Gjest Tex Skrevet 4. august 2003 #1 Skrevet 4. august 2003 Årets NRK-julekalender blir Jul i Skomakergata. Den er for meg den ubeseirede vinner, men hva er din favoritt??
Jinx Skrevet 4. august 2003 #2 Skrevet 4. august 2003 Det er nok min favoritt det... Likte også Jul med Eli og Theodor.. Å Blåfjell... (Barna elsker Blåfjell og Jul på Månetoppen.. cd'ene spilles fortsatt hver dag) Elsket en som gikk på svensk tv.. Husker vi så spor i snøen når nissene var ute å gikk, for de var usynlige i dagslys Svært så spennende ...
Salt Skrevet 4. august 2003 #4 Skrevet 4. august 2003 Jul i Skomakergata er jo en klassiker da, få ting gir julestemning som dette TV- programmet! Ellers likte jeg "Den gylne hale" da det gikk for mange år siden, tror ikke det er blitt sendt så mange år...
Jinx Skrevet 4. august 2003 #5 Skrevet 4. august 2003 Den gylne hale husker jeg mange mislikte pga at den var døvtolket.. Så den ikke selv.. Likte også The Julekalender (=Trawelling Strawberries) og den blir sendt på TV2 igjen i år.. Så da blir det støvveldance
MarianneE Skrevet 4. august 2003 #6 Skrevet 4. august 2003 Det må bli "Jul i Skomakergata" "The Julekalender" og "Nissene på låven" Gledær meg te advent nå, ja!
*nora* Skrevet 4. august 2003 #9 Skrevet 4. august 2003 Gleder meg både til Jul i Skomakergata og The julekalender!! Hrmp, møtte en unge her om dagen, og vi kom inn på Jul i skomakergata. Hun er 12 år, og sa hun ikke hadde sett så mye på programmet, syntes det var kjedelig... :-? Jeg oppførte meg da veldig voksent, og var sur ei stund... Går det an å IKKE like Jens Petrus da?? :o
Arwen Skrevet 4. august 2003 #10 Skrevet 4. august 2003 Åååååååå nå ble jeg glad. gleder meg til jul allerede jeg.
liv Skrevet 4. august 2003 #11 Skrevet 4. august 2003 Går det an å IKKE like Jens Petrus da?? :o Jens Petrus er bare konge!!! Ellers så savner jeg portveien to.. Husker jeg synes at han Jarl var sååå kjekk (er ikke han skeiv?)
Theolina Skrevet 4. august 2003 #12 Skrevet 4. august 2003 Jul i skomakergata Eli & theodor (var vel julemorgen?) Den gylne hale.. Alle som gikk før jeg ble (stor) egentlig.. De lagde mye bedre barne-tv før enn nå.. uten tvil!!
Fakse Skrevet 5. august 2003 #13 Skrevet 5. august 2003 Jippi! Skomakergata er jo bare favoritten da! Men "Den gyldne hale" huskes også med et smil, og jeg ser gjerne på disse blånissene i ny og ne. Men det var en helt spesiell stemning i eksamenstida på store auditorium på mat.-nat. i Tromsø når studenter med eksamenspanikk satt klar med hver sin julebrus og mandarin for å se Skomakergata!
nille-s Skrevet 5. august 2003 #14 Skrevet 5. august 2003 gleder meg til gjensyn med Skomakergata. liker noen av episodene godt. men kan huske at jeg blir stressa av noen av dem: den gangen de trekker for gardinene og spiller spill(?) eller noe, frøken Anti jul, sirupsnippebakingen..... oi, masse stress. men koselig med Stine som danser, den lille hunden, postmannen (han er den jeg liker best av alle tror jeg!). ellers blir det sikkert Nissene på låven hver dag på dvd, som i fjor. hysterisk morsomt!! kan ikke tro at jeg tenker på det allerede, det er jo august...
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #15 Skrevet 5. august 2003 Skomakergata, helt klart. Kjempekoselig. :D
nille-s Skrevet 5. august 2003 #17 Skrevet 5. august 2003 åja, fru Enebær er fin! men ingen slår postmannen for meg
Gjest Tex Skrevet 5. august 2003 #18 Skrevet 5. august 2003 *...danse slik jeg har danset, minst tuuusen ganger før...* *tralalalaaaa*
Gjest Poirot Skrevet 5. august 2003 #20 Skrevet 5. august 2003 Skomakergata gir mange gode assosiasjoner. Men sist jeg så den må jeg innrømme at den var jæææævlig trig og sidrompa, full av groteskt lydige barn. Har noen venner med barn fra utlandet, som ikke synes barn bør se for mye på en slik slibrig mann som Jens-Petrus! Men den gir jo julestemning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå