitt deg, se på stygge bilder av han, lagg Hitler-bart på fine bilder av han, brenn dem og GLEM han!

Tar tid, men smerten og savnet vil minke...vi har alle vært gjennom det samme, og det er utrolig vondt! Ikke glem å passe godt på deg selv om det gjør vondt, tren, spis sunt, farg håret og bruk vennene dine til å komme deg ut av huset.. :)

Stooor klem, føler med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...