Gå til innhold

lurt

Gjest Gjest_hmm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hmm_*

Traff en på nettet som ikke spanderte den første daten(pizzarest.) Og som senere også knapt spanderte noen ting. Overså det da han ellers virket interisert og opptatt av meg - hadde bra sex osv. Det viste seg etter ei stund at han stjal ting fra meg. Dermed ble det selvsagt slutt for min del.

Skal man ha som regel aldri å bli sammen med noen som er gjerrig i utgangspunktet? Hva mener dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det er gjerrig at man ikke spanderer på den andre når man er på date,eller senere også for den slags skyld.

Og nei,alle som er gjerrige er ikke tyver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, hadde det vært meg, hadde jeg dumpet deg før du dumpet meg. Virker som du er både grisk og slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt skjemt bort av gutter som betaler ting når vi er ute på date. Det er greit å dele likt, det er ikke det. Men jeg hadde aldri betalt hele daten for gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så likestillingen er fortsatt ikke kommet til Norge (Nå sier ikke jeg at jeg ville latt damen betale alt, men jeg ser virkelig ikke noe problem med det heller )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traff en på nettet som ikke spanderte den første daten(pizzarest.) Og som senere også knapt spanderte noen ting. Overså det da han ellers virket interisert og opptatt av meg - hadde bra sex osv. Det viste seg etter ei stund at han stjal ting fra meg. Dermed ble det selvsagt slutt for min del.

Skal man ha som regel aldri å bli sammen med noen som er gjerrig i utgangspunktet? Hva mener dere om det?

Vil si det er andre regler som mangler her men. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hmm_*

Eller formulerer spørsmålet på en annen måte:

Hvordan hadde dere reagert om skiene i bua og andre ting plutselig var forsvunnet, og vedkommende aner selvfølgelig ingen ting. Samtidig er det veldig innlysende at det er vedkommende som har måttet tatt den.

Dere er vel enig i at jeg er blitt behandlet dårlig , eller?? Finnes det måter å avsløre slike folk på et tidligere stadium. Det er det jeg lurer på om dere har funnet ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hmm_*
Så likestillingen er fortsatt ikke kommet til Norge (Nå sier ikke jeg at jeg ville latt damen betale alt, men jeg ser virkelig ikke noe problem med det heller )

Så hos deg er det bare å stikke av med dine eiendeler bak din rygg? Det var raust må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde dere reagert om skiene i bua og andre ting plutselig var forsvunnet, og vedkommende aner selvfølgelig ingen ting. Samtidig er det veldig innlysende at det er vedkommende som har måttet tatt den.

Dere er vel enig i at jeg er blitt behandlet dårlig , eller?? Finnes det måter å avsløre slike folk på et tidligere stadium. Det er det jeg lurer på om dere har funnet ut

Ja, selvfølgelig er det dårlig behandling! Og nei, det tror jeg nesten ikke er mulig å avsløre tidligere. Eneste måten er vel å observere hvordan folk oppfører seg - dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du virkelig så dum som du ønsker å fremstå?

Av det du skrev her så forstår jeg det slik: Du forventer at gutten skal spandere, og når han ikke gjør det føler du deg snytt.

Er virkelig alle jenter så, ja hva skal man si, tragiske? Rart man er singel gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring

Av det du skrev her så forstår jeg det slik: Du forventer at gutten skal spandere, og når han ikke gjør det føler du deg snytt.

Er virkelig alle jenter så, ja hva skal man si, tragiske? Rart man er singel gitt.

Nei, alle jenter er ikke "så tragiske".

Jeg har ingenting i mot å spandere, eller så kan vi fint dele på det.

Jeg blir nesten ubekvem hvis han skal betale alt. Eneste gangen det egentlig føles greit å bli spandert på, er når jeg er ute og spiser med moren eller faren min. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle jenter er ikke "så tragiske".

Jeg har ingenting i mot å spandere, eller så kan vi fint dele på det.

Jeg blir nesten ubekvem hvis han skal betale alt. Eneste gangen det egentlig føles greit å bli spandert på, er når jeg er ute og spiser med moren eller faren min. ;)

Sa aldri at alle var det :)

Familie blir noe helt annet.

Endret av Tja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kavring

Sa aldri at alle var det :)

Familie blir noe helt annet.

Nei, du spurte om det, og jeg svarte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_hmmm_*

Du setter deg ikke inn i alt jeg skriver her ovenfor. Jeg føler meg ikke snytt om en gutt ikke vil spandere.

Det jeg lurer på er om mangel på spandering kan tyde på at gutten ikke er særlig interissert eller seriøs. Les hva jeg har opplevd ovenfor.

Ettersom jeg ser her hos andre er det vanlig at gutter ikke spanderer, så heretter får jeg vel ikke legge noe vekt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du setter deg ikke inn i alt jeg skriver her ovenfor. Jeg føler meg ikke snytt om en gutt ikke vil spandere.

Det jeg lurer på er om mangel på spandering kan tyde på at gutten ikke er særlig interissert eller seriøs. Les hva jeg har opplevd ovenfor.

Ettersom jeg ser her hos andre er det vanlig at gutter ikke spanderer, så heretter får jeg vel ikke legge noe vekt på det.

Så det du leter etter er en som være helt gal etter deg og gjøre alt for deg? Jeg satt meg inn i alt, og det virker som om du føler deg snytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hmmm_*
Så det du leter etter er en som være helt gal etter deg og gjøre alt for deg? Jeg satt meg inn i alt, og det virker som om du føler deg snytt..

Nei, jeg leter ikke etter en som er helt gal etter meg og gjør alt for meg. Jeg leter etter en ÆRLIG mann som ikke stjeler fra meg bak min rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...