Gå til innhold

Kjoledrømmen ødelagt....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Så er altså min kjoledrøm ødelagt

og i den anledning lurer jeg på hvor langt dere, mine likesinnede,

har kommet i kjolekjøpeverdenen...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var leit å lese om kjolen din, Tex.

Min drømmekjole er ikke funnet enda - ikke på nett en gang, så det skal bli spennende å begynne å lete.

Lykke til i den videre "jakten" på en som er "som den skal være"

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede blitt litt lei av det jeg trodde var drømmekjolen... Nå aner jeg ikke hva jeg ser etter lenger. Lykke til med letingen etter ny kjole da Tex :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forvirret i alle kjolene jeg ser på nett at jeg ikke vet verken opp eller ned på meg selv... Har bestemt meg for ikke å gå i butikkene før til høsten, så skal prøve å ikke tenke for mye på kjole før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har idag funnet to nyydelige kjoler på nett jeg - om det blir noe a'la en av disse gjenstår å se, har ikke orientert meg så veldig i kjoleverdenen ennå - men foreløpig leder disse klart! :D De er veldig forskjellige fra hverandre, da jeg ikke vet helt hva jeg vil kle..

Her er den ene: http://www.moncheribridals.com/c_image.asp...c=tv36LargF.jpg

Og den andre: http://www.morilee.com/dress.php?id=207&h=1

Hva syns dere? Hvem er finest? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min skal bestilles over nett men ikke på lenge enda. Så jeg har ikke kommet så veldig langt kan man si. Men jeg har jo godt over et halvt år mer enn deg igjen å planlegge på da.

Verene, jeg likte også Morilee kjolen best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestem noe i forhold til kjole ennå. Tittet litt på nett, men har ikke prøvd noen. Eneste jeg vet er at den skal være en nyanse av hvit :lol:

Verene, vanskelig å si hvem som var finest, de var så forskjellige, men hvis jeg måtte velge en til meg tror jeg det ville bli morilee, men helst uten armene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet så veeeldig langt.

Annet enn at jeg har funnet kjolen min og skal bestille den over nett om en måneds tid (når jeg får penger that is...)

Finner ingen direkte linker til kjolen, men jeg kan se om jeg får lagt ut bilde på hjemmesiden vår når den kommer opp og kjører..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...