LiselotteC Skrevet 3. august 2009 #201 Del Skrevet 3. august 2009 Nå skjønner jeg ikke hva det er dere snakker om. Ser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christa Skrevet 3. august 2009 #202 Del Skrevet 3. august 2009 Ja, men det er dessverre aldri så enkelt i praksis - og det er ikke bare opp til meg. Dette er et litt av problemstillingen. En er ikke alene om avgjørelsen. Og selv om en gjerne vil kjempe med nebb og klør selv for å få sin soulmate, er det ikke sikkert han velger det samme. Det trenger ikke bety at hun ikke er hans soulmate, men heller at han føler han ikke kan bygge sin lykke på andres ulykke. Og aldri er vel kjærligheten og lengselen sterkere enn hos dem som aldri får hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. august 2009 #203 Del Skrevet 3. august 2009 Dette er et litt av problemstillingen. En er ikke alene om avgjørelsen. Og selv om en gjerne vil kjempe med nebb og klør selv for å få sin soulmate, er det ikke sikkert han velger det samme. Det trenger ikke bety at hun ikke er hans soulmate, men heller at han føler han ikke kan bygge sin lykke på andres ulykke. Og aldri er vel kjærligheten og lengselen sterkere enn hos dem som aldri får hverandre... Nei, og ingenting føles så bortkastet heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 5. august 2009 #204 Del Skrevet 5. august 2009 Vist en "ødelegger" et forhold for å få sin soulmate(og da mest sansynligvis hans/hennes soulmate)?.. Hva har du da ødelagt?.. Vil nå nesten si at du har åpna øynene til vedkommende og dratt han bort fra et "dårlig" forhold... Mulig det er bare eg som ser det slikt.. Jeg dro kreket ut av et dårlig, dysfunksjonelt og destruktivt forhold. Etterpå gikk hun rett tilbake inn i det. Gale mannen ringte meg og foreslo fleipende en trekant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stx Skrevet 5. august 2009 #205 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg dro kreket ut av et dårlig, dysfunksjonelt og destruktivt forhold. Etterpå gikk hun rett tilbake inn i det. Gale mannen ringte meg og foreslo fleipende en trekant. Rare folk her i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 5. august 2009 #206 Del Skrevet 5. august 2009 Vist en "ødelegger" et forhold for å få sin soulmate(og da mest sansynligvis hans/hennes soulmate)?.. Hva har du da ødelagt?.. Vil nå nesten si at du har åpna øynene til vedkommende og dratt han bort fra et "dårlig" forhold... Mulig det er bare eg som ser det slikt.. Har sagt før her at jeg har møtt en som jeg opplevde som min soulmate, han var gift, de hadde to små barn. Å bryte opp det forholdet hadde nok føltes ille. Men jeg har aldri opplevd en slik umiddelbar kontakt med noen før, så det var ikke tanken på å ta han fra familiem som stoppet meg. Allikevel hadde han ikke vært gift ville vi kanskje vært sammen i dag. Men jeg våget ikke å ta sjansen på at vi kom til å vare. Jeg var redd for at det kom til å "brenne" kort og intenst. Og at familien hans ble ødelagt for ingenting. Det var et par andre ting også, som sammenlagt gjorde at jeg valgte å trekke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2009 #207 Del Skrevet 5. august 2009 Har sagt før her at jeg har møtt en som jeg opplevde som min soulmate, han var gift, de hadde to små barn. Å bryte opp det forholdet hadde nok føltes ille. Men jeg har aldri opplevd en slik umiddelbar kontakt med noen før, så det var ikke tanken på å ta han fra familiem som stoppet meg. Allikevel hadde han ikke vært gift ville vi kanskje vært sammen i dag. Men jeg våget ikke å ta sjansen på at vi kom til å vare. Jeg var redd for at det kom til å "brenne" kort og intenst. Og at familien hans ble ødelagt for ingenting. Det var et par andre ting også, som sammenlagt gjorde at jeg valgte å trekke meg. Du gjorde sikkert det rette valget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 5. august 2009 #208 Del Skrevet 5. august 2009 Du gjorde sikkert det rette valget Eller ikke, men det får jeg vel aldri vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stx Skrevet 6. august 2009 #209 Del Skrevet 6. august 2009 Eller ikke, men det får jeg vel aldri vite... Men det er jo ikke noe du trenger å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå