Gå til innhold

Plutselig er jeg blitt singel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da kom samboer og kjæreste gjennom lange tider med slag i trynet - han gjorde det slutt. Jeg har brukt noen dager på sjokk, noen dager på å gråte, noen dager på fornektelse... Jeg er sint, jeg er fryktelig lei meg, jeg er forvirret. I mitt hode hadde vi det bra. Jeg kom over noen bilder - og der så jeg alle de gode øyeblikkene vi foreviget.

Det ene øyeblikket har jeg det bra. Det neste føles det som om jeg blir slukt av et svart hull.

Hva gjør man - når man tror man har funnet mannen i sitt liv, og tror han mener du er kvinnen i hans liv - og så plutselig blir singel. Jeg hadde aldri drømt om at han ville gjøre det slutt.

Jeg er slått i bakken. Samtidig så begynner jeg å analysere ting og tenker at hm, kanskje jeg burde sett det tidligere?

Jeg har lyst til å ut og treffe menn som kan bekrefte meg som kvinne, at jeg er attraktiv på "markedet" fremdeles og slike ting. Men det er altfor tidlig. Spørs om jeg klarer å holde meg unna så lenge...

Jeg kjenner ensomheten presse på - det var kjæresten min jeg pleide å ringe hvis det var noe, hvis jeg så noe rart på gata, hvis jeg hadde lyst til å si hei. Nå har jeg ikke ham å ringe, min beste venn er borte fra livet mitt.

Hva gjør jeg nå? Jeg skjønner ikke hva jeg skal ta meg til nå. Hva gjør man?

Videoannonse
Annonse
Gjest lille_kvinne
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg syns utrolig synd på deg og ville bare gi deg en :klemmer:

Gjest Euforia
Skrevet

:troest:

Huff, så leit å høre. Tror dessverre ikke det hjelper å se igjennom gamle bilder.

Skrevet

Hei!

Jeg veit at dette kanskje ikke hjelper deg så mye akkurat nå, men jeg kan love deg at ting blir bedre, til slutt vil du se tilbake på det og tenke det var rart dere var sammen... Så klart er det ingen fasit på det, men jeg hadde en fryktelig kjærlighetssorg for to måneder siden... Nå har jeg ingen vonde følelser lenger... Kanskje litt når jeg ser på bilder av oss på ferie og sånt, men det er minner som man ikke trenger å blokkere(men lurt å vente litt med å se på det)

Når jeg ble singel tenkte jeg at jeg absolutt ikke var klar for å møte noen nye gutter, og jeg ville ikke! Da er det best å bare la vær, kanskje flørte litt på byen for å få bekreftelsen, men vent til du er klar... Prøv deg litt fram. Det gjorde jeg... Fortsatt ikke klar for noe forhold med noen, men kan godt date litt...

Lykke til uansett, dette er klisjè MEN: Tiden leger alle sår! Dette er så sant altså... Bare kom deg igjennom denne vonde tiden, ikke ta kontakt med eksen, vær så sosial som mulig og etterhvert venner du deg til å ikke ha han der...

Lover at det vil ordne seg for deg:)

Klem fra en som nå er GLAD for å være singel, herlig;)

Skrevet

Jeg er på akkurat samme sted som deg, bortsett fra at vi ikke var samboere. For meg har dagene også gått med på gråting, fornektelse, sinne, og det som værre er. Idag har jeg gått gjennom min første dag uten en eneste tåre og det føles godt. Jeg vet at det er langt igjen å gå, men jeg har iallefall kommet så langt.

Vit at du ikke er alene..

Skrevet

Jeg har ikke noe lurt å si, men vil bare stikke innom med en god :klem:.

Skrevet

Takk alle sammen... Nei, dette er ikke noe gøy. Jeg hadde forresten ikke planlagt å se bildene, men de ligger nå her på pc'en og jeg skulle finne en fil. Det var vondt.

Jeg føler jeg skulle gjort mer. Magen min er så vond............ Jeg elsker ham jo.

Og nå sitter jeg her med kviser i hele ansiktet (sikkert en reaksjon...) og føler meg ekkel. OG singel. Jada. Her er hele verden på trynet... :(

Skrevet

Jeg føler også for å gi deg en :klemmer:

Skrevet

Ikke noe gøy, føler med deg.

Har vært der selv ett par ganger. Og det føles som at det aldri skal gå over, men det gjør jo det. Etter hvert....

Dessuten tror jeg man trenger en liten sørgeperiode. Få ting litt ut av systemet.

Det som hjalp for meg de gangene jeg har blitt dumpa er å være sosial. Gå på kino, kafe, være med venner. Ha det gøy, være minst mulig hjemme. Da går dagene fortere, og man får andre ting å tenke på.

Ikke gå ut på byen for at du vet han blir å være på den uteplassen... (tror aldri jeg har opplevd med meg eller venninner som har blitt dumpa at det noen gang har gått bra)

Skrevet

Ikke press deg selv til å møte nye menn før du er klar.

Slett alle bildene av han og kast alt han noen gang har gitt deg. Bli kvitt alt som minner om han fra livet ditt. Det føles godt på mer enn en måte.

Ta vare på deg selv. Spis is, ta ansiktsmaske, få hele kroppen vokset. Kommer jo an på hva du liker da - poenget er å gjøre noe bra for seg selv.

Og for all del ikke tenk at du skulle sett bruddet komme tidligere. Ingen kan forlange at man skal gå rundt og tenke at forholdet kan ta slutt når som helst, når alt virker bra.

I det lange løp er det nok du som har trukket det lengste strået, skal du se :)

Skrevet
Slett alle bildene av han og kast alt han noen gang har gitt deg. Bli kvitt alt som minner om han fra livet ditt. Det føles godt på mer enn en måte.

Dette er et godt råd. Alt eller ingenting.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Dette er et godt råd. Alt eller ingenting.

Tja, jeg vet ikke om jeg er enig i at man bør slette bilder, selv fra eksforhold. Det kan man angre på senere når man har kommet seg over vedkommende og skulle ønske at man beholdt noen minner, vedkommende har likevel (på godt og vondt) vært en del av ens liv.

Man kan heller gjemme de bort, ikke la de ligge åpent i dagen. Last de ned på en ekstern harddisk f. eks som du gjemmer innerst i skapet så du ikke blir fristet til å se på dem.

Skrevet (endret)
Tja, jeg vet ikke om jeg er enig i at man bør slette bilder, selv fra eksforhold. Det kan man angre på senere når man har kommet seg over vedkommende og skulle ønske at man beholdt noen minner, vedkommende har likevel (på godt og vondt) vært en del av ens liv.

Man kan heller gjemme de bort, ikke la de ligge åpent i dagen. Last de ned på en ekstern harddisk f. eks som du gjemmer innerst i skapet så du ikke blir fristet til å se på dem.

Er det ikke felles barn med i bildet så kan jeg ikke se noen grunn til å beholde noe som helst.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg har vært på masse reiser med min x.

Siden det er jeg som tar mest bilder er det jo han som er på stort sett alle bildene.

Er glad jeg ikke sletta dem, for selv om han var med på turen var det flotte reiser. Ikke at jeg ser på bildene hele tiden, men likevel kjekt å ha i ettertid. (når det har gått noen år)

Festbilder derimot er det ikke mye å ha på. Kan jo slette di "værste" kjærestebildene også da.

Skrevet
Jeg har vært på masse reiser med min x.

Siden det er jeg som tar mest bilder er det jo han som er på stort sett alle bildene.

Er glad jeg ikke sletta dem, for selv om han var med på turen var det flotte reiser. Ikke at jeg ser på bildene hele tiden, men likevel kjekt å ha i ettertid. (når det har gått noen år)

Festbilder derimot er det ikke mye å ha på. Kan jo slette di "værste" kjærestebildene også da.

Du har en veldig merkelig innstilling. Sannsynligvis er du da også ganske ung.

Jeg ville ikke hatt ei kvinne som hadde noe med eks(er) å gjøre om ho så ble kasta etter meg engang.

Skrevet
Du har en veldig merkelig innstilling. Sannsynligvis er du da også ganske ung.

Jeg ville ikke hatt ei kvinne som hadde noe med eks(er) å gjøre om ho så ble kasta etter meg engang.

Har jeg noe med x-er å gjøre for at jeg vil beholde bilder????

Jeg har faktisk hatt ett liv og andre kjærester, har ikke du? Setter ikke bilde av meg og x'en frem på peishylla heller. De ligger på en data, jeg ser ikke problemet.

Og hva er ung i dine øyne?

Men det er klart at med en gang man har ett litt annet syne en en selv, så blir man sett på som ung. (Ser det i mange innlegg, med en gang meninger er litt anderledes en en selv så er man jo ikke mer en 16-19 år...)

Skrevet
Har jeg noe med x-er å gjøre for at jeg vil beholde bilder????

Jeg har faktisk hatt ett liv og andre kjærester, har ikke du? Setter ikke bilde av meg og x'en frem på peishylla heller. De ligger på en data, jeg ser ikke problemet.

Og hva er ung i dine øyne?

Men det er klart at med en gang man har ett litt annet syne en en selv, så blir man sett på som ung. (Ser det i mange innlegg, med en gang meninger er litt anderledes en en selv så er man jo ikke mer en 16-19 år...)

Jeg er mann og du er kvinne - muligens ser vi da på dette ganske så ulikt, ja.

Og det er sikkert mulig at jeg da feiltolket det du skrev: "Jeg har vært på masse reiser med min x."

Uansett, historien har ingen betydning lenger nå - derfor.

Og alle under 30 er unge for meg hehe

Skrevet
Jeg er mann og du er kvinne - muligens ser vi da på dette ganske så ulikt, ja.

Og det er sikkert mulig at jeg da feiltolket det du skrev: "Jeg har vært på masse reiser med min x."

Uansett, historien har ingen betydning lenger nå - derfor.

Og alle under 30 er unge for meg hehe

Greit da har jeg ett par, tre år å være ung for deg på ;)

Jeg elsker å reise og alle de har betydd litt for meg, det er jeg som har ordnet, det er jeg som har organsiert, det er jeg som har fått det i gang. Han var en del som ble med i kofferten.

På en av "reisene" var vi borte i nesten 2 år, det er også en reise som teller mye videre i livet mitt. Jeg kan ikke bare slette det.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Er det ikke felles barn med i bildet så kan jeg ikke se noen grunn til å beholde noe som helst.

Det er selvsagt helt opp til deg selv, men som sagt, jeg kjenner mange som har kastet/slettet eller på andre måter kvittet seg med minner fra tidligere forhold og som har angret. Selv om de på ingen måte har følelser for disse eksene lenger skulle de ønske at de hadde beholdt siden eksene tross alt hadde vært en del av livene deres. Det betyr faktisk ikke det samme som at de sitter og går igjennom disse minnene hele tiden.

Uansett, hver enkelt av oss velger selv det. Jeg vet hva jeg ville ha gjort, og det er å beholde.

Skrevet
Greit da har jeg ett par, tre år å være ung for deg på ;)

Jeg elsker å reise og alle de har betydd litt for meg, det er jeg som har ordnet, det er jeg som har organsiert, det er jeg som har fått det i gang. Han var en del som ble med i kofferten.

På en av "reisene" var vi borte i nesten 2 år, det er også en reise som teller mye videre i livet mitt. Jeg kan ikke bare slette det.

Livet må gå videre uansett.

Og du høres ut som en typisk kvinne - som ordner med alt det praktiske.

Og han en typisk mann som bare hang med deg.

Jo, det er faktisk ganske mange fordeler med kvinnfolk for oss menn hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...