Gå til innhold

er han intr ?

Gjest Gjest_linnsolskinn_*

Anbefalte innlegg

Hei

jeg er ei jente på 32 som var på date med en veldig intr og kjekk fyr for ei uke siden =)

han tok først kontakt på en dateside men vi hadde ikke pratet sammen da vi tilfeldigvis møttes i byen ! jeg ga han nr mitt og han sendte meg mange meldinger. daten gikk veldig fint, han pratet mye og det viste seg vi hadde mye til felles tiltross for den store kulturforsjellen- han er fra Irak.

når vi gikk hvert til vårt sa han at vi sees igjen. hørte ikke noe fra han men to dager senere møtte jeg han tilfeldigvis igjen og spurte om han ville bli med ut dagen etterpå. han var positiv og da jeg tekstet han på vei ut dagen etter fikk jeg svar på minuttet :) han dukket opp og hilste på vennene mine men ble ikke så lenge da han hadde med seg et par kompiser som ville gå.. og han skulle på jobb senere på kvelden. da han gikk sa han at han sikker ble med ut neste gang og at han da kunne bli lengre.. dette er 3 dager siden og vi har ikke pratet siden. jeg vil helst ikke være den som tar kontakt - er vel redd for å bli avvist.. har ikke så mye selvtillit når det kommer til dating.

jeg vet ikke om han tester meg fortsatt- han sa på første date at han testet meg på sms om jeg var for desperat men jeg hadde bestått testen med glans =) han sa da også at han var intr i meg og spurte om jg var intr i han, noe jeg innrømte sjenert.

nå lurer jeg på hva dere andre tror og synes jeg skal gjøre? blir veldig glad for tips =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

Måtte sjekke alderen din etter å ha lest innlegget.

Han testet om du var desperat på sms. Når kommer neste test og hva er det?? Halloooo!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann

Rart d der.. I begynnelsen var visst jeg også både kjekk og "intr" og altslags bra for kreket.. Men etter en stund så var jeg stygg og ekkel og æsj, og psycho og det hele..

Hmm, du trådstarter, er det ikke damers jobb å spille hard to get? Finnes d noen annen måte?? Dessuten må du huske på at du gjerne ikke synes han er kjekk og intr om et halvt år. Du er 32, så du vet vel hva du skal gjøre etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan sikkert være en bra kar selv om han er fra Irak, men det der med kultur- og religionforskjell blir fort mer enn en utfordring.

Dessuten skriver du at han tester deg - veldig merkelig oppførsel spør du meg.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnhilda

Veldig spesielt. Hold deg unna! Leste du ikke forsiden i VG i dag, om OL helten i Marocco som mishandlet barna og nektet dem å se sin norske mor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om han er fra Irak eller Norge hadde jo ikke så mye med saken å gjøre , jeg har vært i et langt forhold til en tyrker tidligere og bodd og studert i utlandet så jjeg foretrekker utenlandske menn.

det jeg tenker på er om han er intressert og hva jeg skal gjøre når han tydelig vil treffes igjen men er dårlig på å ta kontakt.. eller er det bare meg som er utålmodig , vi møttes jo sist for 4 dager siden...

ps. jada jeg er 32 men er nok mye yngre i hodet :P

kan legge til at jeg er kunstner og han forfatter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_OsloMann
om han er fra Irak eller Norge hadde jo ikke så mye med saken å gjøre , jeg har vært i et langt forhold til en tyrker tidligere og bodd og studert i utlandet så jjeg foretrekker utenlandske menn.

det jeg tenker på er om han er intressert og hva jeg skal gjøre når han tydelig vil treffes igjen men er dårlig på å ta kontakt.. eller er det bare meg som er utålmodig , vi møttes jo sist for 4 dager siden...

ps. jada jeg er 32 men er nok mye yngre i hodet :P

kan legge til at jeg er kunstner og han forfatter :)

Du minner meg i grunnen litt om ei kunstnervenninne av meg.. Hun er veldig søt, og ei av de ytterst få jeg har møtt som jeg kunne kastet bort alt for å leve med. Men hun er hektet på utenlandske menn. Dess lenger borte fra, dess bedre, omtrent. Men hun har hatt sin fair share med problemer med dem også, og de fleste er en god del mer krevende (blant annet kontrollerende) enn hva som er vanlig med veldresserte norske menn. Den aller verste så langt var fra Marokko. Han ville ta henne med "på tur" der. Vi var livredde for at han ville stenge henne inne i morens hus og ikke la henne dra tilbake. Så vi gjorde alt vi kunne for å avverge den turen. Heldigvis ble den aldri noe av...

Menn fra Irak lever nok etter noe andre regler enn norske menn, men det er et ganske sekulært land. Med mindre han er en av de fundamentalistiske muslimene da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Fra Irak og tester henne på sms... Da venter vi på at TS blir førstesideoppslag i VG :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Rart d der.. I begynnelsen var visst jeg også både kjekk og "intr" og altslags bra for kreket.. Men etter en stund så var jeg stygg og ekkel og æsj, og psycho og det hele..

Hmm, du trådstarter, er det ikke damers jobb å spille hard to get? Finnes d noen annen måte?? Dessuten må du huske på at du gjerne ikke synes han er kjekk og intr om et halvt år. Du er 32, så du vet vel hva du skal gjøre etterhvert...

:fnise: kreket dukker stadig opp, hehe..måtte bare bemerke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
:fnise: kreket dukker stadig opp, hehe..måtte bare bemerke det..

