Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #1 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg var i utgangspunktet skeptisk til Facebook, men diktet opp et navn og lagde en profil bare for å teste. Greit nok, etter å ha prøvd en stund så laget jeg en egen profil, og hadde tenkt å slette den andre. Problemet er bare at "han" har blitt så populær. Han får venneforespørsler og hilsener i fleng, det er mer enn jeg selv får. Han har ikke lagt ut bilde eller noe, og det navnet eksisterer garantert ikke. Likevel svermer folk rundt ham. Har snakket med folk som sier de kjenner ham, noen hadde til og med møtt ham. Han er visstnok kjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Del Skrevet 27. juli 2009 Er dette sant? Hva er profilnavnet hans da? (det du fant på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 27. juli 2009 #3 Del Skrevet 27. juli 2009 Du burde jo selge denne profilen til en eller annen fyr som er på jakt etter dame. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No wonder women Skrevet 27. juli 2009 #4 Del Skrevet 27. juli 2009 Få deg et liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #5 Del Skrevet 3. august 2009 Navnet er? Kanskje det er en fyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #6 Del Skrevet 3. august 2009 Få deg et liv. Den var jaggu god. Et liv i dette landet. Hahaha. Gørrkjedelig, ikke mye annet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 3. august 2009 #7 Del Skrevet 3. august 2009 Den var jaggu god. Et liv i dette landet. Hahaha. Gørrkjedelig, ikke mye annet å gjøre. Nåh... det blir hva du gjørr'e til sjæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. august 2009 #8 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg var i utgangspunktet skeptisk til Facebook, men diktet opp et navn og lagde en profil bare for å teste. Greit nok, etter å ha prøvd en stund så laget jeg en egen profil, og hadde tenkt å slette den andre. Problemet er bare at "han" har blitt så populær. Han får venneforespørsler og hilsener i fleng, det er mer enn jeg selv får. Han har ikke lagt ut bilde eller noe, og det navnet eksisterer garantert ikke. Likevel svermer folk rundt ham. Har snakket med folk som sier de kjenner ham, noen hadde til og med møtt ham. Han er visstnok kjekk! kanskje han finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #9 Del Skrevet 1. september 2009 Tipper TS er en fyr (eller dame) med god fantasi. Siden han ikke eksisterer, er det rart at så mange legger han til som venn. Du, og facebookvennene til profilen din er sikkert unge, vi litt eldre legger bare til follk vi kjenner eller i det minste vet hvem er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå