Gå til innhold

Falsk Facebookprofil

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg var i utgangspunktet skeptisk til Facebook, men diktet opp et navn og lagde en profil bare for å teste. Greit nok, etter å ha prøvd en stund så laget jeg en egen profil, og hadde tenkt å slette den andre. Problemet er bare at "han" har blitt så populær. Han får venneforespørsler og hilsener i fleng, det er mer enn jeg selv får. Han har ikke lagt ut bilde eller noe, og det navnet eksisterer garantert ikke. Likevel svermer folk rundt ham. Har snakket med folk som sier de kjenner ham, noen hadde til og med møtt ham. Han er visstnok kjekk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Den var jaggu god. Et liv i dette landet. Hahaha.

Gørrkjedelig, ikke mye annet å gjøre.

Nåh... det blir hva du gjørr'e til sjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i utgangspunktet skeptisk til Facebook, men diktet opp et navn og lagde en profil bare for å teste. Greit nok, etter å ha prøvd en stund så laget jeg en egen profil, og hadde tenkt å slette den andre. Problemet er bare at "han" har blitt så populær. Han får venneforespørsler og hilsener i fleng, det er mer enn jeg selv får. Han har ikke lagt ut bilde eller noe, og det navnet eksisterer garantert ikke. Likevel svermer folk rundt ham. Har snakket med folk som sier de kjenner ham, noen hadde til og med møtt ham. Han er visstnok kjekk! :ler:

:ler: kanskje han finnes? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Tipper TS er en fyr (eller dame) med god fantasi.

Siden han ikke eksisterer, er det rart at så mange legger han til som venn.

Du, og facebookvennene til profilen din er sikkert unge, vi litt eldre legger bare til follk vi kjenner eller i det minste vet hvem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...