Kreket er ikke bare et hvilket som helst krek - hun setter sine spor.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Helt enig med de ovenfor. Veldig spesielt. Veldig.

Men jeg har det litt som deg nå, har en som ikke er så veldig god på å ta kontakt selv, men er tydelig og klar på hva han vil med oss når vi er med hverandre. Jeg skjønner det egnetig ikke jeg heller. Liker å tro at de sitter der spent og venter like ivrig som oss på melding om å bli med ut eller noe... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig oppførsel å teste deg! Sånne spill er barnslige, syns nå jeg.

Merker jeg at en potensiell kandidat som jeg er interessert i, begynner å spille hard to get, tester meg eller spiller andre teite spill, mister jeg straks interessen. Jeg er en rett-på sak-person. Liker jeg ham, forteller jeg ham det i klartekst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohmygood skal legge til at han har bodd i europa siden han var 18 med engelske "stedforeldre", og det at han er kurder er ikke noe som plager meg i det hele tatt.

spill og testing synes jeg også er ganske teit men han ville bare se om jeg hadde mine egne meninger eller bare var enig i alt han sa. han var ellers rett ut .

han syntes jeg var litt sjenert på første date da, men jeg er alltid sjenert med nye folk. kansje han prøver å få meg til å ta kontakt først.. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Han kan sikkert være en bra kar selv om han er fra Irak, men det der med kultur- og religionforskjell blir fort mer enn en utfordring.

Dessuten skriver du at han tester deg - veldig merkelig oppførsel spør du meg.

Merkelig syntes eg og :/ er som oftest damene som står for testingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg tror ikke dette har noe med kultur å gjøre, selv om noen her inne ser seg litt blind på det.. :rolleyes:

Hva han tenker, føler og driver med er ikke lett å si.. Jeg syntes også det virker underlig, men det kan jo være at han er sjenert, prøver å bli kjent med deg eller noe sånt. At det tar tid kan jo også være så enkelt som at han har mye å gjøre?

Jeg tror vel egentlig bare du må ta tiden til hjelp og se hva som skjer, for jeg tror ikke noe av oss her inne klarer å komme frem til et godt svar..;)

Jeg er forresten sammen med en araber, og kan anbefale dette forumet: http://www.freeforum101.com/kulturkollisjo...kulturkollisjon

Der ser man seg ikke så blind på kultur, og tror ikke man kommer til å ende opp på forsiden av VG pga noen meldinger.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_OsloMann
Jeg er forresten sammen med en araber, og kan anbefale dette forumet: http://www.freeforum101.com/kulturkollisjo...kulturkollisjon

Der ser man seg ikke så blind på kultur, og tror ikke man kommer til å ende opp på forsiden av VG pga noen meldinger.;)

Jeg er enig om at det med "forsiden av VG" er noe livsfjernt hysteri. Det eksisterer hundretusener av små drama i hverdagen i dette landet. Kun noen promille av disse når noensinne forsiden av VG. Så å tro at akkurat de dramaene man leser om her i forumet skulle bli den "æren" til dels, er som å tro på at man skal vinne i lotto.

Men uansett, kurdere er jo også fremmedkulturelle. Og de har, slik jeg kjenner dem, en stort sett ganske macho kultur. Jeg tror det stort sett går greit for norske damer å være sammen med dem, så lenge det er er her i Norge - norsk lovverk gjelder jo. De er neppe bedre eller verre enn norske menn generelt - de har bare kanskje enkelte andre grunnforestillinger i bunn. Men det er jo individuelt, og kan uansett jobbes med. Men uansett, de er en minoritet, og har så vidt jeg har sett et ekstraordinært sterkt samhold. Det har jo både sine fordeler og bakdeler. Storartet om en blir med i "familien", men hva som skjer om en faller ut av igjen vet jeg ikke helt.

Lar du oss få vite hvordan det går videre, trådstarter.. ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen
Jeg er enig om at det med "forsiden av VG" er noe livsfjernt hysteri. Det eksisterer hundretusener av små drama i hverdagen i dette landet. Kun noen promille av disse når noensinne forsiden av VG. Så å tro at akkurat de dramaene man leser om her i forumet skulle bli den "æren" til dels, er som å tro på at man skal vinne i lotto.

Men uansett, kurdere er jo også fremmedkulturelle. Og de har, slik jeg kjenner dem, en stort sett ganske macho kultur. Jeg tror det stort sett går greit for norske damer å være sammen med dem, så lenge det er er her i Norge - norsk lovverk gjelder jo. De er neppe bedre eller verre enn norske menn generelt - de har bare kanskje enkelte andre grunnforestillinger i bunn. Men det er jo individuelt, og kan uansett jobbes med. Men uansett, de er en minoritet, og har så vidt jeg har sett et ekstraordinært sterkt samhold. Det har jo både sine fordeler og bakdeler. Storartet om en blir med i "familien", men hva som skjer om en faller ut av igjen vet jeg ikke helt.

Lar du oss få vite hvordan det går videre, trådstarter.. ? :-)

Jeg skjønner hva du mener, men jeg er allikevel litt sånn smålei av dette kulturdramaet.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

vi dater forsatt vi :) ses kke så ofte da men både jeg og han sender en meld el ringer en gang i blant. Jeg liker han veldig godt og kan leve med at ting går rolig. syns det var ganske fint at det tok en mnd før noe fysisk sjedde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester også min kjærestes sms bruk. Når det har gått for lang tid er jeg glad jeg ikke hører noe fra han når jeg ligger i andres armer - og seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...