Gå til innhold

Vask av BH`er!

Gjest Dolphina

Anbefalte innlegg

Rett i vaskemaskinen på 40 grader, ingen vaskepose... :-? Kanskje det er derfor de blir så fort stygge, he he! :wink: OK, nå skal jeg snart kjøpe meg vaskepose jeg også, som dere andre fornuftige jenter her! :hoppe:

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bente30

Jeg vasker alle bhene for hånd. Tar ikke sjanse på å ødelegge vaskemaskinen flere ganger nå etter 3 ganger.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken avdeling av HM da?

Du finner vaskenett/vaskeposer i undertøysavdelingen. Er noen ganger vanskelige å finne frem til, spør derfor i betjeningen dersom det oppstår problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Du finner vaskenett/vaskeposer i undertøysavdelingen. Er noen ganger vanskelige å finne frem til, spør derfor i betjeningen dersom det oppstår problemer.

Hmms, jeg får klatre meg opp i etasjene da, undertøy er el i 3.? Eller 4? Jeg husker aldri det der... Vel, en dag jeg ikke rekker den bussen som går direkte, eller rekker en tideligere buss, så skal jeg tusle inn der. Jeg gidder ikek gå av en direktebuss for å handle, og så vente på neste buss hjemmover, enn så lenge vasker jeg for hånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vaskepose, men er dessverre litt for lat til å bruke den :roll:

Spilene har satt seg fast noen ganger, men modern har alltid fiksa det! Men nå som jeg bruker vaskekjeller i blokk, burde jeg kanskje begynne å bruke dette nettet igjen. Men med bh skift hver dag, må jeg vel ha mange poser da eller :-? hmmf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmms' date=' jeg får klatre meg opp i etasjene da, undertøy er el i 3.? Eller 4?[/quote']

Hum, er ikke kjent på H&M i Bergen, jeg. Du får heller klatre deg oppover, trim får du i hvertfall! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg endelig prøvd å vaske BHene mine i vaskmaskin med vaskepose! Helt genialt det jo. Tidligere vasket jeg med hånd og det var en skikkelig drittjobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for komplisert for meg :D rett i maskinen på 40 grader..... så ser da mine BHer ut deretter også, meget slitte etter kort tid. Slums, slums.

De ekstra fine vasker jeg faktisk for hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har de siste to årene bare brukt ammebh uten spiler, rett i maskinen. Med spiler så håndvasker jeg, men skulle kanskje gått til innkjøp av en vaskepose..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessuten et luretriks.

De gangene jeg ikke finner vaskeposen (de forsvinner nemlig bestandig her hos meg) putter jeg bh-ene inni ei tynn strømpebukse som er litt ødelagt. For eksempel inni beinet, og knyter en knute på strømpebuksa slik at det blir en "strømpebuksebein-pose".

Da føler jeg dessuten at jeg får litt gjenbruk på strømpebukser som blir ødelagt av ingenting.

Og det passer sunnmøringen i meg bra :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

sunnmørignen meg har vært avsted og kjøpt en slik vaskepose for den nette sum av 19,50 hos HM. Kan ikke si det var en enorm investering, dersom det virkelig gjør at jeg sparer meg den håndvasken...

Det er påtide med en slik omgang nå nemlig, det var motivasjon nok til å hoppe av bussen og klatre meg opp i 4. etasje, hvor jeg etter bare LITT leting fant dem. Flott, nå skal jeg sette på vaskemaskina! Og så skal ejg putte meg selv i dusjen også trur jeg, løp litt etter bussen for å rekke den, i egentlig ett lag for mye med klær, så jeg ble god og varm. Da er det deilig med en dusj før jeg lager middag til min kjære kommer hjem. Eller, når jeg ser på klokka, en dusj mens potetene koker, tenker jeg. Det tar jo bestandig sånn tid (koker nesten aldri poteter jeg, men ahn ba om det i dag)

Jepp, vaskepose skal prøves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...