Gå til innhold

småbarnsmor og pendlerstudent!?!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

noen som har prøvd?? noen gode råd???

må kjøre 1 time hver vei for å komme til der jeg skal gå på skole.. skal levere barna i 2 forskj barnehager forsikkerhetskyld før jeg kommer meg avgårde og.. skal studere til førskolelærer..

er litt bekymret for den økomomiske biten, gode råd tas i mot når det gjelder sparetips :roll:

ellers, når er det best å gjøre lekser?? etter leggetid kanskje, eller er man trøtt og sliten da!!

tar imot alle gode råd og tips fra dere som har vært borti dette med stor takk.. trenger bekreftelser på at dette faktisk kommer til å gå kjempefint :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest celine

Har klart meg gjennom studier alene med to små barn, men har ikke hatt den lange reiseveien som du har. (ca halvtime hver vei)

Jeg klarte meg ved å sove lite over lengre perioder. Lekser gikk ihvertfall ikke mens barna var våkne, så da måtte jeg ta nettene til hjelp.

Ellers må du ikke være redd for å benytte deg av det nettverket du har med tanke på barnevakting etc. Husarbeid kan alltids tas senere, og sosialt liv får vente til du er ferdig.

Uff, syns nesten jeg høres ut som min egen mor nå... :(

Men jeg skal love deg at det er verdt det! Karakterene mine lå fra 1,75 til 1,00 og det er jeg stolt av. Helt nydelig å sitte med en jobb jeg virkelig har hatt lyst på og vite det at, om ikke annet så har barna mine en mamma de kan være stolte over.

Lykke til! :D Tror du kommer til å klare dette helt supert!

Det er utrolig hvor effektiv man blir når man har fryktelig mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...