Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #1 Del Skrevet 27. juli 2009 Er det vanlig at kvinner er så kraftige? http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article3188226.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursus Maritimus Skrevet 27. juli 2009 #2 Del Skrevet 27. juli 2009 Hun ser da ikke ut som en mann? Hun ser ut som en trent jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #3 Del Skrevet 27. juli 2009 Hun ser da ikke ut som en mann? Hun ser ut som en trent jente. Men har kvinner så brede skuldrer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #4 Del Skrevet 27. juli 2009 Men har kvinner så brede skuldrer da? Jeg tror du skal gå ut av hulen du sitter i så kan du se hvor forskjellig kvinner kan se ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blubb Skrevet 27. juli 2009 #5 Del Skrevet 27. juli 2009 Men har kvinner så brede skuldrer da? Mange kvinnelige svømmere har brede skuldrer, det er fordi de bruker armene så mye når de svømmer det og derfor må de trene opp armene sånn at de klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 27. juli 2009 #6 Del Skrevet 27. juli 2009 Brede skuldre er veldig lite feminint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #7 Del Skrevet 27. juli 2009 Når man driver med en slik sport, så får man brede skuldre, men hun ser ikke ut som en mann da. Jeg har sikkert selv bredere skuldre enn gjennomsnittet siden jeg trener styrke, men det utjevnes av at jeg har hofter. Det ser ut som svømmere ofte har smale hofter, så da virker sikkert skuldrene veldig brede. Heldigvis tilhører jeg de jentene som synes det er fint med litt muskler på en kvinnekropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 27. juli 2009 #8 Del Skrevet 27. juli 2009 Ho der er då heilt normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #9 Del Skrevet 27. juli 2009 Ho der er då heilt normal. Enig, hun er da slet tikke unormalt bred over skuldrene. Jeg er bredere enn henne, og jeg ser ikke ut som en mann. Forøvrig høres det svært lite fristende ut å drive med en sport hvor draktene er så trange at man bruker 20 minutter på å få dem på seg - og da har man trent seg ned fra 45 minutter (!). Takke meg til den posete karatedrakten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Relativista Skrevet 27. juli 2009 #10 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Det er ikke sant at alle kvinnelige svømmere ser ut som menn. Irene Dalby så da ikke ut som en mann? EDIT: Nordenstam ser ut som en mann i formene, det er helt klart. Brede skuldre, smalt bekken, det eneste som er kvinnelig, er at hun har relativt mye fett, og halvveis normale bryster. Hun ser kjempesterk ut. Hun ville nok brukket vinneren av Tour de France i to. Endret 27. juli 2009 av Relativist1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. juli 2009 #11 Del Skrevet 27. juli 2009 Mange kvinnelige svømmere har brede skuldrer, det er fordi de bruker armene så mye når de svømmer det og derfor må de trene opp armene sånn at de klarer det. Du får kraftige skuldre av svømming, men brede skuldere kan du ikke få. Bredden på skuldrene ligger i benbygningen din, og den forandrer seg ikke gjennom trening/svømming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blubb Skrevet 27. juli 2009 #12 Del Skrevet 27. juli 2009 Du får kraftige skuldre av svømming, men brede skuldere kan du ikke få. Bredden på skuldrene ligger i benbygningen din, og den forandrer seg ikke gjennom trening/svømming. Ok, men du skjønte kanskje hva jeg mente likevel, selv om jeg ikke uttrykte meg 100 % korrekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyrus Skrevet 27. juli 2009 #13 Del Skrevet 27. juli 2009 Det kan du ikke si/spørre om. Det er like relativt som å si at alle som ikke trener er tjukke. NOEN kvinnelige svømmere ligner på menn, mens andre ikke gjør det. NOEN mennesker som ikke trener er tjukke, mens andre er tynne. Du kan selvfølgelig si at de fleste kvinnelige svømmerne du har sett ligner på menn, men da har du ikke sett mange. Jeg syns ikke at den svømmeren på bildet lignet på en mann i det hele tatt! Hun var, som mange over nevner, en trent jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 27. juli 2009 #14 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei. Det er en grunn for at svømmere har en sterk rygg, de trener den ekstremt mye og trenger en solid sterk rygg vist de skal bli en dyktig svømmer. Jeg syntes det blir feil av deg og komme og si at "ALLE kvinnelige svømmere ser ut som en mann, for det gjør de alldelers ikke. Jeg syntes det er jaggu meg på tide at du bør ta deg en tur til svømmehallen igjen. MVH. Per Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 27. juli 2009 #15 Del Skrevet 27. juli 2009 Brede skuldre er veldig lite feminint. Snakk for deg sjølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #16 Del Skrevet 27. juli 2009 Spiller det noen rolle om det er vanlig eller ikke? Folk må da få trene så mye eller lite de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 27. juli 2009 #17 Del Skrevet 27. juli 2009 Det bildet der er tatt med vidvinkel på ganske nært hold. Alle får rare proporsjoner av sånt. Hun er nok litt mer balansert hvis du ser henne rett på, eller hvis du ser et bilde tatt med en mer normal brennvidde på en litt mer normal avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 27. juli 2009 #18 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Herlighet, det faktum at hun har innovertiss gjør vel at hun ikke er maskulin. Huffameg, at vi har veltrente kvinner i denne verden altså Endret 27. juli 2009 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 27. juli 2009 #19 Del Skrevet 27. juli 2009 Flott dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. juli 2009 #20 Del Skrevet 27. juli 2009 jeg så bare rompebildet på vg og trodde det var mann. men kvinnfolk ska da få lov til å se ut som de vil, hu er jo godt trent, bedre det enn verste slasken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå