Gå til innhold

Kvinnelige svømmere ser ut som menn

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Rompestuper'n er en mann. Nesten uten hode!

Endelig ble svømming litt spennende. Vil drakten holde på pupper og lår, eller må ryggsvømmingen sendes etter midnatt?

:fnise:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig ble svømming litt spennende. Vil drakten holde på pupper og lår, eller må ryggsvømmingen sendes etter midnatt?

laught.gif

Hehe, ja dette må vi følge med på. Må være god PR for svømmesporten det der.

Blir mennenes runder for meg da, så må bli flere lår enn pupper for min del trur jeg.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kraftige skuldre av svømming, men brede skuldere kan du ikke få. Bredden på skuldrene ligger i benbygningen din, og den forandrer seg ikke gjennom trening/svømming.

Jo, skjelettet forandrer seg også gjennom trening. Knokler som utsettes for belastning, forandrer seg i tråd med det. Man kan se på et skjelett hva slags aktivitet eieren har hatt, om han har vært fysisk aktiv, eller om han har vært passiv. Tykkelse på knokler, hvor de er tykkest og mest kompakte, størrelse og struktur i muskelfester, etc, etc. Alt sammen forandrer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aaberg

Sorry mac, men det er slik kvinner ser ut når de trener like mye som menn gjør. Se på hvordan gutter og menn farer opp og sutrer over hvor lite feminin f.eks. Madonna er, pga. musklene hun har utviklet. Selv skal menn få lov til å pumpe jern slik at de gjør maksimalt ut av kroppen sin og blir attraktive og sunne, men kvinner skal ikke få lov til det samme, i frykt for å ikke lenger være feminine? Veldig synd at kvinner blir stemplet maskuline så snart de har mye muskler. Hadde vært veldig kjekt om kvinner begynte å trene styrke like mye som menn trener styrke, slik at vi fikk sett at styrkeforskjellene mellom kjønnene ikke er så stor som mange av disse jernpumpe-mennene tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Herlighet, det faktum at hun har innovertiss gjør vel at hun ikke er maskulin. :kjefte:

Huffameg, at vi har veltrente kvinner i denne verden altså :ironi:

Nyhet: Kvinner kan være maskuline og menn kan være feminine!

Jeg er enig med de fleste her om at hun ser helt vanlig ut, men det innlegget der.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry mac, men det er slik kvinner ser ut når de trener like mye som menn gjør. Se på hvordan gutter og menn farer opp og sutrer over hvor lite feminin f.eks. Madonna er, pga. musklene hun har utviklet. Selv skal menn få lov til å pumpe jern slik at de gjør maksimalt ut av kroppen sin og blir attraktive og sunne, men kvinner skal ikke få lov til det samme, i frykt for å ikke lenger være feminine? Veldig synd at kvinner blir stemplet maskuline så snart de har mye muskler. Hadde vært veldig kjekt om kvinner begynte å trene styrke like mye som menn trener styrke, slik at vi fikk sett at styrkeforskjellene mellom kjønnene ikke er så stor som mange av disse jernpumpe-mennene tror!

Hvem klager? Jeg syns Madonna er dritsexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvem klager? Jeg syns Madonna er dritsexy.

Hvem er du? Tror du at fordi du synes Madonna er dritsexy så synes alle at hun er dritsexy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du? Tror du at fordi du synes Madonna er dritsexy så synes alle at hun er dritsexy?

Tror du at fordi noen mener at hun ikke er det, så er hun ikke det? Og hvem fan er DU? nickless!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som driver sport ser tu som menn. Karen Marie Ellefsen er jo en av dem...

Hun ser nå mest litt anorektisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyhet: Kvinner kan være maskuline og menn kan være feminine!

Jeg er enig med de fleste her om at hun ser helt vanlig ut, men det innlegget der.. icon_rolleyes.gif

Ja, hva med det innlegget der. Kunne jo vært fint med en begrunnelse.

Poenget mitt er at det er mange måter å være feminin og kvinne på. Det er klart at menn kan ha feminine tendenser og omvendt.

(Tar ikke her med de som er født med en feil kjønn, da det er en litt annen diskusjon, mener jeg)

Forstår bare ikke hvorfor f.eks menn synes kvinner ikke er feminine nok hvis de har kort hår eller er litt veltrente. Som feks bildet her. De viktigste bestandelene er da der enda. Jeg personlig klarer ikke å se det. Så lenge de ikke oppfører seg fullstendig som menn liksom.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle hvordan kroppen ser ut, når det er hennes " jobb"?

Det er jo ikke rart det er mye spiseforstyrrelser i idretten i Norge, når kropper hele tiden skal under lupen.

Hennes kropp er et resultat av en naturlig prosess. Hun svømmer, bruker bestemte muskelgrupper, får et stort lungevolum, ect, og derfor blir kroppen hennes slik.

Skulle nesten tro folk mente hun burde slutte med å svømme, siden svømmeprosesser gir en slik fasong.

Synes kvinner med muskler er utrolig kult. Heller litt muskuløs og veltrent, enn et beinrangel som ikke viser en eneste muskel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SjangleÅsnøvle

Nok et eksempel på hvordan kvinner skal rakke ned på andre for å føle seg bedre. Denne føltes veld godt, ts? "Jeg sliter jo veldig med selvbildet mitt, men jeg ser hvertfall ikke ut som en mann, og er ikke så taper at jeg gidder å bli god på noe. TIHI". Dessuten ser hun ikke ut som en mann, derimot har hun mye mer talent enn deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SjangleÅsnøvle
Du får kraftige skuldre av svømming, men brede skuldere kan du ikke få. Bredden på skuldrene ligger i benbygningen din, og den forandrer seg ikke gjennom trening/svømming.

haha noe så ignorant. vet du hvor skuldermuskelen ligger? den ligger på øverste del av overarmen, og man kan tydlig bli bredere av å trene. Eller trodde du, som mange andre utrente mennesker, at senene rundt nakken var skuldermusklene? Løft armen din opp til 90grader og kjenn på den øverste delen av armen din. der vil du tydlig kjenne at du har en muskel, og denne kan naturligvis trenes opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de ser ikke ut som menn. De ser ut som kvinner som driver med svømming på profesjonelt nivå. En hvilken som helst mann på gata ser ikke ut som en kvinne bare fordi han er milevis unna å se ut som en veltrent mann. Det er faktisk normalt at kvinner får muskler av å drive hard fysisk idrett på toppnivå. Noen kvinner får mer muskler enn andre kvinner, på samme måte som noen menn får mer muskler enn andre menn. Tåpelig å si at muskuløse kvinner ser ut som menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...