Tjorven Skrevet 4. august 2003 #1 Del Skrevet 4. august 2003 I helgen pratet vi litt hjemme om hva vi hadde villet utdanne oss inneom om vi kunne velge på nytt. Selv kunne jeg tenkte meg å utdanne meg til blomsterekoratør, da jeg har litt interesser for det feltet. Mannen min mener jeg fortsatt er ung og har muligheten til å satse på en sånn karriere, men jeg er litt skeptisk til å begynne helt på nytt. Men er det noen som er utdannet som blomsterdekoratør som kan si litt om det. Hva slags utdanning trenger man? Hvordan kan jeg enklest mulig omskolere meg? Hva vil det koste? Hvor lang tid vil det ta? Hvordan er jobbutsiktene? Hvordan er lønnen? Noen som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #2 Del Skrevet 7. august 2003 Blomsterdekoratør er kurs i videregående skole som man kan ta etter GK Formgivningsfag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #3 Del Skrevet 17. august 2003 Altså, du må ta grunnkurs formgivingsfag. Deretter tar du VK1 blomsterdekoratør, og etter det tror jeg du må være lærling i enten 1 eller 2 år. Jeg vet de har dette faget på Lier videregående ihvertfall :blunke: Og man er aldri for gammel til å gå på skole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murron Skrevet 20. august 2003 #4 Del Skrevet 20. august 2003 Floristen skole i Stavanger har jeg hørt om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå