lidia Skrevet 4. august 2003 #1 Del Skrevet 4. august 2003 Hvor kan jeg få tak i dette? Alltid når jeg lager kaker som er avlange, feks verdens beste eller sjokoladekake, har jeg ikke noe å ha de på. Har sett mange som har avlange fat i plast, men jeg klarer ikke å finne noen butikk som har dette. Noen som vet hvor....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 4. august 2003 #2 Del Skrevet 4. august 2003 Vet at Coop OBS i Tr.heim har dette (Heter "verdens beste-kakefat")... Vet ikke om denne butikken finnes i Oslo? Mulig andre i Coop-kjeden kan ha dette også. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 4. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. august 2003 Tuusen takk! Har faktisk ikke sjekket på Obs, men skal gjøre det neste gang jeg er der. Veldig bra forslag. Takker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. august 2003 #4 Del Skrevet 4. august 2003 IKEA Der har de slike "kakefat".. Jeg bruker mitt til den kaken jeg også Den kaken = Verdens beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #5 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har kjøpt et slikt fat på Binders... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. august 2003 #6 Del Skrevet 4. august 2003 Men hvorfor er det så vesentlig at det er i plast? Jeg ønsker meg også et avlangt kakefat, men ikke i plast akkurat... Men, forslagene her er gode, vil du ha kakefat i plast, så oppsøk obs, ikea, binders, og andre "sånne plasser", altså plasser du ikke normalt går for å finne pene kakefat. Prøvd Nille, europris etc? Dit ville jeg gått om jeg skulle hatt ett i plast. Men, det skal jeg jo ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. august 2003 #7 Del Skrevet 4. august 2003 Mique har mye hipt og kult i plast - kanskje kakefat også? Og Rafens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. august 2003 #8 Del Skrevet 4. august 2003 Vet at tupperware har en avlang kaketine i plast. Nå er jo selvfølgelig ikke fatet verdens peneste å se på, men det blir det vel neppe uansett dersom du absolutt skal ha det i plast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. august 2003 #9 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har også et sånt, veldig greit! Kjøpte mitt på Binders jeg også, så vidt jeg husker! Men de har noen fine i glass som koster et par hundre kroner, tror de har dem på OBS og også flere andre steder. Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 5. august 2003 #10 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg trengte flere slike fat sist vi hadde barnedåp, og fant dem på Nille. Om ikke fatet er spes pent i seg selv, kan du jo kle det med folie eller legge på slike hvite "kakeservietter" i papir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 5. august 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 5. august 2003 Her var det mange kjempefine forslag. Tusen takk alle sammen! Fatet må ikke være i plast, men det er det vi har på jobben så det var derfor jeg skrev plast. Spiller ingen rolle egentlig hva det er, bare det er avlangt, slik at jeg har noe å sette avlange kaker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 5. august 2003 #12 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg har kjøpt mitt gjennom Tupperware, og den er akkurat riktig størrelse til avlange kaker. Dessuten er det lokk med håndtak på, noe som er kjempepraktisk om man skal ha med seg kaken noe sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 5. august 2003 #13 Del Skrevet 5. august 2003 På christiania glassmagasin har de også noe de kaller "verdens-beste" fat, tror ikke det er plast men noe porselensaktig noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå