Gå til innhold

Vask av BH`er!

Gjest Dolphina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Etter å ha ødelagt jobbens vaskemaskin pga løs spile, bruker jeg alltid vaskenett. Gidder ikke vaske for hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolphina

Mine blir så klompete, mens kanskje de ikke blir det hvis jeg vasker dem i nett. Glemmer nemlig det noen ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker alle BH'ene mine for hånd, jeg, enda jeg faktisk er veeeldig lat.... Derfor har jeg kjøpt meg mange BH'er så jeg ikke trenger å ta et oppgjør med håndvask oftere enn annenhver uke :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en billig vaskepose på H&M, jeg. Helt ypperlige. Legger BH'en i vaskeposen, stiller maskinen inn på 60 grader. Simsalabim, ren og pen BH med spiler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Håndvask fordi jeg ikke har giddet gå til anskaffelse av vaskenett.... Tar ikke oppgjør med håndvasken så altfor ofte da, for jeg har litt å velge i, og er ikke "hysterisk" på å ha en nyvasket hver morgen (legg merke til, jeg vil ha en REN, men den trenger ikke være nyvaska)

Men, kanskje jeg skal luske meg inn på HM og se om jeg finner et vaskenett. Tross alt, jeg bytter buss rett utenfor døra hver dag, dvs, de dagene jeg ikke klarer å tilpasse meg akkurat til en buss som går hele veien hjem da, har blitt flink til det i det siste, men uansett stopper bussen utenfor døra til HM. Kanskje, kanskje ejg skal gidde å tusle inn der en dag. Hvilken avdeling av HM da? Kom på at det er kosmetikkavdelinga jeg stopepr utenfor, andre avdelinger, da må late meg til å gå i trapper og sånn... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører dem på 'ullprogram' dvs. redusert mekanisk bearbeiding, i kombinasjon med 60 grader. ennå ikke klart å ødelegge verken spiler eller vaskemaskin på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

i vaskepose sammen med andre klær. det går greit det... bortsett fram en gang for noen år siden da spilen datt ut og det ble hull i posen samtidig. men spilen kom ut av maskina litt etter litt og det gikk bra tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Bh i vaskepose og rett i maskinen med de andre klærne....

Vasker BH-er på alt fra 40-90 grader, alt etter hva de tåler...

Har aldri opplevd at spilen har forsvunnet...

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...