Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #1 Del Skrevet 27. juli 2009 Når jeg endelig begynte å trives med å være singel har det dukket opp en gutt som har begynt å sjarmere meg i senk.. går rundt i svime og klarer ikke å tenke på noe annet enn han eller slutte å smile... Så utrolig koselig! Og vet dere hva, dette fortjener jeg! Med en eks som fikk meg til å føle meg så lite verd at jeg ikke trodde det var noe vits i leve videre. Og for ikke lenge siden trodde jeg aldri i verden at jeg kunne bli lykkelig igjen. Unner dere alle single her å oppleve dette, og om det det ikke skulle virke sånn akkurat nå så er det faktisk noe i klisjeen "det dukker opp når du minst venter det" Måtte bare dele min boblende glede og sommerfugler i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #2 Del Skrevet 27. juli 2009 Når jeg endelig begynte å trives med å være singel har det dukket opp en gutt som har begynt å sjarmere meg i senk.. går rundt i svime og klarer ikke å tenke på noe annet enn han eller slutte å smile... Så utrolig koselig! Og vet dere hva, dette fortjener jeg! Med en eks som fikk meg til å føle meg så lite verd at jeg ikke trodde det var noe vits i leve videre. Og for ikke lenge siden trodde jeg aldri i verden at jeg kunne bli lykkelig igjen. Unner dere alle single her å oppleve dette, og om det det ikke skulle virke sånn akkurat nå så er det faktisk noe i klisjeen "det dukker opp når du minst venter det" Måtte bare dele min boblende glede og sommerfugler i magen! Ja, det er jo hyggelig å høre at det er håp der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshimi Skrevet 27. juli 2009 #3 Del Skrevet 27. juli 2009 Bra for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 27. juli 2009 #4 Del Skrevet 27. juli 2009 Åå, jeg kjenner et lite snev av misunnelse! Lucky you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 27. juli 2009 #5 Del Skrevet 27. juli 2009 Når jeg endelig begynte å trives med å være singel har det dukket opp en gutt som har begynt å sjarmere meg i senk.. går rundt i svime og klarer ikke å tenke på noe annet enn han eller slutte å smile... Så utrolig koselig! Og vet dere hva, dette fortjener jeg! Med en eks som fikk meg til å føle meg så lite verd at jeg ikke trodde det var noe vits i leve videre. Og for ikke lenge siden trodde jeg aldri i verden at jeg kunne bli lykkelig igjen. Unner dere alle single her å oppleve dette, og om det det ikke skulle virke sånn akkurat nå så er det faktisk noe i klisjeen "det dukker opp når du minst venter det" Måtte bare dele min boblende glede og sommerfugler i magen! Jeg vet! Sånt er så utrolig irriterende. Har selv en fyr som er ganske interessant. Men jeg er akkurat på vei til å bli singel, så ingenting på meg ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 28. juli 2009 #6 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Aaaah, gratulerer! Så bra. Godt å høre sånne solskinnshistorier iblant. Kos deg videre. Endret 28. juli 2009 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #7 Del Skrevet 28. juli 2009 Når jeg endelig begynte å trives med å være singel har det dukket opp en gutt som har begynt å sjarmere meg i senk.. går rundt i svime og klarer ikke å tenke på noe annet enn han eller slutte å smile... Så utrolig koselig! Og vet dere hva, dette fortjener jeg! Med en eks som fikk meg til å føle meg så lite verd at jeg ikke trodde det var noe vits i leve videre. Og for ikke lenge siden trodde jeg aldri i verden at jeg kunne bli lykkelig igjen. Unner dere alle single her å oppleve dette, og om det det ikke skulle virke sånn akkurat nå så er det faktisk noe i klisjeen "det dukker opp når du minst venter det" Måtte bare dele min boblende glede og sommerfugler i magen! Grattis. Nyt følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afaia Skrevet 28. juli 2009 #8 Del Skrevet 28. juli 2009 Know the feeling. Etter et par ekser som behandlet meg som dritt, har jeg møtt en herlig kar Får håpe ikke skinnet bedrar denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hope_* Skrevet 28. juli 2009 #9 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, det er jo hyggelig å høre at det er håp der ute Er du en mann uten håp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #10 Del Skrevet 28. juli 2009 Er du en mann uten håp? Nei, jeg har fortsatt håpet Men samtidig innser jeg at det sannsynligvis ikke kommer til å bli lett å finne "den rette". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. juli 2009 #11 Del Skrevet 28. juli 2009 Gratulerer! Så koselig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå