Gå til innhold

Mette-Marit var single og gravid den gang

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Dagny

Hun var fattigjenta fra Kristiansand, som uten utdanning, uten penger og uten utseende go fin kropp fikk kronprinsen og er omgangsvenn med kjendiser og kongelige bare fordi kronprinsens status er slik.

Hun var trygdemottaker i NAV-systemet akkurat som sin far, og likevel er Marianne Ulrichsen, Celina Midelfart, Dronning Sonja, Sveriges kongelige, Kong Harald, danske Mary og Fredrik og alle de andre venner med henne i dag.

Hvordan kunne MM passe inn med den bakgrunnen hun har? Og et barn hadde hun og...hvor mange menn i upper class velger en slik pike? Nesten ingen....men kronprinsen gjorde det.

Hvor desperat var han?

Ingen av de andre kongelige har slike omgangskretser eller, kun Haakon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hun var fattigjenta fra Kristiansand, som uten utdanning, uten penger og uten utseende go fin kropp fikk kronprinsen og er omgangsvenn med kjendiser og kongelige bare fordi kronprinsens status er slik.

Hun var trygdemottaker i NAV-systemet akkurat som sin far, og likevel er Marianne Ulrichsen, Celina Midelfart, Dronning Sonja, Sveriges kongelige, Kong Harald, danske Mary og Fredrik og alle de andre venner med henne i dag.

Hvordan kunne MM passe inn med den bakgrunnen hun har? Og et barn hadde hun og...hvor mange menn i upper class velger en slik pike? Nesten ingen....men kronprinsen gjorde det.

Hvor desperat var han?

Ingen av de andre kongelige har slike omgangskretser eller, kun Haakon?

Ditt menneskesyn er ikke bra, anbefaler deg å få ett mer nyansert syn på livet.

Det finnes heldigvis noe som er ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rosa_*

D andre single rike og kongelige velger jo ikke slike som Mette-Marit, hun lager posepasta og tunfisk fra boks...det er bare ikke mulig.

Single og vellykkede menn her (KG): velger dere etter statusen til dama: inntekten hennes og utdanningen?

Bryr en Konservativ Mann seg om hennes bakgrunn: foreldrene er kanskje harry og jenta har vokst opp i campingvogn: kan han da like henne?

En Askepott som MM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D andre single rike og kongelige velger jo ikke slike som Mette-Marit, hun lager posepasta og tunfisk fra boks...det er bare ikke mulig.

Single og vellykkede menn her (KG): velger dere etter statusen til dama: inntekten hennes og utdanningen?

Bryr en Konservativ Mann seg om hennes bakgrunn: foreldrene er kanskje harry og jenta har vokst opp i campingvogn: kan han da like henne?

En Askepott som MM?

Tviler...norske menn henter kvinner fra Russland og Somalia. Haakon tok en MM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hmmm_*

Hvis Håkon hadde tatt MM bare fordi han var desperat, hadde ekteskapet deres idag neppe vært så bra som det er, mener jeg.

På bilder ser man mye av hvordan de har det og hvilke følelser de har for hverandre. Man kan også se på bildene at barna er harmoniske - dette hadde de ikke vært hvis forholdet mellom foreldrene var uten kjærlighet.

Kjærligheten spør nemlig ikke etter sosial status og et perfekt utseende. Dermed er det høyst sannsynlig at disse 2 lever i et godt ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke si så veldig mye om det - for da blir jeg bare moderert .

Men jeg syns at de som skal presentere Norge som nasjon utad utenlands - selv bør være norske / hvite i det minste . Norge er enda ikke blitt så utvannet av innvandrere - at kronprinsen MÅ ha en farget kone ...

En dråpe mørkhudet genetikk der - og hele kongehuset er plutselig blitt en gjeng farvede ...Det ville nokk sett rart ut ....he he

Hehe, det er en morsom tanke, jeg har ikke tenkt på dette før. En skikkelig vakker negerdronning av Norge, litt sånn ala Iman i videoen til Michael Jackson "Remember the Time?"

Nå er det jo sånn at kongehuset skal være flott og pompøst, synes jeg. Poenget er jo å få fram at vi er finere enn om vi kun hadde hatt en president. Det skal være litt gammeldags og med schwung over seg. Da kan en ikke ha reklame for freia melkesjokolade på balkongen hver 17. mai.

Nå er jo ikke Mette Marit noe godt valg da. Når en snakker om at barna må leve opp til foreldrene, så tror jeg ikke det var det folkelige aspektet ved konevalget som måtte toppes. Det hadde vært litt bedre for alle som liker kongehuset om han ikke hadde valgt seg ei halvnarkoman og lavtutdannet dame med barn. Håkon er en grei kar, han. Men jeg trodde poenget var å ha en konge, jeg.

Skal det fortsette slik det gjør nå, så kan en like godt begynne å velge konge på bakgrunn av missekonkurranser og mr. Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_hmmm_*

MM rører ikke narkotika nå, og Marius ser ut til å være en flott unge. Så dette er ikke lenger lenger ting som taler mot MM.

Hvis Håkon elsker MM og de lever i et godt ekteskap, vil han også utføre sin jobb som kronprins og konge godt sammen med MM. Det har også vist seg at representerer Norge utad godt, men også her i landet.

Det viktige er at de har funnet den rette- og det har de gjordt med hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Mette-Marit var i følge Se og Hør og Her og Nå gravid da hun traff kronprisen for første gang. Da var hun 23 år.

Og nå viser det seg at hun ikke har nok poeng til å komme inn på studier.

Tar single menn alt, så lenge de får seg noe?

http://www.snl.no/.nbl_biografi/Mette-Marit/utdypning

Ifølge linken din var hun ikke gravid da hun møtte kronprinsen!

Det står:

Sønnen Marius ble født 13. januar 1997, og samme år flyttet Mette-Marit tilbake til hjembyen, til en liten leilighet i nærheten av sin mor. Hun tok examen philosophicum ved Agder distriktshøgskole 1997.

Sommeren 1999 traff Mette-Marit kronprins Haakon på Quart-festivalen i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*

Aha! Ser nå at de også møttes tidligere.

De to hadde også møttes gjennom felles kjente under Quart-festivalen tre år tidligere.

De ble vel forelsket i hverandre, og hadde kjemi.

Hvis dama er fantastisk spiller det vel liten rolle om hun ikke har veldig gode karakterer. Og det er synd å skulle la ei dame gå fordi hun er alenemor.

Jeg synes det står stor respekt av valget til kronprinsen! Han lyttet til følelsene sine, og ikke det andre sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det står stor respekt av valget til krompen. Jeg syns også det er flott når to mennesker finner hverandre på tross av. Det jeg ikke syns, er at dette skal gjøre dem til et par verdig kongehuset. De er ikke "fine" nok. :fnise:

Vi er en rik nasjon. Det burde, i mine øyne, ha vært mulig å få skikkelige kongelige, samt et slott som ser ut som et slott, og ikke en bondegård med doriske søyler på en tue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det står stor respekt av valget til krompen. Jeg syns også det er flott når to mennesker finner hverandre på tross av. Det jeg ikke syns, er at dette skal gjøre dem til et par verdig kongehuset. De er ikke "fine" nok. :fnise:

Vi er en rik nasjon. Det burde, i mine øyne, ha vært mulig å få skikkelige kongelige, samt et slott som ser ut som et slott, og ikke en bondegård med doriske søyler på en tue.

Det var jo faktisk svenskene som bygde slottet en gang i tiden, så svenskekongen syns vel ikke han trengte bedre bolig når han en sjelden gang var i Norge ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at Mette Marit har realkompetanse nok til å komme inn på studier.. Jeg ville heller ha klødd meg i hodet over det dersom kronprinsen fant seg en dame som trålet se og hør etter informasjon om kjendiser og degraderte dem på et nettforum enn at han eventuelt traff en som var gravid og ikke hadde nok studiepoeng.

Det var en gang en artikkel i et norsk blad som viste til hva Mette Marit hadde av "utdannelse" og det ble sagt at hun aldri ville ha fått seg jobb med en slik CV.

Hun har, etter hva jeg vet, mange avbrutte studier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Preppen
Hva i all verden er galt med en alenemor?

Er vel bare det at mange forventer at en kommende konge velger en uten barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare det at mange forventer at en kommende konge velger en uten barn :-)

Kjærlighet spør ikke slike spørsmål;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Du er vel ikke i den posisjon at du kan ta noe som helst. Guttevalp uten jente

erfaring.

Tja jeg blir 26 så jeg er en mann. Jeg har kanskje bare vært sammen med ei i mitt liv men hun var jeg sammen med i 9 år. Fra jeg var 14 til 23.

Siden jeg var 23 har jeg ikke hatt kjæreste men det betyr ikke at jeg har levd de siste 3 årene i sølibat

Endret av Melchizedek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det var en gang en artikkel i et norsk blad som viste til hva Mette Marit hadde av "utdannelse" og det ble sagt at hun aldri ville ha fått seg jobb med en slik CV.

Hun har, etter hva jeg vet, mange avbrutte studier.

Nåja.. jeg hadde garantert ansatt noen med den erfaringen og den kompetansen hun har opparbeidet seg de siste 8- 9 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja.. jeg hadde garantert ansatt noen med den erfaringen og den kompetansen hun har opparbeidet seg de siste 8- 9 årene.

Ja, enig i det.

men: den største bøygen er å få sjanser idet man er uerfaren, ikke har utdanning og generelt ikke kan annet enn å servrere på Oslos uteservering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...