Gå til innhold

lårhøye støvletter!

Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*

noen som vet? jeg har liksom lyst å sikre meg det før alle andre har de før høsten :)

skal nå passe litt større legger også, om de er svarte kanskje. mine er ikke enorme men passer ikke inn i fyrstikkleggstøvletter

men ikke lett å finne på internett, vil ikke bli tatt for å være hore heller .. :fnise:

noen som har kjøpt!?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_meg_*

får jo aldri svar når jeg skriver som gjest eller i det hele.......... gidder ikke spørre om noe her mer.... prøvd over ti ganger med enkle ting jeg lurer på men aldri noe... kjmpeflott forum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_transe_*

Synd ingen hjelper deg her da.

Jeg er ute etter noe av det samme selv men vil helst ikke kjøpe på nettet jeg heller pga. størrelsene. Og på de vanlige kjedebutikkene finner jeg ikke akkurat mye utvalg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det, det ender vel med et nettkjøp og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamlegode10na
noen som vet? jeg har liksom lyst å sikre meg det før alle andre har de før høsten :)

skal nå passe litt større legger også, om de er svarte kanskje. mine er ikke enorme men passer ikke inn i fyrstikkleggstøvletter

men ikke lett å finne på internett, vil ikke bli tatt for å være hore heller .. :fnise:

noen som har kjøpt!?? :)

Sjekk www.lillevinkelsko.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får jo aldri svar når jeg skriver som gjest eller i det hele.......... gidder ikke spørre om noe her mer.... prøvd over ti ganger med enkle ting jeg lurer på men aldri noe... kjmpeflott forum...

Tror nok du ville oppleve det anderledes dersom du hadde registrert deg. Hvis du har vært innom med spørsmål ved over ti anledninger så forstår jeg ikke hvorfor du opptrer som gjest.

Til spørsmålet ditt;

Jeg var innom en Görtz-butikk i Tyskland, og de hadde lårhøye støvletter. Desverre ikke i min størrelse da (41), men prøvde dem i 40. De var for trange, men skaftet gikk opp til omtrent midt på låret. Ganske spiss tå, men ikke så veldig høye heler. 6-7 cm kanskje. Fantes i sort og mørk brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har kjøpt disse fra Ellos og de passer selv om jeg ikke har spesielt tynne legger og den oppgitte skaftevidden stemmer. De kan imidlertid ikke brukes nedbrettet selv om produktbeskrivelsen kan tolkes slik, fordi foret går nesten opp til kanten på støvelen.

Størrelsene er ganske normale, men hvis du er usikker kan du jo gjøre slik jeg gjorde; bestille to forskjellige størrelser og sende tilbake de du ikke skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...