Gjest Dolphina Skrevet 4. august 2003 #1 Del Skrevet 4. august 2003 Hvordan gjøær du dette? Gir du F... og slenger den i vaskemaskinen eller vasker du den for hånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. august 2003 #2 Del Skrevet 4. august 2003 Bruker vaskenett og vasker den i maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 4. august 2003 #3 Del Skrevet 4. august 2003 Vaskepose og vaskemaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. august 2003 #4 Del Skrevet 4. august 2003 Vaskepose i maskin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. august 2003 #5 Del Skrevet 4. august 2003 Etter å ha ødelagt jobbens vaskemaskin pga løs spile, bruker jeg alltid vaskenett. Gidder ikke vaske for hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 4. august 2003 #6 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg er for lat til å vaske for hånd, så hos oss er det vaskepose i vaskemaskinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. august 2003 #7 Del Skrevet 4. august 2003 Som de andre her... Putter dem i vaskepose og deretter i vaskemaskinen. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 4. august 2003 #8 Del Skrevet 4. august 2003 Mine blir så klompete, mens kanskje de ikke blir det hvis jeg vasker dem i nett. Glemmer nemlig det noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. august 2003 #9 Del Skrevet 4. august 2003 Vaskepose i maskinen på 40 grader.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 4. august 2003 #10 Del Skrevet 4. august 2003 Vaskepose i vaskemaskin :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. august 2003 #11 Del Skrevet 4. august 2003 Ja, vaskepose og inn i maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. august 2003 #12 Del Skrevet 4. august 2003 Vasker alle BH'ene mine for hånd, jeg, enda jeg faktisk er veeeldig lat.... Derfor har jeg kjøpt meg mange BH'er så jeg ikke trenger å ta et oppgjør med håndvask oftere enn annenhver uke Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 4. august 2003 #13 Del Skrevet 4. august 2003 Har kjøpt en billig vaskepose på H&M, jeg. Helt ypperlige. Legger BH'en i vaskeposen, stiller maskinen inn på 60 grader. Simsalabim, ren og pen BH med spiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 4. august 2003 #14 Del Skrevet 4. august 2003 Vaskepose i maskinen her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. august 2003 #15 Del Skrevet 4. august 2003 Håndvask fordi jeg ikke har giddet gå til anskaffelse av vaskenett.... Tar ikke oppgjør med håndvasken så altfor ofte da, for jeg har litt å velge i, og er ikke "hysterisk" på å ha en nyvasket hver morgen (legg merke til, jeg vil ha en REN, men den trenger ikke være nyvaska) Men, kanskje jeg skal luske meg inn på HM og se om jeg finner et vaskenett. Tross alt, jeg bytter buss rett utenfor døra hver dag, dvs, de dagene jeg ikke klarer å tilpasse meg akkurat til en buss som går hele veien hjem da, har blitt flink til det i det siste, men uansett stopper bussen utenfor døra til HM. Kanskje, kanskje ejg skal gidde å tusle inn der en dag. Hvilken avdeling av HM da? Kom på at det er kosmetikkavdelinga jeg stopepr utenfor, andre avdelinger, da må late meg til å gå i trapper og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. august 2003 #16 Del Skrevet 5. august 2003 kjører dem på 'ullprogram' dvs. redusert mekanisk bearbeiding, i kombinasjon med 60 grader. ennå ikke klart å ødelegge verken spiler eller vaskemaskin på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 5. august 2003 #17 Del Skrevet 5. august 2003 Har bestandig hatt det sammen med resten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. august 2003 #18 Del Skrevet 5. august 2003 I vaskepose og så i maskinen på 40 grader. Hvite med hvitt tøy og sort med mørkt tøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 5. august 2003 #19 Del Skrevet 5. august 2003 i vaskepose sammen med andre klær. det går greit det... bortsett fram en gang for noen år siden da spilen datt ut og det ble hull i posen samtidig. men spilen kom ut av maskina litt etter litt og det gikk bra tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2003 #20 Del Skrevet 5. august 2003 Bh i vaskepose og rett i maskinen med de andre klærne.... Vasker BH-er på alt fra 40-90 grader, alt etter hva de tåler... Har aldri opplevd at spilen har forsvunnet... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå