Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #21 Skrevet 29. juli 2009 Det er selvsagt helt opp til deg selv, men som sagt, jeg kjenner mange som har kastet/slettet eller på andre måter kvittet seg med minner fra tidligere forhold og som har angret. Selv om de på ingen måte har følelser for disse eksene lenger skulle de ønske at de hadde beholdt siden eksene tross alt hadde vært en del av livene deres. Det betyr faktisk ikke det samme som at de sitter og går igjennom disse minnene hele tiden. Uansett, hver enkelt av oss velger selv det. Jeg vet hva jeg ville ha gjort, og det er å beholde. Jaja, det er som du sier helt opp til deg selv - men uansett så tjener du ingenting på det.
frk.strøken Skrevet 29. juli 2009 #22 Skrevet 29. juli 2009 Jaja, det er som du sier helt opp til deg selv - men uansett så tjener du ingenting på det. Kan ikke se jeg taper noe heller. Har vært singel i nærmere 3 år nå. Ser ikke på bildene, men er glad for at jeg vet de er der. Halve verden ligger på min harddisk...
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #23 Skrevet 29. juli 2009 Kan ikke se jeg taper noe heller. Har vært singel i nærmere 3 år nå. Ser ikke på bildene, men er glad for at jeg vet de er der. Halve verden ligger på min harddisk... hehe I verste fall kan du jo bare editere bort han fyren også
frk.strøken Skrevet 29. juli 2009 #24 Skrevet 29. juli 2009 hehe I verste fall kan du jo bare editere bort han fyren også Jepp, akkurat :D Er ganske god på photoshop
MissStiles Skrevet 29. juli 2009 #25 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har tatt vare på bildene fra den tiden jeg og eksen var sammen. Det er nesten 1 år siden det ble slutt nå. Jeg har faktisk ikke sett noe særlig på dem. Jeg har lagt alt som minner meg om han i en eske, som ligger langt inni skapet. Glad jeg har tatt vare på det fordi det er jo et fint minne.
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #26 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har tatt vare på bildene fra den tiden jeg og eksen var sammen. Det er nesten 1 år siden det ble slutt nå. Jeg har faktisk ikke sett noe særlig på dem. Jeg har lagt alt som minner meg om han i en eske, som ligger langt inni skapet. Glad jeg har tatt vare på det fordi det er jo et fint minne. Herlighet, kvinnfolk er noen rare dyr hehe
Dyregod Skrevet 29. juli 2009 #27 Skrevet 29. juli 2009 Du har en veldig merkelig innstilling. Sannsynligvis er du da også ganske ung. Jeg ville ikke hatt ei kvinne som hadde noe med eks(er) å gjøre om ho så ble kasta etter meg engang. Jeg ser på flere innlegg her på KG at du fokuserer VELDIG på om kvinnen som skriver er ung eller ikke... Hvorfor må du påpeke dette så voldsomt? Er du bitter fordi du er blitt 40? Vi som er i 20 årene har da like stor rett til å ha kjærlighetssorg? Og vi kan da tenke selvom vi ikke har 40 år bak oss? Syns det er litt provoserende at du må kommentere det så veldig mye... Håper det blir bedre for deg TS, finn på masse sosialt, det hjalp meg mye i sorgperioden. Slette bilder kan være lurt å vente litt med, bare prøv å vent med å se dem. Bedre å slette dem når du vet du er over han.. Selvom du ikke skal se på dem er det greit å vite at de er der "i tilfelle"
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #28 Skrevet 29. juli 2009 Jeg ser på flere innlegg her på KG at du fokuserer VELDIG på om kvinnen som skriver er ung eller ikke... Hvorfor må du påpeke dette så voldsomt? Er du bitter fordi du er blitt 40? Vi som er i 20 årene har da like stor rett til å ha kjærlighetssorg? Og vi kan da tenke selvom vi ikke har 40 år bak oss? Syns det er litt provoserende at du må kommentere det så veldig mye... Håper det blir bedre for deg TS, finn på masse sosialt, det hjalp meg mye i sorgperioden. Slette bilder kan være lurt å vente litt med, bare prøv å vent med å se dem. Bedre å slette dem når du vet du er over han.. Selvom du ikke skal se på dem er det greit å vite at de er der "i tilfelle" Nei, er vel ikke bitter - får vel heller være glad for at en har blitt såpass Ikke alle som blir det. Men det er sikkert ikke nødvendig at jeg påpeker alderen, nei.
Dyregod Skrevet 29. juli 2009 #29 Skrevet 29. juli 2009 Nei, er vel ikke bitter - får vel heller være glad for at en har blitt såpass Ikke alle som blir det. Men det er sikkert ikke nødvendig at jeg påpeker alderen, nei. Hehe, bra det da...
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #30 Skrevet 29. juli 2009 Herlighet, kvinnfolk er noen rare dyr hehe Her dukker du opp igjen og forteller hva folk skal gjøre, mener de ikke det samme som deg er de "rare dyr".. Ingen som skal fortelle hva dere ønsker å gjøre med minnene. Vi er alle forskjellige, for noen er det godt å kvitte seg med dem for andre ikke. Selv beholdte jeg minnene, de ligger i en eske i min rotete bod. Bilder, brev..bamser..fine minner om en fin tid.
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #31 Skrevet 29. juli 2009 Her dukker du opp igjen og forteller hva folk skal gjøre, mener de ikke det samme som deg er de "rare dyr".. Ingen som skal fortelle hva dere ønsker å gjøre med minnene. Vi er alle forskjellige, for noen er det godt å kvitte seg med dem for andre ikke. Selv beholdte jeg minnene, de ligger i en eske i min rotete bod. Bilder, brev..bamser..fine minner om en fin tid. Dette er interessant - jeg har fortsatt ikke hørt om ei jente som har kastet bildene! Jeg derimot, har slettet og kastet ALT!!!!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #32 Skrevet 29. juli 2009 Dette er interessant - jeg har fortsatt ikke hørt om ei jente som har kastet bildene! Jeg derimot, har slettet og kastet ALT!!!! Og samtidig virker du småhissig.
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #33 Skrevet 29. juli 2009 Og samtidig virker du småhissig. Ja, og så?
frk.strøken Skrevet 29. juli 2009 #34 Skrevet 29. juli 2009 Ingen som skal fortelle hva dere ønsker å gjøre med minnene. Vi er alle forskjellige, for noen er det godt å kvitte seg med dem for andre ikke. Hør, hør! Enig i at vi er alle forskjellige å må finne ut hva som er best for oss. Men nå ser du jo hva vi andre har gjort hvertfall. Og det er tydelige skiller mellom (en) mann og kvinner her får jeg inntrykk av!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #35 Skrevet 29. juli 2009 Ja, og så? Hissige folk sprer dårlige vibber, kvitt deg samtidig med følelsesmessig bagasje.
Gjest jerte Skrevet 29. juli 2009 #36 Skrevet 29. juli 2009 her er det ei som er fortvilet etter det hun sier er mange år sammen med kjæresten... hun føler seg i en skikkelig tung periode, og så bruker dere plassen på å kverrulere om bildekasting? jeeeez.......
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #37 Skrevet 29. juli 2009 Hissige folk sprer dårlige vibber, kvitt deg samtidig med følelsesmessig bagasje. Jobber med saken.
Minttu Skrevet 29. juli 2009 #38 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har vært på masse reiser med min x. Siden det er jeg som tar mest bilder er det jo han som er på stort sett alle bildene. Er glad jeg ikke sletta dem, for selv om han var med på turen var det flotte reiser. Ikke at jeg ser på bildene hele tiden, men likevel kjekt å ha i ettertid. (når det har gått noen år) Festbilder derimot er det ikke mye å ha på. Kan jo slette di "værste" kjærestebildene også da. Enig til TS! Håper det går bedre med deg etterhvert, selv om det tar tid vil det nok komme
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. juli 2009 #40 Skrevet 30. juli 2009 Syns også det er dumt å alt som får deg til å tenke på ham. Den nærmeste tiden tenker du jo på ham uansett.. bilder eller ei. Hvis det blir et problem ville jeg pakket vekk alt som minner deg om ham i en eske og levert den til venner/ foreldrene dine, for så å kunne ha dem senere. Selv om det føles vondt og grusomt nå, kommer det en dag da du ser tilbake på dette med et smil om munnen og som en del av det som har gjort deg til den du er idag. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå