Gaupa Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 27. oktober 2009 neineinei neiii! Ingenting er galt Gaupa Jeg merket ikke jeg var gravid sist Takk Tar meg selv i å bli litt bekymret av og til.. Men det er vel slik at man begynner å blø kraftig og får vondt om det skulle skje noe fælt nå? Godt å høre at man ikke nødvendigvis må kjenne seg ubergravid for å være det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 #182 Del Skrevet 27. oktober 2009 Neiiiida! Jeg var bare veeeeldig sulten og glad i sjokolade jeg Og ganske så trøtt... Du er bare heldig, at du slipper kvalme, bekkenløsning og alt det der! :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 #183 Del Skrevet 27. oktober 2009 ps. var akkuratt lik deg. liiivredd noe skulle skje. men nyyyyyyyyyt magen..og gled deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 27. oktober 2009 Slipper iallefall unna det for nå..Men er jo enda tidlig, så kan vel fort komme kvalme og det som verre er. Men den tid den sorg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. november 2009 #185 Del Skrevet 1. november 2009 Hei Gaupa....nu har eg vært innom deg og oppdatert meg....og jiiiiihaaaaaa ser at du er GRAVID Lykke til videre i svangerskapet, og håper eg følger etter deg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 28. november 2009 #186 Del Skrevet 28. november 2009 Håper du holder deg i god form! Har du en fin helg? Her er vi i 'maratonuka' men ble ikke helt hver dag likevel Stakkars mannen er litt sår Idag er det teater Koooos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå