Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har noen venner med barn fra utlandet, som ikke synes barn bør se for mye på en slik slibrig mann som Jens-Petrus!

Jens-Petrus slibrig???? :o Verste jeg har hørt! :wink:

Skrevet

aaah den gyldne hale - med tegn og tale.. den var semmer, den!

Skomakergata bringer definitivt frem gode minner!

Skrevet

Blåfjell og Amalies jul(og seff jul på månetoppen) *koseseg*... :D *vil se* Får kjøpe DVDen jeg da.. hihi

Skrevet

Skomakergata er best av alle!! :P:P

(Sånn helt objektivt sett, selvfølgelig)

(Og det er Terje, ikke Jarl, som er "skeiv"...)

Skrevet

Jeg har forresten hørt at TV2 skal sende the julekalender i år jeg.. bedre kan det ikke bli, først skomakergata og så the julekalender (kjedelig hvis begge går klokken seks bare..)

Gjest Poirot
Skrevet
Jeg har forresten hørt at TV2 skal sende the julekalender i år jeg.. bedre kan det ikke bli, først skomakergata og så the julekalender (kjedelig hvis begge går klokken seks bare..)

OG Nissene på låven!

Skrevet

Hvor skal dette ende? Gleder meg jo til jul alt nå jeg. Kommer til å eksplodere i juleekstase her hjemme i år vi. :ler: (godt at NPL og TJ går i reprise om kvelden)

Gjest Zalomine
Skrevet

Jul i skomakergata er kjempekoselig ja, mange barndommsassosiasjoner der. Det blir kjekt å se på!

Jeg er vel en av dem som likte den med tegn og tale nettopp FORDI den var døvetolket jeg. Nei, jeg er ikke døv, jeg hører utmerket jeg. Men på barneksolen hadde vi en elev i klassen som var døv, så vi lærte en del tegnspråk på skolen. Derfor syntes jeg det var utmerket med en slik julekalender, jeg skjønte jo noe av det de sa med tegn også! (men dessverre mener jeg å huske at den ellers, innholdsmessig, ikke akkurat var en favoritt....) Disse "moderne" barne-tv-tingene har jeg ikke sett noe på, så de kan jeg ikke uttale meg om. The julekalender var kjekt første gangen, nissene på låven fordrar jeg ikke (jeg klarer ikke den slags humor, jeg er rar sånn, men alle disse programmene som så mange synes er kjempebra (torsdagsklubben og alt som kan minn om denslags) er kvalmende for meg. Jeg bare synes det er så idiotisk dumt, og slett ikke morsomt. Alle synes dermed at jeg er rar, men det får stå sin prøve......)

Men, enda er det bare august, så jul skal jeg ikke planlegge HELT enda...

Skrevet

The Julekalender blir nok sendt senere på kvelden,

som tidligere år..

Er jo ikke akkurat noe for de aller minste barna ..

Skrevet

Hvis ikke jeg husker helt feil blir alltid julekalenderne på TV 2 sendt klokken seks med reprise et kvarter etter... mulig jeg husker feil, men mener også å huske intens zapping mellom kanalene et år

Skrevet

Jeg liker også Skomakergata.

Liker ikke The Julekalender etter at "Gjertrud Sand", dvs. Tore Johansen, nesten kjørte på meg med bilen sin da jeg var russ. Og ja, han gjorde det med vilje... Men før det sang jeg "it's hard to be a nissemann" like høyt som alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...