Mr.Guy Skrevet 26. juli 2009 #1 Del Skrevet 26. juli 2009 Noen av oss single som har planer om å dra innom Norway Cup disse dagene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 26. juli 2009 #2 Del Skrevet 26. juli 2009 Nei, flere år siden jeg var der sist. Skal du dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 26. juli 2009 #3 Del Skrevet 26. juli 2009 Noen av oss single som har planer om å dra innom Norway Cup disse dagene da? Der er det bare svineinfluensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 26. juli 2009 #4 Del Skrevet 26. juli 2009 Er det ikke bare veldig unge folk der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 26. juli 2009 #5 Del Skrevet 26. juli 2009 Er det ikke bare veldig unge folk der da? Svineinfluense og bare unge folk da. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 26. juli 2009 #6 Del Skrevet 26. juli 2009 Svineinfluense og bare unge folk da. Hehe Ok, jeg skal ikke på Norway cup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 26. juli 2009 Dette var dårlig altså. Jeg skal dit ja. Vet om mange i 19-20 års aldern som skal dit og oppleve magien med fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå