Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #1 Del Skrevet 26. juli 2009 Ønsker meg en klassisk Chanel 2.55 veske. Har lest litt på nett og funnet ut at den finnes i forskjellige størrelser, skinnvarianter osv. Finner ikke ut av hvordan de ulike skinnvariantene ser ut. Noen som kan hjelpe? Noen som vet pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. juli 2009 #2 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg kjøpte min 2.55 i London for to år siden, den er sort og i caviar skin. Betalte ca. 12000 norske. Det er en skinnvariant som er kanskje 4-5000 dyrere, hvor skinnet er mykere. Mitt skinn er ganske fast, fordelen med det er at vesken holder seg fin selv ved daglig bruk. Jeg har en liten modell, den som er den vanligste på denne typen veske, tror jeg. Vt at den finnes i større versjoner også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 27. juli 2009 #3 Del Skrevet 27. juli 2009 Anbefaler Chanel-underforumet på TPF (The PurseForum) http://forum.purseblog.com/chanel/ Her finner du en drøss av informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå